printlogo


کد خبر: 196557تاریخ: 1397/5/15 00:00
اخبار

بازتاب دردسرهای پرداخت حقوق کی‌روش در رسانه‌های جهان
اظهارات مهدی تاج درباره کارلوس کی‌روش که گفته بود فدراسیون فوتبال نمی‌تواند به دلیل تحریم‌ها حقوق این مربی پرتغالی را پرداخت کند، در رسانه‌های مختلف جهان از جمله آلمان بازتاب زیادی داشته است. fn1today در این‌باره نوشته است: قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال ایران هفته گذشته به پایان رسیده است اما مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران می‌گوید جای هیچ نگرانی نیست و کی‌روش همچنان تا جام ملت‌ها سرمربی ایران خواهد ماند. این در حالی است که طبق گفته‌های رئیس فدراسیون فوتبال ایران، ۷۰۰ هزار دلار به کارلوس کی‌روش بدهکار است و به خاطر تحریم‌ها نمی‌توانند این پول را به حساب بانکی سرمربی تیم‌ملی ایران انتقال دهند. فدراسیون فوتبال ایران امیدوار است با کمک وزارت امور خارجه این مشکل حل شود و این انتقال پول انجام شود تا تنها مانع موجود بر سر ادامه همکاری کی‌روش و تیم‌ملی ایران حل و فصل شود. رسانه‌های بلژیکی و چک نیز درباره این موضوع مطالبی را منتشر کردند. آنها نوشته‌اند با توجه به نزدیکی جام ملت‌های آسیا همچنان وضعیت کارلوس کی‌روش با توجه به مشکلات فدراسیون فوتبال ایران برای انتقال حقوق این مربی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. جام ملت‌های آسیا اواسط دی آغاز می‌شود و تیم‌ملی فوتبال ایران با تیم‌های عراق، یمن و ویتنام هم‌گروه شده است.

باشگاه شهرداری تبریز منحل شد!
شورای حل اختلاف استان آذربایجان شرقی رای به انحلال تمام تیم‌های ورزشی شهرداری تبریز داد. باشگاه شهرداری تبریز که بیش از 20 سال در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت کرده ظاهراً در آستانه انحلال قرار گرفته است. گفته می‌شود روز شنبه جلسه‌ای برگزار شد که طی آن شورای شهر نظر مثبت خود را بابت ادامه فعالیت باشگاه شهرداری تبریز اعلام کرد اما در ادامه فرمانداری این موضوع را تایید نکرد تا این باشگاه خوش‌سابقه در آستانه انحلال قرار بگیرد. ظاهراً این موضوع همچنان در تبریز در حال پیگیری است و اهالی ورزش بویژه والیبالی‌ها و بسکتبالی‌ها وارد عمل شده‌اند تا مسؤولان را راضی کنند. در همین راستا دیروز جلسه‌ای فوری برگزار شد. عادل بناکار، از پیشکسوتان ورزش تبریز و سرمربی فصل گذشته تیم والیبال شهرداری تبریز با اعلام این خبر به خبرگزاری فارس، اظهار داشت: خبری که شنیده‌ایم ناراحت‌کننده است. هنوز هیچکس در تبریز این موضوع را باور نکرده  و همچنان در تلاشیم رضایت مسؤولان را جلب کنیم. امیدوارم این موضوع هرچه زودتر حل شود و باز هم شاهد حضور باشگاه‌ شهرداری تبریز در عرصه ورزش کشور باشیم.

والیبال باشگاه‌‌های آسیا
«خاتم» فینالیست شد
تیم والیبال خاتم اردکان به فینال مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا رسید. تیم والیبال خاتم اردکان با پیروزی 3 بر صفر مقابل نماینده ویتنام به فینال مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا در تایلند رسید. بازیکنان خاتم در 3 ست متوالی این بازی با نتایج 25 بر 18، 25 بر 23 و 25 بر 19 حریف خود را شکست دادند. برنده بازی تیم‌های پاکستان و قزاقستان، حریف خاتم اردکان در فینال خواهد بود. هدایت تیم پاکستان بر عهده حمید موحدی، مربی ایرانی است.

عجمان به دنبال نهایی کردن توافق با تیام
به نقل از سایت عربی کوره، مامه تیام در لیگ قهرمانان آسیا با پیراهن تیم فوتبال استقلال درخشید. زدن 7 گل در 6 بازی باعث شد این بازیکن مورد توجه چند تیم عربی قرار گیرد. سایت عربی کوره نوشت که تیام بعد از درخشش با پیراهن تیم فوتبال استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، ابتدا مورد توجه الهلال قرار گرفت اما این تیم عربستانی بی‌خیال جذب این بازیکن سنگالی شد و با 2 بازیکن آمریکای لاتین وارد مذاکره شد.
به نوشته این سایت عربی، مشتری جدی تیام تیم عجمان امارات است تا جایی که این باشگاه سخت در تلاش است قبل از بسته شدن پنجره نقل‌ و انتقالات تابستانی با ستاره سابق استقلال به توافق نهایی برسد.
به گزارش ایسنا، مدیران و هواداران تیم فوتبال استقلال و البته کادر فنی این باشگاه علاقه بسیار زیادی داشتند تیام به تیم بازگردد و با بازگشت این بازیکن، استقلال نه‌تنها در لیگ برتر،‌ بلکه در لیگ قهرمانان آسیا هم به یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی تبدیل می‌شد اما ظاهرا این بازیکن سنگالی علاقه‌ای به بازگشت به جمع آبی‌پوشان ندارد و عملا بازگشت او منتفی شده است.


Page Generated in 0/0074 sec