printlogo


کد خبر: 196509تاریخ: 1397/5/14 00:00
اخبار

بیژن نوباوه‌وطن در شانزدهمین شنبه انقلاب:
امروز 300 رسانه فارسی‌زبان علیه جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند
بیژن نوباوه‌وطن، مدیر مسؤول روزنامه عصر ایرانیان و نماینده سابق مردم تهران در مجلس  شورای اسلامی در شانزدهمین شنبه انقلاب با موضوع «مطبوعات و خبرگزاری‌ها» که به همت جنبش مردمی پاسداشت 40 سال انقلاب اسلامی در پاتوق رسانه‌‌های انقلاب واقع در یادمان شهدای سرچشمه برگزار شد، در سخنانی گفت: بزرگ‌ترین هجمه رسانه‌ای به دوران جنگ جریان لیبرال و جریان کمونیست بازمی‌گردد که جریان رسانه‌ای لیبرال برای ضربه زدن به جریان کمونیست، رسانه‌ای مانند رادیو ایجاد کرد و همین رادیو توانست جریان کمونیست را به زمین بکوبد و موفق شود. به گزارش «وطن‌امروز»، مدیر مسؤول روزنامه عصر ایرانیان افزود: همین کار را جریان غرب برای انقلاب اسلامی انجام داد و با تاسیس 300 نوع رسانه رادیویی و تلویزیونی و آن هم فارسی‌زبان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بسیج شدند ولی نتوانستند موفق شوند. نوباوه‌وطن به رفتارهای دوگانه غرب در حوزه رسانه اشاره و بیان کرد: سکوت رسانه‌ای که از سوی غرب در جنگ تحمیلی شاهد بودیم از مصادیق رفتار متناقض رسانه‌‌های غربی است. وی تاکید کرد: امروز تنها جریانی که در مقابل جریان قوی رسانه‌ای غرب ایستادگی کرده است نظام رسانه‌ای جمهوری اسلامی است. نوباوه‌وطن گفت: کسانی که در تلاش هستند این آزادی را که جمهوری اسلامی ایجاد کرده است به دوران خفقان و استبداد ببرند و در همین راستا بعضی از جیره‌بگیران غرب در خیابان‌ها شعارهای رادیکالی سر داده و خواستار بازگشت دوران قبل هستند، هیچگاه دوران خفقان و استبداد را ندیده‌‌اند و متاسفانه امروز جمهوری اسلامی را به نبود آزادی متهم می‌کنند. وی خاطرنشان کرد: امروز جریان رسانه‌ای غرب اعتراضات در غرب را آزادی و دموکراسی عنوان می‌کند ولی اعتراضات در کشورهای جهان سوم را با فضاسازی به مطالبه تغییر حکومت ربط می‌دهد و این سیاست جریان رسانه‌ای غرب است که موضوعات را یک‌طرفه و به صورت متناقض دنبال می‌کند.

امیر حاتمی: توطئه دشمنان در ایجاد آشوب در منطقه خنثی شد
امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، تلاش دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی بویژه ایجاد فاصله بین دولت و ملت را حربه نخ‌نمای دشمن در طول 40 سال اخیر دانست و خاطرنشان کرد: پیش از این نیز دشمن با تلاش گسترده در شرق و جنوب شرق کشور در نظر داشت بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کند اما با شهادت سردار شوشتری و جمعی از مردم بی‌گناه و مظلوم منطقه، توطئه آنان نقش بر آب شد و وحدت چشمگیر و مثال‌زدنی بین طوایف آن منطقه ایجاد شد. وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح توطئه بزرگ شکل‌گیری تروریسم در منطقه و به آشوب کشاندن کشورهایی نظیر عراق و سوریه را از دیگر توطئه‌های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی دانست و گفت: دشمنان به دنبال نهادینه کردن ناامنی و آشوب در منطقه بودند که بحمدالله با هوشیاری و درایت فرمانده معظم کل قوا که پرده از خباثت آنان برداشت و آمادگی و جانفشانی نیروهای محور مقاومت توطئه دشمنان خنثی شد. وی در همین زمینه خاطرنشان کرد: یکی از کشورهای منطقه اعتراف کرد برای تحقق نقشه‌های خود و کشاندن آشوب به ایران و پشتیبانی از گروه‌های تروریستی در عراق و سوریه، 137 میلیارد دلار هزینه کرده است که در همین زمینه آمریکایی‌ها و بقیه بالغ بر 500 میلیارد دلار برای ایجاد ناامنی در منطقه هزینه کرده‌اند.

آمریکا با ژست «حمایت از مردم» از ناآرامی‌ها در ایران حمایت کرد
وزارت خارجه آمریکا بار دیگر در توئیتی مداخله‌جویانه، ژست «حمایت از مردم ایران» گرفت و ضمن تکرار ادعاهای اثبات‌ نشده، از ناآرامی‌های اخیر در کشورمان حمایت کرد. به گزارش باشگاه خبرنگاران، در این توئیت آمده است: «ما اعتراضات اخیر در اصفهان، کرج، شیراز، تهران و شهرهای دیگر ایران را از نزدیک دنبال می‌کنیم». این وزارتخانه همچنین ضمن متهم کردن دوباره مقامات ایران به فساد مالی، مدعی حمایت از «صدای مردم ایران» شد(!) این توئیت در حالی منتشر شده که آمریکا قصد دارد بزودی تحریم‌های ناعادلانه خود را به بهانه‌های واهی علیه کشورمان اعمال کند؛ تحریم‌هایی که برخلاف ادعاهای فریبکارانه مقامات آمریکا، هدفش لطمه زدن به زندگی مردم عادی ایران است.


Page Generated in 0/0082 sec