printlogo


کد خبر: 196422تاریخ: 1397/5/13 00:00
اخبار

اولین قسمت برنامه فوتبالیسم روی آنتن رفت
«هواداری» در  فوتبالیسم
نخستین قسمت برنامه‌ تلویزیونی «فوتبالیسم» چهارشنبه‌شب ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ روی آنتن شبکه‌ 3 سیما رفت. این برنامه که به دلیل برخی مشکلات فنی در پخش شبکه با دقایقی تاخیر پخش شد، به موضوع «هواداری در فوتبال» اختصاص داشت. به گزارش روابط عمومی فوتبالیسم،  دکتر اصغر ایزدی‌جیران (انسان‌شناس، استاد دانشگاه و هوادار تراکتورسازی)،  دکتر سعید قزوینیان (متخصص مغز و اعصاب) و دکتر خسرو حمزه (روانشناس ورزشی) در کنار استاد امیر حاج‌رضایی، کارشناس فوتبال میهمانان نخستین فوتبالیسم بودند و درباره‌ وجوه مختلف هواداری در فوتبال دنیا و ایران به گفت‌وگو پرداختند. فوتبالیسم جدیدترین برنامه‌ شبکه‌ 3 سیماست که از این هفته، هر چهارشنبه ساعت 22:30 روی آنتن این شبکه می‌رود. سعید پروینی (تهیه‌کننده)، محمدفواد صفاریان‌پور (کارگردان)، امیرعلی نبویان (مجری)، محمد بحرانی (مشاور هنری)، امیر وفایی و علی جعفرآبادی (گروه نویسندگان)، امیرحسین تمنایی (سردبیر) و محمدحسین آشنا و علی چاوشی (تحریریه و پژوهش) بخشی از عوامل فوتبالیسم هستند.

کمدین خندوانه با «ایرانیوم» به شبکه 3 می‌آید
مجید افشاری، کمدین برنامه خندوانه با برنامه «ایرانیوم» به شبکه 3 سیما خواهد آمد. به گزارش صبا، محمدرضا رضاییان، تهیه‌کننده برنامه «کتاب‌باز» که این روزها در حال تولید ایرانیوم است درباره جزئیات این برنامه اظهار داشت: برنامه «ایرانیوم» برنامه‌ای برای نسل جوان است که قرار است با اجرای مجید افشاری، از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت  ۱۷:۳۰ از شبکه سوم سیما پخش شود. وی درباره موضوع برنامه افزود: موضوع برنامه «ایرانیوم» درباره جوانان و مشکلات و دغدغه‌های آنها به زبانی کاملا صمیمی و صادقانه است که امیدوارم با استقبال خوبی روبه‌رو شود. گفتنی است، محمدرضا رضاییان پیش از این تهیه‌کنندگی برنامه «کتاب‌باز» با اجرای سروش صحت را برعهده داشت.


سینماداک رونمایی شد
سامانه اطلاعات و اسناد تخصصی سینما با حضور معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی سازمان امور سینمایی، استادان، مدیران و پژوهشگران سینما رونمایی شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی، نشست رونمایی و بررسی سامانه اطلاعات و اسناد تخصصی سینما (سینماداک) در ساختمان پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات با حضور معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی سازمان امور سینمایی، استادان، مدیران و پژوهشگران سینما برگزار شد. در این مراسم محمود اربابی، معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی گفت: ایجاد زمینه برای تولید محتوای علمی در حوزه سینما، ایجاد یک نظام منسجم برای انتشار و ترویج آثار مناسب در حوزه سینمایی با هدف ارائه به مخاطبان از جمله اهداف راه‌اندازی این سامانه است. در ادامه فرهاد شیرانی، مجری طرح ایران داک با بیان اینکه این سامانه تمرکزش بر گردآوری اطلاعات است، افزود: کاربرانی که شناخته شده هستند ثبت‌نام می‌کنند و می‌توانند اطلاعات مفید را در سامانه بارگذاری کنند و از طریق ممیزی ما در مجموعه انتشار قرار گیرد. قلمرو مدیریت اطلاعات علم و فناوری این حوزه بسیار گسترده بوده و اکنون گزارش‌های علمی و فنی (طرح‌های پژوهشی)، پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها، مقالات همایش‌های علمی، مقالات نشریات ادواری، جشنواره‌ها، کتاب‌ها، سخنرانی‌ها، پوسترها، فهرست سینماها و مشاهیر و پژوهشگران حوزه سینما را در بر داشته است. این سامانه به نشانی www.cinemadoc.ir  در دسترس پژوهشگران سینما قرار دارد.


«مرد» به چاپ دوم رسید
رمان «مرد» (حاج احمد متوسلیان) نوشته داوود امیریان از سوی نشر سوره مهر به چاپ دوم رسید. به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، داوود امیریان در این اثر به روایت 3 بخش از زندگی حاج احمد متوسلیان پرداخته است؛ در بخش اول به دوران حضور حاج احمد در مریوان پرداخته‌شده، بخش دوم به تشکیل تیپ 27 حضرت رسول صلی‌الله علیه وآله و فرماندهی حاج احمد و رفتن او به جنوب تا اسارتش در لبنان محور قرار گرفته و درنهایت در بخش سوم امیریان به دوران بعد از اسارت حاج احمد نگاهی کوتاه داشته است.


Page Generated in 0/0152 sec