printlogo


کد خبر: 196702تاریخ: 1397/5/17 00:00
اخبار

الهه احمدی پرچمدار کاروان ورزش ایران در بازی‌های آسیایی شد
پس از مصدومیت کیمیا علیزاده و از دست دادن بازی‌های آسیایی و پرچمداری کاروان ورزش ایران، الهه احمدی به عنوان پرچمدار کاروان کشورمان در جاکارتا انتخاب شد. هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی از ۲۷ مرداد تا ۱۱ شهریور به میزبانی اندونزی برگزار خواهد شد و کاروان ورزش ایران نیز با ۳۷۸ ورزشکار در این بازی‌ها حضور خواهد داشت. از سوی مسؤولان کمیته ملی المپیک، کیمیا علیزاده، عضو تیم‌ملی تکواندو به عنوان پرچمدار کاروان ورزش کشورمان  انتخاب شد اما روز یکشنبه از سوی فدراسیون تکواندو اعلام شد وی به علت مصدومیت و پارگی رباط حضور در این رویداد را از دست داده است. به دنبال این اتفاق از سوی مسؤولان کمیته ملی المپیک، الهه احمدی، عضو تیم‌ملی تیراندازی به عنوان پرچمدار ورزش ایران در بازی‌های آسیایی انتخاب شد.
 
آخرین وضعیت الدحیل قبل از دیدار مقابل پرسپولیس
الدحیل در دیدار برابر پرسپولیس چند بازیکن کلیدی خود را در اختیار ندارد و این به سود سرخپوشان ایرانی است. به نقل از استاد الدوحه، الدحیل بهترین و آماده‌ترین تیم قاره آسیا در چند ماه اخیر بوده است. تیم فوتبال الدحیل توانست عنوان قهرمانی را با اقتدار در لیگ ستارگان و جام حذفی قطر به دست آورد. اوج کار الدحیل به لیگ قهرمانان آسیا بازمی‌گردد تا جایی که توانست تنها تیمی باشد که در 8 دیدار خود به پیروزی می‌رسد. این تیم در مرحله یک‌چهارم نهایی باید شهریورماه به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس برود اما  در این دیدار حساس چند بازیکن کلیدی خود را به خاطر مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. کلیدی‌ترین بازیکن الدحیل که به دیدار برابر پرسپولیس نمی‌رسد اسماعیل محمد، مهاجم تاثیرگذار و گلزن این تیم است  که 2 روز پیش با مصدومیت شدید مواجه شد و فصل برای این بازیکن به پایان رسید. اما 2 هافبک دفاعی الدحیل نیز که سهم بسزایی در موفقیت این تیم در فصل قبل داشتند به دیدار برابر تیم فوتبال پرسپولیس نمی‌رسند. یوسف المساکنی، کاپیتان اول و کریم بوضیاف، کاپیتان دوم الدحیل هم به دیدار برابر پرسپولیس نمی‌رسند تا خط میانی این تیم قطری به مشکل بخورد. الدحیل در خط دفاعی خود نیز یک غایب بزرگ دارد و او کسی جز احمد یاسر المحمدی نیست. این مدافع مصدوم نیست،‌ بلکه ترجیح داد حضور در لیگ ژاپن را تجربه کند و قراردادی 6 ماهه با یک تیم ژاپنی بست.

مهاجم مد نظر آبی‌ها به تهران رسید
مهاجم نیجریه‌ای فصل قبل اوسترشوندز برای انجام تست‌های پزشکی وارد ایران شد. الحاجی گرو، مهاجم نیجریه‌ای مدنظر استقلال وارد تهران شد تا در صورت موفقیت در تست پزشکی
این تیم با استقلالی‌ها قرارداد امضا کند. این مهاجم که سابقه هم‌تیمی بودن با سامان قدوس در اوسترشوندز را دارد، تست‌های پزشکی خود را در ایسمارک پشت سر خواهد گذاشت.


Page Generated in 0/0073 sec