printlogo


کد خبر: 196595تاریخ: 1397/5/16 00:00
اخبار

توسط فرمانده ناجا انجام شد
تقدیر از مأمور بازداشت‌کننده  شهرام جزایری
فرمانده نیروی انتظامی از مأمور پلیس مرزبانی که موفق به شناسایی و دستگیری شهرام جزایری شده بود، تقدیر کرد. به‌گزارش تسنیم، سردار حسین اشتری از افسر مرزبانی که در مرزهای شمال غربی کشور، از خروج شهرام جزایری ممانعت کرده بود، تقدیر کرد. به گفته فرمانده نیروی انتظامی،‌ این مأمور موفق شده بود شهرام جزایری را که با جعل هویت و پوشش شبیه اتباع افغانستانی، قصد خروج از کشور را داشت، شناسایی کند. این مأمور پس از مظنون شدن به این فرد، در اینترنت اقدام به جست‌وجوی چهره واقعی شهرام جزایری می‌کند و پس از اطمینان، شهرام جزایری را دستگیر می‌کند. شهرام جزایری در آخرین تلاش برای رهایی، به این مأمور پیشنهاد واریز یک میلیارد تومان در همان لحظه را می‌دهد اما این مأمور پلیس مرزبانی با رد این درخواست، وی را تحویل مراجع قضایی می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان البرز خبر داد
کشف بیش از ۵۰ میلیارد داروی قاچاق
فرمانده انتظامی استان البرز از شناسایی انبار دپوی دارو‌های قاچاق ایرانی و خارجی تاریخ مصرف گذشته در منطقه «کلاک» به ارزش بیش از ۵۰ میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش میزان، فرمانده انتظامی استان البرز از شناسایی انبار دپوی دارو‌های قاچاق ایرانی و خارجی تاریخ مصرف گذشته در منطقه «کلاک» به ارزش بیش از
۵۰ میلیارد ریال خبر داد. سردار عباسعلی محمدیان در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انبار دپوی دارو در منطقه «کلاک»، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و عوامل اداره تعزیرات حکومتی استان البرز قرار گرفت. وی افزود: ماموران در بازرسی از این انبار، مقادیر قابل توجهی داروی ایرانی و خارجی که به صورت غیرمجاز و بدون رعایت ضوابط قانونی نگهداری و توزیع می‌شد، کشف کردند. فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: این دارو‌ها شامل ۵ میلیون و ۴۶۲ هزار عدد انواع داروی ایرانی، یک میلیون و ۲۹ هزار عدد انواع داروی خارجی و ۹۸ هزار و ۳۰۵ عدد انواع داروی تاریخ مصرف گذشته به ارزش ۵۰ میلیارد و ۷۸۳ میلیون و ۸۱۵ هزار ریال بود. سردار محمدیان گفت: در این عملیات، یک متهم دستگیر، ۷ دستگاه خودروی کامیونت حمل داروی قاچاق توقیف و انبار یادشده نیز پلمب شد.


رئیس سازمان غذا و دارو  مطرح کرد
تأیید نشدن نشان «حلال»  سازمان «سیتی وان»
معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو اقدام «سازمان بین‌المللی سیتی وان» در صدور نشان «حلال» را غیرقانونی دانست. غلامرضا اصغری با اشاره به اینکه صدور مجوز «حلال» بر عهده سازمان ملی استاندارد است، به مهر گفت: تنها مرجع قانونی و مورد تایید در صدور نشان حلال، سازمان ملی استاندارد است. وی در نامه‌ای به معاونان و مدیران غذا و داروی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور، از آنها خواست فقط نشان حلال مورد تایید سازمان ملی استاندارد را به رسمیت بشناسند. اصغری افزود: اقدام سازمان بین‌المللی سیتی وان در صدور نشان حلال مورد تایید سازمان غذا و دارو نیست. رئیس سازمان غذا و دارو همچنین در نامه‌ای به رئیس مرکز ملی تحقیقات حلال، گفت: با توجه به ابلاغ قانون «تقویت و توسعه نظام استاندارد» توسط ریاست‌جمهوری جهت اجرا و به منظور جلوگیری از تداخل امور با مفاد تبصره ۲ ماده ۷ این قانون، لازم است آن مرکز از صدور هر گونه «نشان حلال» خودداری کند.
 


Page Generated in 0/0068 sec