printlogo


کد خبر: 196928تاریخ: 1397/5/22 00:00
حواشی خودساخته مانع تکرار قهرمانی پرسپولیس می شود؟
خودزنی

اتفاقاتی که در تمرین روز شنبه پرسپولیس افتاد خیلی از هواداران را نگران کرده است. پرسپولیس برای سومین قهرمانی پی‌درپی خودش خیز برداشته و حالا این حاشیه‌ها می‌تواند برای آنها دردسرساز شود.
عصر روز شنبه و در محل تمرین پرسپولیسی‌ها آشوبی به پا بود. خبر از چاقو و چاقوکشی می‌رسید و اینکه بعضی از لیدرها به رهبری عباس اسماعیل‌بیگی با سایر تماشاگرانی که به تمرین رفته بودند درگیر شده‌اند.
البته باید گفت جنگ قدرت بین لیدرها و کاپیتان‌های پرسپولیس؛ ماهینی و حسینی. اسماعیل‌بیگی و تیمش سال‌هاست در باشگاه حضور دارند و در تیم مقابل چهره‌ای به نام «مهران» که می‌گویند از نزدیکان حسین هدایتی است. اسماعیل‌بیگی در دوره مدیریت قبل یکی از افراد نزدیک به طاهری بود که حتی در مقطعی اعتراض پیشکسوتان را هم به همراه داشت. آنجا که او و تیمش براحتی در باشگاه تردد داشتند اما پیشکسوتان باید پشت درهای بسته می‌ماندند.
با همه اینها همه چیز از بازی با استقلال خوزستان شروع شد؛ جایی که انتشار یک فیلم برای ایجاد تشنج و درگیری به لیدرهای باشگاه پرسپولیس نسبت داده شد. فیلمی که لیدرها می‌گویند صداگذاری شده و حتی لیدرها بر این عقیده هستند که در اهواز به عیادت لیدر باشگاه فولاد که از طبقه اول استادیوم آزادی به پایین پرت شد، رفته‌اند و آنها می‌توانند تایید کنند پرسپولیسی‌ها در اهواز فحاشی نکرده‌اند.
نکته‌ای که در این زمینه وجود دارد این است که جنگ، جنگ قدرت است. بین بازیکنان، باشگاه و لیدرها. جایی که خیلی‌ها می‌گویند مدیریت دست روی آن گذاشته تا شکل و شمایل کانون هواداران را تغییر دهد. مساله‌ای که وجود دارد این است که مسؤول کانون هواداران خودش روی سکوها بوق می‌زند و شاید به همین دلیل نمی‌تواند مدیریتش را بخوبی انجام دهد.
خبرآنلاین نوشت: به همین دلیل هم هست که این تنش‌ها روی سکوها به وجود می‌آید. شکی وجود ندارد که پس از ماجرای رفتن مهدی طارمی از پرسپولیس و حاشیه‌های زیادی که این بازیکن برای سرخپوشان به وجود آورد ماجرای درگیری در اهواز و تمرین پرسپولیس، مهم‌ترین موضوع حاشیه‌ای برای شاگردان برانکو در چند وقت اخیر بوده است؛ موضوعی که این بار هم احتمالا خیریتی در آن بوده است!
واکنش باشگاه پرسپولیس به حواشی
در این میان مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس نسبت به برخی اظهارنظرها درباره حواشی اخیر پیرامون بازی این تیم با استقلال خوزستان و حضور علیرضا حقیقی در این باشگاه  واکنش نشان داد. حضور علیرضا حقیقی در باشگاه پرسپولیس این شائبه را به وجود آورده است که این دروازه‌بان یکی از گزینه‌های احتمالی جانشینی علیرضا بیرانوند در صورت جدایی او از جمع سرخپوشان خواهد بود اما پندار خمارلو این موضوع را رد کرد.
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با تسنیم، در این باره اظهار داشت: حقیقی فقط برای پیگیری طلبش که مربوط به سال‌های قبل است به باشگاه آمده بود و هیچ مذاکره‌ای برای بازگشت او به تیم بین طرفین انجام نشد. وی در واکنش به اظهارات اخیر مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان مبنی بر اینکه اگر قرار بر محرومیت باشد، پرسپولیس به خاطر رفتار هوادارانش باید محروم شود، گفت: بهتر است هر فردی در حوزه اختیارات خودش صحبت کند. مردم همه در تلویزیون دیدند چه جوی در ورزشگاه غدیر اهواز وجود داشت و سنگ‌ها و اشیا از کدام سکوها به زمین پرتاب می‌شد. وقتی گزارشگر بازی با دیدن این جو در رسانه ملی اعلام می‌‌کند، جو خوب است و مشکلی وجود ندارد دیگر حرفی نمی‌شود زد. خدا را شکر مردم آنقدر فهمیده و دانا هستند که این اظهارات پوچ و بی‌اساس را باور نکنند و قطعاً آنچه را می‌بینند، باور می‌کنند. خوشبختانه فیلم مربوط به همه صحنه‌های بحث‌برانگیز بازی در باشگاه موجود است و ما هم شکایت رسمی خود را از میزبانی حریف به کمیته انضباطی ارائه کرده‌ایم. امیدواریم این بار شاهد برخورد جدی‌تری با اینگونه اتفاقات باشیم تا دوباره تکرار نشوند.
خمارلو در پاسخ به صحبت‌های اخیر سعید فتاحی مبنی بر اینکه وقتی بلیت‌فروشی بازی‌ها به باشگاه‌ها سپرده شده است چنین شرایطی هم پیش می‌آید، گفت: من قضاوت را در این باره به مردم واگذار می‌کنم. آنها بخوبی خودشان اتفاقات را تجزیه و تحلیل کرده و قضاوت خواهند کرد مقصران اتفاقات چه افرادی هستند. تأکید می‌کنم وقتی یگان ویژه و نیروی انتظامی همه تلاش خود را می‌کنند تا امنیت در ورزشگاه حاکم باشد اما گزارشگر بازی می‌گوید همه چیز خوب است همین می‌شود که هر فردی هر جور بخواهد اظهارنظر کند. نظر من این است که برخی با صحبت‌های‌شان فقط خنده روی لب مردم می‌آورند و شاید نیت‌شان از این صحبت‌ها این است که روحیه مردم را خوب کنند!
 


Page Generated in 0/0069 sec