printlogo


کد خبر: 196427تاریخ: 1397/5/13 00:00
اخبار

هدایت آرژانتین به مربیان موقت سپرده شد
اتحادیه فوتبال آرژانتین تا مشخص شدن جانشین قطعی خورخه سامپائولی، مربیانی موقت را مسؤول هدایت تیم‌ملی این کشور قرار داد. اگر لیونل مسی بخواهد به دوران بازیگری‌اش در رده ملی ادامه دهد، در 2 بازی دوستانه ماه آینده تیم‌ملی آرژانتین باید زیر نظر 2 مربی موقت کار کند، چرا که اتحادیه فوتبال آرژانتین لیونل اسکالونی و پابلو آیمار را به عنوان جانشینان موقت خورخه سامپائولی معرفی کرده است. اتحادیه فوتبال آرژانتین پس از ناکامی تیم‌ملی این کشور در جام‌جهانی 2018 روسیه، سامپائولی را اخراج کرد و دیروز (جمعه) در بیانیه‌ای کوتاه از استخدام اسکالونی 40 ساله، سرمربی تیم زیر 20 ساله‌های آرژانتین به عنوان سرمربی موقت آلبی‌سلسته خبر داد. اسکالونی اما با کمک هم‌تیمی سابقش در تیم‌ملی آرژانتین پابلو آیمار که به عنوان دستیار او در تیم زیر 20 ساله‌ها فعالیت داشته، آلبی‌سلسته را هدایت خواهد کرد و اولین مأموریت او کسب پیروزی از 2 بازی دوستانه ماه سپتامبر در برابر تیم‌های گواتمالا و کلمبیا است. علاوه بر آیمار، مارتیم توکایی به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها، اسکالونی را همراهی می‌کند. اسکالونی که سابقه بازی در باشگاه‌هایی مانند لاتزیو، وستهام، مایورکا و آتالانتا را دارد، در فاصله سال‌های 2003 تا 2006 عضو تیم‌ملی آرژانتین بود، هرچند تنها 7 بازی ملی در کارنامه‌اش ثبت شد. طبق اعلام کلودیو تاپیا، رئیس اتحادیه فوتبال آرژانتین، اسکالونی تا پایان سال 2018 هدایت آلبی‌سلسته را برعهده خواهد داشت.

تیم فوتبال امارات جایگزین عراق در بازی‌های آسیایی شد
تیم فوتبال امارات جایگزین تیم عراق در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ شد. عراق به‌خاطر تخلف در سن بازیکنانش از این بازی‌ها رسما کنار کشیده است. فدراسیون فوتبال عراق به خاطر آنچه «تخلف در سن بازیکنان و صغر سن» آنها مطرح شد، چند روز پیش از بازی‌‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی کنار کشید. کنفدراسیون فوتبال آسیا با تایید کناره‌‌‌گیری عراق، قرعه‌کشی مجددی را انجام داد و امارات را جایگزین عراق در گروه سوم کرد. این قرعه‌کشی دیروز (جمعه) انجام شد، همچنین گروه پنجم این بازی‌ها که پیش از این امارات در آن قرار داشت، از 5 به 4 تیم کاهش یافت. به این ترتیب فقط بازی‌های گروه اول با 5 تیم برگزار می‌شود و سایر گروه‌ها، 4 تیمی خواهد بود. تیم ایران در گروه ششم با عربستان، میانمار و کره‌شمالی هم‌گروه است و تغییری در این گروه ایجاد نشده است. رقابت‌های فوتبال بازی‌‌های آسیایی 2018 از ۱۰ آگوست تا اول سپتامبر به میزبانی اندونزی برگزار می‌شود.

جدایی مودریچ از رئال جدی است!
با وجود واکنش تند رئیس رئال به شایعات جدایی مودریچ، در ایتالیا معتقدند که ستاره کروات تصمیم قطعی خود برای پیوستن به اینتر را گرفته است. لوکا مودریچ در چند روز اخیر به سوژه خبری مهمی برای رسانه‌‌های ایتالیایی تبدیل شده است؛ ابتدا گاتزتا دلو اسپورت فاش کرد مودریچ به مسؤولان اینتر اعلام کرده است اگر پیشنهاد جدی بدهند، او حاضر به ترک رئال خواهد شد و سپس شاهد اخبار و شایعات مختلفی در این زمینه بودیم.
فلورنتنیو پرز، رئیس رئال که در آمریکا حضور دارد، در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره مودریچ گفت او تنها در صورتی جدا می‌شود که اینتر 750 میلیون یورو رقم فسخ قرارداد را بپردازد یا اینکه علنا درخواست جدایی دهد.
گاتزتا دلو اسپورت در گزارشی ادعا کرد که مودریچ تصمیم قطعی خود به جدایی از رئال را گرفته و قصد دارد هفته بعد در ملاقات با پرز این مساله را به وی اطلاع دهد. پرز پیش از این بارها نشان داده است که در مقابل خواسته قلبی بازیکنانش مقاومت نمی‌کند و این را در قضیه زیدان و رونالدو نیز
شاهد بودیم.
 


Page Generated in 0/0056 sec