printlogo


کد خبر: 196864تاریخ: 1397/5/21 00:00
اخبار

پرسپولیس باید هجومی‌تر شود
پرسپولیس اگر می‌خواهد جام قهرمانی را برای سومین فصل پیاپی به‌دست آورد باید هجومی‌تر از این ظاهر شود. پرسپولیس در دیدار برابر استقلال خوزستان با تساوی بدون گل متوقف شد. سرخپوشان پایتخت در شرایط بسیار سختی به مصاف استقلال خوزستان رفتند. توقف‌‌های زیاد بازی، آشوب در ورزشگاه و بازی دفاعی حریف و البته خستگی و نداشتن آرامش و تمرکز در تیم برانکو باعث شد آنها در این دیدار 2 امتیاز حساس را از دست بدهند. اما این را هم باید در نظر گرفت که ترکیب دفاعی پرسپولیس باعث شد این تیم نتواند زیاد موقعیت گلزنی خلق کند. در دیدار قبلی برابر پدیده پرسپولیس وقتی کامیابی‌نیا را از دست داد و منشا به جای او به میدان رفت، توانست فرصت‌‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کند. برانکو فصل بسیار سختی پیش رو دارد. تیم او برای کسب سومین قهرمانی خود در لیگ برتر باید هجومی‌تر از این ظاهر شود و بتواند برای گلزنی فرصت‌‌های زیادی را روی دروازه حریفان خلق کند. احمد نوراللهی و کامیابی‌نیا باید بخوبی تقسیم وظایف کنند و یکی از آنها بیشتر در کارهای هجومی شرکت کند یا برانکو اگر می‌خواهد تیمش براحتی 3 امتیاز را به‌دست آورد باید از زوج منشا و علیپور بهره گیرد و سیامک نعمتی و بشار رسن را پشت‌سر آنها بازی دهد.

استعفای دسته‌جمعی کادرفنی سپیدرود
کادرفنی سپیدرود رشت اعم از خداداد عزیزی و دستیارانش به‌خاطر برگشت خوردن چک مدیرعامل این باشگاه از هدایت این تیم کناره‌‌‌گیری کردند. تساوی سپیدرود رشت مقابل ماشین‌‌سازی منجر به کسب نخستین امتیاز خداداد عزیزی با این تیم رشتی در لیگ برتر شد اما کادر فنی سپیدرود بعد از این دیدار به همکاری خود با این باشگاه خاتمه داد.
هوشنگ اقبالی در غیبت خداداد عزیزی که هفته گذشته اخراج شده بود در نشست خبری بعد از اتمام بازی تیمش مقابل ماشین‌‌سازی تبریز گفت: ما استعفای خود را به همراه خداداد عزیزی نوشته‌ایم و امروز پایان کار ما در این تیم خواهد بود و برای سپیدرود رشت آرزوی موفقیت می‌کنیم. مربی سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: به علت ضعف مدیریتی، سفر ما به تبریز بسیار دشوار بود و این باعث شد در بازی مشکلات زیادی داشته باشیم. با گذشت 2 ماه از فعالیت‌مان در این تیم، یک ریال هم نگرفته‌ایم و به همین دلیل تصمیم به ترک این تیم گرفتیم. او خاطرنشان کرد: چک‌های مدیرعامل نیز برگشت خورده و وقتی روزبه‌روز این مشکلات و تنش‌ها بیشتر شد، صبر و تحمل خداداد عزیزی به پایان رسید. اقبالی بیان کرد: متاسفانه مردم گیلان هم صبور نیستند و نمی‌دانند این مشکلات، از باشگاه نشأت می‌گیرد.

مشارکت محرمی در پیروزی دینامو
دیناموزاگرب موفق شد در حضور بازیکن ایرانی خود برنده از زمین خارج شود.
در هفته سوم رقابت‌های لیگ کرواسی چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها دیناموزاگرب با نتیجه ۲ بر یک اسلوان بلوپو را شکست دهد. صادق محرمی در این دیدار ۹۰ دقیقه برای تیمش به میدان رفت.

یوونتوس منتظر بهترین فرصت برای شکار مارسلو از رئال
بنابه اعلام یک رسانه ورزشی اروپا، بیانکونری همچنان شور و علاقه‌اش را برای جذب مدافع ملی‌پوش و کناری رئال‌مادرید حفظ کرده است. با اخباری که از ایتالیا به گوش می‌رسد، به نظر می‌رسد بعد از مدتی سکوت، یوونتوس کماکان به جذب مارسلو تمایل نشان می‌دهد و خواهان همکاری با بازیکن با تجربه کهکشانی‌هاست. مطابق اعلام روزنامه ورزشی توتواسپورت، مدیریت تیم تورینی تحت تاثیر بازی مارسلو است. همچنین از این نکته مطلع است که مارسلو با کریستیانو رونالدو بسیار صمیمی است و در کنارش با تمام وجود بازی می‌کند. از این رو خرید مدافع چپ مادریدی‌ها را در برنامه دارد. آنگونه که این نشریه نوشته، سران یوونتوس در حال برنامه‌ریزی و همچنین یافتن راهکاری برای رایزنی با فلورینتو پرس، رئیس پرنفوذ رئالی‌ها بر سر مارسلو هستند. این بازیکن از سال 2007 که فلومیننزه را ترک کرد، عضو سفید‌پوشان شهر مادرید است.
 


Page Generated in 0/0067 sec