printlogo


کد خبر: 196926تاریخ: 1397/5/22 00:00
اخبار

«شوکران» چهارم به نواندیشان دینی رسید
قسمت چهارم برنامه «شوکران» میزبان آیت‌الله ابوالقاسم علیدوست از چهره‌های نواندیش دینی در حوزه علمیه قم و برنده کتاب سال است. به گزارش «وطن‌امروز»، چهارمین قسمت برنامه تلویزیونی «شوکران» دوشنبه ۲۲ مرداد با حضور آیت‌الله ابوالقاسم علیدوست، رئیس ۵۷ ساله انجمن فقه و حقوق حوزه علمیه قم از شبکه 4 سیما پخش می‌شود. این فقیه نواندیش به پرسش‌های پیام ‌فضلی‌نژاد، سردبیر برنامه درباره چون و چرا کردن با معصوم، حجاب اجباری، عقلانی بودن فقه شیعه و بی‌انگیزگی روحانیون پاسخ می‌دهد. برنامه «شوکران» در نخستین قسمت خود میزبان داوود هرمیداس باوند، سخنگوی جبهه ملی ایران و در برنامه دوم میزبان شاهین فرهت، پدر سمفونی ایران بود. سومین قسمت «شوکران» نیز با حضور هوشنگ ماهرویان از جامعه‌شناسان معاصر روی آنتن رفت. «شوکران» محصول مشترک حوزه هنری و شبکه 4 سیما به تهیه‌کنندگی علی قربانی است که دوشنبه‌ها حوالی ساعت ٢١ روی آنتن می‌رود.


فحاشی ترامپ به یک نویسنده‌!
دونالد ترامپ در واکنش به نویسنده کتابی که با ارائه اسناد، او را نژادپرست معرفی کرده است، وی را «آشغال» خطاب کرد! به گزارش فارس به نقل از ورایتی، کتاب خانم «اوماروسا منیگالت نیومن» با عنوان «بدون تعادل روحی» که به موارد متعدد نژادپرستی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا می‌پردازد، طی روزهای آینده روانه کتابفروشی‌ها خواهد شد که این موجب واکنش شدید و سریع کاخ سفید و پاسخ توهین‌آمیز ترامپ شده است. بنا بر گزارش آسوشیتدپرس، روز شنبه گزارشگران از ترامپ که در حال بازی گلف بود درباره واکنش او به ادعاهای خانم اوماروسا در کتاب جدیدش جویا شدند که ترامپ در پاسخ گفت: «آشغال. او یک آشغال بی‌سر و پاست!» کتاب «بدون تعادل روحی» قرار است سه‌شنبه همین هفته منتشر شود اما برخی مطالب این کتاب از قبل توسط برخی رسانه‌ها منتشر شده و برای کاخ سفید و شخص دونالد ترامپ چالش‌برانگیز شده است. منیگالت نیومن در کتابش می‌گوید که ترامپ علائمی از «نقصان روحی غیرقابل انکار» از خود بروز داده است. کاخ سفید با محکوم کردن این کتاب آن را کتابی «غربال شده با دروغ» عنوان کرده است.


بازیگر برنده اسکار  رسوایی اخلاقی‌اش را پذیرفت
کارگردان و بازیگر برنده اسکار سینمای آمریکا بعد از مدت‌ها سکوت درباره اتهامات رسوایی اخلاقی مطرح شده علیه خودش، صحبت کرد. به گزارش تسنیم، این بازیگر 42 ساله که 2 سال پیش جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای بازی در فیلم «منچستر بای د سی» دریافت کرده بود، سال گذشته با اتهامات رسوایی اخلاقی روبه‌رو شد و حتی از شرکت در مراسم اسکار گذشته هم منع شد. کارگردان «من هنوز اینجا هستم» بعد از مدت‌ها به‌تازگی سکوتش را شکسته و درباره شرایطی که برایش به وجود آمده صحبت کرده است. افلک در سخنانی تمام مسؤولیت «شرایط غیرحرفه‌ای» پشت صحنه فیلم «من هنوز اینجا هستم» را پذیرفته است. چیزی که باعث شده بود 2 نفر از خانم‌های همکارش در آن فیلم دست به شکایت قضایی بزنند. او در صحبت‌هایش با پذیرفتن اشتباهاتی که در گذشته انجام داده، حرف‌های جالبی درباره صنعت سینمای هالیوود به زبان می‌آورد: «در این صنعت زنان کمتر اجازه پیشرفت دارند و دستمزد پایین‌تری هم دریافت می‌کنند. با آنها به صورت ابزاری برخورد می‌شود، دست کم گرفته و به هزاران طریق تحقیر می‌شوند». کیسی افلک این روزها در حال کار روی پروژه «پیرمرد و اسلحه» است و در آن نقش پلیسی را ایفا می‌کند که قصد دارد یک دزد پیر با بازی رابرت ردفورد را دستگیر کند. شاید اظهار پشیمانی این بازیگر شناخته شده در راستای این باشد که نمی‌خواهد سرنوشت آثار کوین اسپیسی بر سر فیلم جدیدش بیاید. باید دید واکنش هالیوود بویژه کمپین #MeToo به اظهار ندامت‌های افلک چیست.
 


Page Generated in 0/0063 sec