printlogo


کد خبر: 196649تاریخ: 1397/5/17 00:00
توئیزر

بغلی بگیر
پس از ماهها سکوت خبری درباره دریافت کنندگان ارز دولتی,  تلکس های خبرگزاریها و تلفن های دفاتر رسانه ها،  خبر مهمی را مخابره کردند که موجب شگفتی کارشناسان و مردم شد. 
“بانک مرکزی,  فهرست دریافت کنندگان ارز دولتی را به وزارت اقتصاد فرستاد.”  سخنگوی بانک مرکزی در این باره به خبرنگاران گفت: با تلاش شبانه روزی همکارانمان توانستیم این فهرست را تهیه و به وزارت اقتصاد تحویل دهیم.  وی همچنین ابراز امیدواری کرد وزارت اقتصاد بتواند با تلاش شبانه روزی همکارانش،  این فهرست را تهیه و به وزارت صنعت تحویل دهد. سخنگوی وزارت صنعت نیز اطمینان داد به محض دریافت فهرست،  آن را به وزارت ورزش و جوانان تحویل دهد...

قهوه ای
عابدزاده هرگونه نسبتی با عابدزاده را رد کرد و افزود: «این حرفها پیش متخصصین هیچ حنایی ندارد». علی عابدزاده،  رییس سازمان هواپیمایی کشوری در مراسم افتتاح هواپیما ملخدارها،  ضمن تشکر از وزیر راه گفت: این اباطیل چیست که منتقدان تازه یاد گرفته اند و می‌گویند؟ هواپیماهای ما هم ای بی سی دارد هم دی‌اف جی و خیلی هم خوب است. وی در ادامه اذعان کرد «وقتی می‌گویم استاندارد است یعنی استاندارد است و نهایتا ما هواپیما را به کرمان نمی فرستیم» و می‌گذاریم در همین خط مهرآباد - دوراهی قپان کارکند. عابدزاده در پاسخ به سوالی مبنی بر سقوط یکی از همین هواپیماها در یاسوج گفت: اینا رنگش با اونا فرق داره، خیلی هم حواسمان خوبیم(!)
 

خواستار
فک حبیب زاده از چهار جا شکسته،  رفته پی کارش.  کارشناس روزنامه «نون» نوشت: در بازی استقلال و ذوب آهن،  رضا حبیب زاده بازیکن ذوب آهن با اجرای یک فن تازه،  فک خود را به پای وریا غفوری کوباند و آن را خرد کرد. در این بازی که به همت فدراسیون فوتبال و با همکاری سازمان لیگ و با حمایت وزارت ورزش و جوانان در چمن برگزارشد،  هردو بازیکن اشتباه زدند.
 کارشناسان معتقدند فوتبال بازی اشتباه زدن است و حمایتهای بیشتر دولت و مسؤولین را خواستار شدند.


Page Generated in 0/0064 sec