printlogo


کد خبر: 196490تاریخ: 1397/5/14 00:00
اخبار

واکنش سازمان لیگ به درگیری هواداران پرسپولیس و فولاد
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ می‌گوید گزارش ناظر بازی دیدار پرسپولیس و فولاد درباره درگیری هواداران این دو تیم در اواخر بازی به کمیته انضباطی ارسال شده است. تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد در چارچوب هفته دوم لیگ برتر، جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. در جریان برگزاری این دیدار اتفاقاتی رخ داد که با توجه به اینکه بازی در آماده‌ترین ورزشگاه ایران برگزار می‌شد، عجیب به نظر می‌رسید. یکی از این حواشی مشکل نورافکن ورزشگاه آزادی بود که در تمام طول بازی نصفه روشن بود و حاشیه‌ دیگر، هجوم هواداران پرسپولیس به سمت فولادی‌ها در غیاب نیروهای برقراری امنیت ورزشگاه بود؛ هجومی که با وارد عمل شدن یگان ویژه و نیروهای ضدشورش ختم به خیر شد. سعید فتاحی در گفت‌وگو با ایسنا درباره این حواشی اظهار کرد: ما از سه ماه پیش به مسؤولان ورزشگاه آزادی نامه زدیم که مشکل نور ورزشگاه را حل کنند اما همان‌طور که دیشب دیدید، تاکنون این اتفاق رخ نداده است. همچنین درباره درگیری بین هواداران پرسپولیس و فولاد، گزارش ناظر بازی به دست ما رسیده است و ما این گزارش را برای پیگیری به کمیته انضباطی فرستادیم.
یکی از ابهامات دیگر لیگ هجدهم، حضور ماشین‌سازی (گسترش فولاد) و تراکتورسازی در این رقابت‌ها با یک مالک مشترک یعنی محمدرضا زنوزی است. با توجه به قانون، دو تیم با مالک یکسان نمی‌توانند در لیگ برتر به رقابت بپردازند. رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که آیا مشکل مالکیت این دو تیم در حال پیگیری است، توضیح داد: مشکل مالکیت این دو تیم در حال پیگیری است و در روزهای آینده این مشکل حل خواهد شد.

تهدید به قتل دختر اریکسون در عراق
تهدید شدن خانواده اریکسون به قتل از سوی افراد ناشناس عراقی باعث شد این مربی باتجربه از هدایت تیم‌ملی فوتبال عراق انصراف دهد. به نقل از استاد الدوحه، فدراسیون فوتبال عراق با اسون گوران اریکسون، سرمربی سرشناس سوئدی به توافق نهایی رسید و قرار بود این مربی باتجربه هدایت تیم‌ملی فوتبال عراق را در جام ملت‌های آسیا  2019 بر عهده بگیرد.
اریکسون با وجود توافق با فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد از این تصمیم خود منصرف شده است. دلیل انصراف این مربی سوئدی تهدید شدن دختر او به قتل از  سوی برخی افراد در عراق بود.
فدراسیون فوتبال عراق تاکید کرد این موضوع را پیگیری و با افراد خاطی برخورد خواهد کرد. فدراسیون فوتبال عراق همچنین تاکید کرد بار دیگر مذاکرات خود را با اریکسون ادامه خواهد داد و تلاش می‌کند این مربی باتجربه را راضی به حضور در عراق کند.
تیم‌‌‌ملی فوتبال عراق در جام ملت‌های آسیا 2019 امارات با ایران هم‌گروه است.

ویدال به بارسلونا پیوست
هافبک شیلیایی بایرن‌مونیخ در فصل پیش رو با پیراهن بارسلونا بازی می‌کند.
به نقل از موندو دپورتیوو، آرتورو ویدال ظهر روز جمعه با باشگاه بارسلونا برای امضای قرارداد به توافق رسید.
هافبک بایرن‌مونیخ سپس محل تمرینات تیم آلمانی را ترک کرد و در آخرین دقایق این روز  باشگاه بارسلونا اعلام کرد ویدال ۳۱ ساله بازیکن جدید این تیم است. 
قرارداد این هافبک شیلیایی به ارزش ۱۹ میلیون یورو خواهد بود و تا سال ۲۰۲۱ برای تیم کاتالانی بازی خواهد کرد.
 


Page Generated in 0/0065 sec