printlogo


کد خبر: 196596تاریخ: 1397/5/16 00:00
اخبار

انتقاد عضو شورا از معاون شهردار:
مصوبه پارک‌های حاشیه‌ای اجرا نشده است
رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر تهران گفت: معاونت حمل‌ونقل و ترافیک در اجرای مصوبه پارک‌های حاشیه‌ای قصور کرده و تاکنون خسارت‌های زیادی به شهر و شهروندان وارد شده است. محمد علیخانی درباره ساماندهی پارک‌های حاشیه‌ای و نصب پارکومترها در شهر تهران  به فارس اظهار داشت:‌ متاسفانه در این زمینه کم‌کاری شدیدی شد و مصوبه شورا اجرا نشده است. وی افزود: در قانون بودجه درآمدی از پارک حاشیه‌ای پیش‌بینی شده که تا الان محقق نشده است. رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر تهران افزود: حوزه حمل‌ونقل و ترافیک در این زمینه قصور کرده است و ما تذکر داده‌ایم و مکاتباتی نیز چند بار با شهردار در این باره داشته‌ایم و در صحن شورا نیز بارها به این موضوع اشاره کرده‌ام. علیخانی افزود: این مصوبه تا الان اجرا نشده و خسارت‌های زیادی به شهر و شهروندان وارد شده است. وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه بسیاری از علائم راهنمایی و رانندگی زیر پوشش فضای سبز رفته‌اند، گفت: معاونت‌های ترافیک مناطق به طور مستمر باید وضعیت علائم راهنمایی و رانندگی را کنترل و پایش و اشکالات را برطرف کنند.

مصدومیت 7 نفر به دلیل سقوط پله برقی مترو
مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه درباره نقص فنی پله برقی ایستگاه متروی میرداماد توضیحاتی ارائه کرد. محسن محمدیان، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به نقص فنی پله برقی ایستگاه متروی میرداماد اظهار داشت: این پله برقی دچار نقص فنی شده بود که در پی آن 7 نفر از شهروندان دچار حادثه شدند. وی تصریح کرد: در ادامه و با حضور عوامل اورژانس 3 نفر از شهروندان به صورت سرپایی مداوا و 4 نفر نیز از طریق اورژانس منتقل شدند. محمدیان با بیان اینکه یکی از پله‌ برقی‌های ایستگاه متروی میرداماد هنگام سوار شدن مسافران به سمت پایین برگشت خورده است، گفت: پس از این حادثه سریعا مدیران مربوط به محل رسیده و اقدامات لازم را انجام دادند. وی گفت: در حال حاضر این نقص فنی برطرف شده، ضمن اینکه هیچ یک از شهروندان در این حادثه جان خود را از دست نداده‌اند. محمدیان با تاکید بر اینکه همه مسافران زمانی که وارد ایستگاه‌های مترو می‌شوند بیمه هستند، گفت: در این زمینه هیچ نگرانی‌ای وجود ندارد و هم‌اکنون نیز ارائه خدمات به شهروندان در شرایط عادی قرار دارد.

احتمال رفتن مقیمی  از استانداری تهران
نام مقیمی و سرپرست معاونت سیاسی-اجتماعی استانداری تهران در فهرست بازنشسته‌ها قرار دارد و بزودی شاهد خداحافظی آنها از استانداری خواهیم بود. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال تصویب طرح ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های اجرایی، تمام ارگان‌ها و دستگاه‌ها بعد از تایید شورای نگهبان لازم‌الاجرا خواهد شد. بر همین اساس استانداری تهران نیز مانند هر دستگاه دیگری موظف به اجرای طرح ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان است که محمدحسین مقیمی، استاندار تهران نیز در لیست بازنشستگان قرار دارد. گفتنی است، علاوه بر استاندار تهران، شکرالله حسن‌بیگی که چندی پیش به عنوان سرپرست معاونت سیاسی- اجتماعی استانداری تهران منصوب شده بود، جزو بازنشستگان است و احتمالا بزودی شاهد خداحافظی او نیز از استانداری خواهیم بود.


Page Generated in 0/0057 sec