printlogo


کد خبر: 196693تاریخ: 1397/5/17 00:00
اخبار

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات :
هزینه‌ها در عتبات از محل نذورات مردمی است
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: تمام هزینه‌های انجام شده در عتبات از نذورات مردمی است و هیچ یک از هزینه‌ها دولتی نیست. حسن پلارک، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در واکنش به اظهارات حمید فرخ‌نژاد، بازیگر تلویزیون و سینما به باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ستاد بازسازی وظیفه دارد همه نذورات و هدایای مردم را سازماندهی کند تا بتواند به کمک این نذورات خدماتی را در عتبات به مردم ارائه دهد. وی ادامه داد: یکی اهدافی که ستاد بازسازی دنبال می‌کند این است که تمام پول‌های اهدایی مردم جمع‌آوری شود، در حالی که این پول‌ها به چرخه اقتصادی کشور ما نیز وارد می‌شود. وی با بیان اینکه در تمام عملیات عمرانی از نیروی انسانی ایرانی استفاده شده است، افزود: در این پروژه‌ها توانستیم از هنرهای معماری ایرانی- اسلامی که میراث عتبات است، استفاده کنیم و اجازه به استفاده شدن از هنرهای بیگانه ندهیم.  پلارک با بیان اینکه در اجرای پروژه‌های عمرانی هیچ یک از هزینه‌های انجام شده دولتی نبوده است، گفت: تمام نذورات مردمی صرف خدمات در عتبات شده است، چرا که بسیاری از طلاکاری‌های انجام شده در حرم امامین بزرگوار توسط نذورات مردمی بوده است؛ مانند طلاکاری ایوان حرم حضرت امیرالمومنین(ع) که اهدایی مردم خوزستان و فرهنگیان شهر کرمان است. گفتنی است، حمیدفرخ‌نژاد بتازگی با انتشار تصویری در اینستاگرام از مقایسه هزینه‌های ستاد عتبات در عراق با مشکلات معیشتی در سیستان و بلوچستان نوشته بود: «پناه بر خدای علی(ع)، پناه بر خدای فاطمه(س)».

تجلیل از خبرنگاران برتر حوزه ایثار و شهادت
چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر حوزه ایثار و شهادت با حضور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام شهیدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و ایثارگران و جمعی از اصحاب رسانه روز گذشته در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد. بر پایه این گزارش، در بخش مقاله و یادداشت این جشنواره از یادداشت منتشر شده در صفحه اجتماعی «وطن امروز» با عنوان «جای خالی ایثار و شهادت در فضای مجازی» به قلم علی  البرزی تقدیر و این اثر حائز یکی از رتبه‌های برتر شناخته شد. در این دوره از جشنواره  1350 اثر از 734 نفر در بخش خبر، گزارش، مصاحبه، مقاله و یادداشت، عکس، گزارش خبری و برنامه صداوسیما، مقالات و یادداشت‌های روز بزرگداشت شهدا و همچنین بخش فضای مجازی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و از این میان براساس رای هیات داوران، اثر منتشر شده در روزنامه «وطن امروز» در گروه آثار برتر مورد تقدیر قرار گرفت. گفتنی است، هیات داوران چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت متشکل از محمدمهدی فرقانی، مهدخت بروجردی‌علوی، حمید ضیایی‌پرور، یوسف زینال‌زاده، محمد علوی‌زاده، سیدحسین حق‌گو، سعید علامیان و احسان‌بیگی بود. چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر حوزه ایثار و شهادت با حضور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام شهیدی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و ایثارگران و جمعی از اصحاب رسانه در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد.

بازگرداندن کیف ۱۴۵ میلیاردی توسط مأمور پلیس
فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور با اعلام خبر بازگرداندن کیف حاوی ۱۴۵ میلیارد ریال چک و وجه نقد توسط پرسنل این پلیس به صاحب آن، از تقدیر شایسته مجموعه نیروی انتظامی از مامور وظیفه‌شناس در آینده نزدیک خبر داد. به گزارش میزان، سردار حسن مهری با اعلام این خبر که یکی از پرسنل پلیس فرودگاه رامسر مبلغی نزدیک به ۱۴۵ میلیارد ریال چک و پول را به صاحبش بازگردانده است، اظهار داشت: این پلیس امانتدار که جانشین فرمانده پلیس فرودگاه رامسر است این پول را در ترمینال و هنگام کنترل مسافران پرواز‌های خروجی به مقصد تهران و در یک کیف دستی که بدون صاحب روی صندلی سالن رها شده بود، یافته است.


Page Generated in 0/0153 sec