printlogo


کد خبر: 196848تاریخ: 1397/5/21 00:00
کوتاه و گویا

 اکبر نعمتی، سرپرست سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از راه‌اندازی باشگاه نوآوران شهر به منظور شناسایی، تجمیع و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، استارت‌آپ‌ها، نخبگان، افراد دارای ایده، صاحبنظران و کارآفرینان خبر داد.
 روح‌الله خوشبخت، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز که به همراه معاون پردازش و دفع آن مجموعه، از کارخانجات استحصال شن و ماسه از بازیافت خاک و نخاله ساختمانی بازدید به‌عمل آورد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، کارخانجات پسماند‌‌های ساختمانی و عمرانی تهران را الگوی مناسبی برای تعمیم به شهرهای دیگر ایران عنوان کرد. روح‌الله خوشبخت ضمن بازدید از میادین تخلیه، کارخانه استحصال شن و ماسه و کارخانه بازیافت در حال احداث واقع در مجموعه آبعلی در شرق تهران و همچنین خطوط پردازش پسماند از توضیحات مدیرعامل و کارشناسان حاضر در آن مجموعه در زمینه روند کار پروژه‌‌های زیست‌محیطی بهره‌مند شد.
 قصه ‌زندگی مردم ایران و جهان، غم‌ها و شادی‌های‌شان موضوع محوری بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که زمستان امسال در تهران برگزار می‌شود. فراخوان این رویداد فرهنگی و هنری با تفاوت‌هایی نسبت به دوره‌های پیشین در حالی منتشر شده است که شرکت‌کنندگان می‌توانند تجربه‌های قصه‌گویی خود را در 3 بخش تخصصی (قصه‌گویی)، عمومی و علمی (مقاله‌نویسی) محک بزنند.
 معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 7 تهران از اجرای طرح حمایت از مدارس در این منطقه خبر داد. فائزه دولتی با اعلام این خبر افزود: با توجه به وجود بیش از 4 هزار مدرسه در شهر تهران و بالغ بر یک میلیون دانش‌آموز که حدود 15 درصد از شهروندان شهر تهران را شامل می‌شود و همچنین اهمیت نقش مدارس در توسعه و تعمیق فرهنگ جامعه شهری، حمایت از مدارس شهر تهران در زمینه‌‌های گوناگون یکی از سیاست‌های کلان شورای اسلامی شهر تهران و همچنین شهرداری تهران به حساب می‌آید.
 


Page Generated in 0/0057 sec