printlogo


کد خبر: 196771تاریخ: 1397/5/18 00:00
اخبار

ارائه نسخه جدید سامانه همراه بانک ملت با خدمات متفاوت
نسخه جدید سامانه همراه بانک ملت (نسخه ۱.۱.۷ سیستم عامل اندروید و ۱.۰.۸ سیستم عامل iOS) با تغییراتی در نمای ظاهری سامانه (UI و UX) و همچنین ارائه خدمات جدید در دسترس مشتریان قرار گرفت. به گزارش روابط‌عمومی بانک ملت، این تغییرات با هدف تکمیل سبد محصولات همراه بانک و همراه پلاس ملت و همچنین افزایش رضایتمندی مشتریان انجام شده است. بر اساس این گزارش، تغییر صفحه اتصال به سامانه، ارائه سرویس خدمات برگزیده، اضافه شدن سرویس حواله منظم، شارژ موردی بن‌کارت، دریافت رمز دوم کارت، نمایش مانده و گردش حساب‌های اشتراکی بخشی از خدمات جدیدی است که به سامانه همراه بانک ملت افزوده شده است. در عین حال، تغییر صفحه ابتدایی سامانه همراه‌پلاس ملت، دریافت شباکارت متمرکز ملت‏/ حساب ملت، انتقال موجودی کیف پول به حساب متمرکز بانک ملت به صورت آنی و پرداخت قبض موبایل با روش استعلام در این سامانه انجام می‌شود.

بانک ملت تنها شرکت ایرانی  مجهز به لابراتوار عصبی
مدیرکل بازاریابی بانک ملت فعالیت‌‌های بازاریابی این بانک را تشریح کرد. دکتر مسعود کیماسی درباره رسالت‌‌های اصلی مدیریت بازاریابی در بانک ملت، گفت: یکی از کلیدی‌‌‌‌‌ترین ذی‌نفعان بانک‌ها مشتریان هستند و بقای بانک‌ها وابسته به مشتریان است و نگاه به بیرون برای هر بانکی بسیار مهم است، بنابراین بانک باید تمهیداتی برای درک نیازها و احساسات مشتریان بیندیشد. وی ادامه داد: بانک ملت هم‌اکنون به عنوان نخستین شرکت در ایران، اقدام به راه‌اندازی لابراتوار عصبی با تجهیزات پیشرفته کرده است و در گام نخست با استفاده از ابزارهایی مانند
Eye Tracker، احساس و تجربه کاربر در هنگام استفاده از همراه بانک ملت را بررسی کردیم و نتایج خوبی برای بهبود و ارتقای این محصول پرطرفدار استخراج شد. مدیرکل بازاریابی بانک ملت پایش و اجرای استراتژی‌‌های حفظ و ارتقای برند را از دیگر فعالیت‌‌های مدیریت بازاریابی بانک ملت ذکر کرد.


Page Generated in 0/0075 sec