printlogo


کد خبر: 196542تاریخ: 1397/5/15 00:00
کوتاه و گویا

 علی‌اصغر کاراندیش، دستیار حقوق شهروندی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  گفت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ‌عنوان مجری رسمی سیاست‌‌های دولت در عرصه فرهنگ، اقداماتی را درباره تحقق حقوق شهروندی با تمرکز حقوق فرهنگی انجام داده است و با برنامه جامع و مدون در راستای دستیابی بیشتر و بهتر به اهداف دولت در موضوع حقوق شهروندی در سال‌های آینده تلاش می‌کند.
 مدارس و مراکز آموزشی  منطقه 13 شهرداری تهران با هدف کمک به ارتقای سطح خدمات آموزشی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و بهداشتی در فصل تابستان تجهیز و بازسازی می‌شوند.
 چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی 26 تا 30 آبان 1397 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی- ‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران برگزار می‌شود. این جشنواره با توجه به شعار امسال که حمایت از تولید ایرانی است، قصد دارد دستاوردهای اسباب‌بازی ایرانی را در نمایشگاهی تخصصی عرضه کند.
 مسافران متروی تهران هر روز عصر از ساعت 16 تا 18 می‌توانند در ایستگاه‌های منتخب به تماشای اجرای موسیقی و حرکات آیینی بپردازند. در واقع این گروه‌ها ضمن اجرای موسیقی فولک منطقه خود، به انجام حرکات آیینی نیز می‌پردازند که جذابیت‌های بسیاری برای پایتخت‌نشینان دارد.
 معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 2 تهران از برگزاری افتتاحیه پایگاه تابستانی مدارس در مرکز پژوهش‌سرای پروفسور میرزاخانی خبر داد. مراسم آغاز به کار فعالیت پایگاه‌‌های  تابستانی مدارس منطقه 2 با حضور بیش از 250 دانش‌آموزان  مقطع دبستان در مرکز پژوهش‌سرای پروفسور میرزاخانی برگزار شد.


Page Generated in 0/0070 sec