printlogo


کد خبر: 196423تاریخ: 1397/5/13 00:00
اخبار

هشتمین «نطنز» در حسینیه هنر
هشتمین شب طنز انقلاب اسلامی «نطنز» همراه با برنامه‌هایی نظیر شعر و نثر خوانی، استندآپ کمدی و اجرای موسیقی طنز از سوی باشگاه طنز و کاریکاتور انقلاب اسلامی در حسینیه هنر برگزار می‌شود. به گزارش فارس، این برنامه یکشنبه 14 مرداد از ساعت 18 تا 20 در محل حسینیه هنر واقع در میدان انقلاب، خیابان 16آذر، پلاک 60 برگزار می‌شود. حضور برای عموم در این برنامه آزاد است

«سحرگاه سوم» رونمایی می‌شود
تازه‌ترین نمایشنامه سید حسین‌ فدایی‌حسین در قالب کتابی با عنوان «سحرگاه سوم» در سالن سلمان هراتی حوزه هنری رونمایی و بررسی می‌شود. به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، نمایشنامه «سحرگاه سوم» به قلم سیدحسین‌ فدایی‌حسین  به همت حوزه هنری کودک و نوجوان توسط انتشارات سوره‌مهر در 48 صفحه چاپ و منتشر شده است. مراسم رونمایی و بررسی نمایشنامه «سحرگاه سوم» تازه‌ترین اثر سیدحسین فدایی‌حسین یکشنبه 14 مردادماه 1397 ساعت 10:30 در سالن سلمان هراتی حوزه هنری به نشانی خیابان سمیه نرسیده به پل حافظ برگزار می‌شود. فدایی‌حسین متولد 1345 در تهران است. حوزه‌های تخصصی وی نمایشنامه‌نویسی، طراحی صحنه و پژوهشگری تئاتر است. از دیگر آثار این نویسنده و پژوهشگر تئاتر می‌توان به آثار ویژه کودک و نوجوان وی از جمله «ماجرای جنگلبان»، «شهر دندان‌ها»، «بچه یاکریم‌ها»، «یادگار»، «کارآگاهان مدرسه»، «اجازه آقا»، «مینا و خنگله»، «آبتنی در برکه» و «ببعی و گرگ آشپز» اشاره کرد.


مل گیبسون در خلیج خوک‌ها؟!
مل گیبسون، کارگردان فیلم‌های «مصائب مسیح» و «تپه هکسا» قصد دارد همراه با کالین فارل در یک فیلم سینمایی بازی کند؛ اثری به نام «خوک‌های جنگی» که گفته می‌شود تامی ویرکولا آن را کارگردانی خواهد کرد. به گزارش مهر، بوناونتورا پروداکشنز و میلینیوم فیلمز تهیه این اثر را بر عهده خواهند داشت. تامی ویرکولا کارگردان 38 ساله این اثر بیشتر به خاطر آثار اکشن سطح پایین خودش مثل «هانسل و گرتل: شکارچیان خون آشام»، «برف مرگ: رد در برابر دد» و «چه بر سر دوشنبه آمده» شناخته می‌شود. گفتنی است، جان نیون و نیک بال نویسندگان این اکشن جدید هستند. گفته می‌شود داستان این فیلم درباره گروهی از سربازان سابق نیروی دریایی آمریکاست که بعد از اینکه یک کارتل مواد مخدر دوست‌شان را می‌کشد به دنبال انتقام از آن بر می‌آیند. به نظر می‌رسد اسم فیلم می‌تواند اشاره‌ای به ماجرای «خلیج خوک‌ها» هم داشته باشد و باید دید آیا به صورت مستقیم یا غیرمستقیم صحبتی از این ماجرای تاریخی در فیلم خواهد شد یا نه! قرار است کالین فرال نقش شخصیتی به اسم «درکس» را ایفا کند و مل گیبسون در نقش یک کشیش حاضر خواهد بود.


هزارپا رکورد گیشه را در سال 97 شکست
کمدی  «هزارپا» به کارگردانی ابوالحسن داوودی در هفته بیش از 4 میلیارد تومان فروش کرد و با فروش 18 میلیاردی تاکنون پرفروش‌‌‌‌‌ترین فیلم در سال 97 لقب گرفته است. همچنین فیلم «تگزاس» نیز بعد از 107 روز به فروش 14 میلیاردی دست پیدا کرده است. «خجالت نکش» دیگر کمدی گیشه بعد از 93 روز 4 میلیارد و 600 میلیون تومان فروش داشته است. کمدی‌‌های «دشمن زن» و «دلم می‌خواد» نیز بعد از 51 روز هرکدام به ترتیب 3 میلیارد و 600 میلیون و یک میلیارد و 700 میلیون فروخته‌‌‌اند. درام اجتماعی «دارکوب» نیز بعد از یک ماه به فروش یک میلیارد و 500 میلیون تومانی دست پیدا کرده است. فیلم عروسکی «خاله قورباغه» و «به وقت خماری» نیز بعد از 37 روز به ترتیب یک میلیارد و 500 میلیون تومان و یک میلیارد و 100 میلیون تومان فروش داشته‌‌‌اند. «کاتیوشا» در این 9 روزی که روی پرده بوده است 600 میلیون فروخته و «من دیوانه نیستم» نیز به فروش 160 میلیون تومانی دست پیدا کرده است. «دم‌سرخ‌ها» نیز در 2 روزی که از اکران آن گذشته است، 115 میلیون تومان فروش داشته است.


Page Generated in 0/0055 sec