printlogo


کد خبر: 196849تاریخ: 1397/5/21 00:00
اخبار

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور خبر داد
اجرای طرح تشدید  برخورد با تخلفات ساکن
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران گفت: با توجه به تأثیر تخلفات ساکن مانند پارک دوبله، پارک در محل توقف ممنوع و دیگر تخلفات در افزایش ترافیک معابر، طرح تشدید برخورد با این تخلفات اجرا می‌شود. سرهنگ محمد رازقی به میزان اظهار داشت: محور شرق به غرب بزرگراه زین‌الدین از شمس‌آباد تا پاسداران و بزرگراه بابایی از امام علی(ع)، محور جنوب به شمال بزرگراه امام علی(ع) در محدوده گلشن‌دوست، بزرگراه نواب از ۹ دی تا ورودی تونل توحید و در ادامه بزرگراه چمران محدوده بین حکیم و همت، مسیر غرب به شرق خیابان آزادی از استاد معین تا آذربایجان و مسیر شرق به غرب خیابان دماوند از بعد پل امام علی(ع) تا پل چوبی با حجم بار ترافیکی روبه‌رو است. وی افزود: با توجه به تأثیر تخلفات ساکن مانند پارک دوبله، پارک در محل توقف ممنوع و دیگر تخلفات در افزایش ترافیک معابر، از طرح تشدید برخورد با این تخلفات اجرا می‌شود و عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی در ارتباط با متخلفان اعمال قانون خواهند کرد. به شهروندان توصیه می‌شود خودروی خود را بویژه در معابر کم‌عرض رها نکنند، زیرا باعث افزایش حجم ترافیک می‌شود. شهروندان محترم از پارکینگ‌های مجاز سطح شهر استفاده کنند.

فرمانده انتظامی پایتخت:
اتوبوس‌های شهری فاقد معاینه فنی‌ هستند
فرمانده انتظامی پایتخت گفت بخش زیادی از اتوبوس‌های شرکت اتوبوسرانی فاقد معاینه فنی‌  هستند و اگر طبق روال قانونی با آنها برخورد شود، تعداد زیادی از آنها متوقف می‌شوند. به گزارش فارس، سردار حسین رحیمی درباره معاینه فنی خودروهای پلیس اظهار داشت: خودروهای پلیس هم معاینه فنی می‌شوند، البته باید گفت خودروهای پلیس کمترین ایراد را دارند و طبق روال و فرآیندی که برای سایر خودروها سپری می‌شود، خودروهای پلیس نیز معاینه فنی می‌شوند. وی همچنین درباره معاینه فنی اتوبوس‌های شرکت واحد گفت: بخش زیادی از این اتوبوس‌ها فاقد معاینه فنی هستند و اگر بخواهیم طبق روال قانونی با آنها برخورد کنیم باید تعداد زیادی از آنها متوقف شوند؛ با توجه به اینکه اتوبوس‌ها نقش مهمی در جابه‌جایی شهروندان و خدمت‌رسانی به آنها دارند، پلیس همواره ملاحظاتی را با آنها داشته است. فرمانده انتظامی پایتخت گفت:‌ بخشی از آلودگی هوا ناشی از اتوبوس‌هایی است که فاقد معاینه فنی‌ هستند، چرا که تردد آنها زیاد است، انتظار داریم شرکت اتوبوسرانی با پلیس همکاری بیشتری داشته باشد. عالی‌ترین مقام انتظامی پایتخت اعلام کرد: ما برای 6 ماهه دوم سال معاینه فنی کل خودروها را در دستورکار داریم، بنابراین لازم است تمام خودروها از جمله اتوبوس‌های شرکت واحد نیز برای دریافت معاینه فنی اقدام کنند.


حضور ۶۷ هزار زائر ایرانی در سرزمین وحی
رئیس سازمان حج و زیارت از حضور بیش از ۶۷ هزار زائر ایرانی در سرزمین وحی خبر داد. به گزارش مهر، حمید محمدی درباره آخرین آمار ورود زائران ایرانی به سرزمین وحی گفت: از روز ۲۷تیرماه تاکنون حدود ۶۷هزار و ۵۰۰ نفر وارد سرزمین وحی شده‌‌‌اند. وی افزود: تعداد زائران مدینه بعد از وارد شدن به شهر پیامبر(ص) به بیش از ۴۰ هزار نفر می‌رسد که این افراد در قالب ۱۵۶ پرواز وارد مدینه شده‌‌‌اند. رئیس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: تعداد زائران خروجی از مدینه نیز به ۳۱ هزار و ۳۰۰ نفر می‌رسد که این افراد بعد از ۶ روز اقامت در مدینه و احرام بستن در جحفه عازم مکه مکرمه شده‌‌‌اند. محمدی افزود: در حال حاضر حدود ۸ هزار و ۷۰۰ نفر در مدینه منوره حضور دارند که در روزهای آتی عازم مکه مکرمه می‌شوند. رئیس سازمان حج و زیارت در ادامه گفت: پروازهای جده همچنان ادامه دارد و تاکنون ۹۹ پرواز به این فرودگاه انجام شده است؛ جمعا حدود ۲۷ هزار و ۵۰۰ زائر از طریق جده وارد عربستان شده‌اند.


Page Generated in 0/0061 sec