printlogo


کد خبر: 196932تاریخ: 1397/5/22 00:00
اخبار

جام قهرمانی پس از وقفه 3 ساله به ایران بازگشت
مس سونگون بر بام قاره کهن
تیم فوتسال مس سونگون با شکست تیم «تای سون نام» ویتنام قهرمان رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا شد. در آخرین روز رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در مرحله نهایی این مسابقات، تیم‌های فوتسال مس سونگون و تای‌سون نام ویتنام به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم مس سونگون توانست نماینده ویتنام را با نتیجه 4 بر 2 شکست دهد و عنوان قهرمانی فوتسال جام باشگاه‌های آسیا را به دست آورد. گل‌های نماینده ایران را حسین طیبی، اصغر حسن‌زاده و فرهاد فخیم (۲ گل) به ثمر رساندند. همچنین گل‌های نماینده ویتنام را «دوک هوا» و «وان وو» به ثمر رساندند. در دیدار رده‌بندی این مسابقات، تیم‌های نفت الوسط عراق و بانک بیروت مقابل هم قرار گرفتند و در نهایت تیم بانک بیروت توانست تیم الوسط را با نتیجه ۵ بر ۳ شکست دهد و عنوان سومی این رقابت‌ها را به دست آورد. در سال 2015 تاسیسات دریایی عنوان قهرمانی را به دست آورده بود و پس از وقفه 3 ساله جام قهرمانی بار دیگر به یک تیم فوتسال ایرانی رسید.

خداداد از سپیدرود رفت
با مصاحبه‌هایی که خداداد عزیزی انجام داده بود و با توجه به شناختی که از او داریم، پیش‌بینی می‌شد کار او با مالک سپیدرود به جاهای باریک بکشد و حاشیه‌های این باشگاه ادامه پیدا کند اما در نهایت تعجب روز یکشنبه از رشت خبر رسید او با محمد نوین به توافق رسیده و به صورت رسمی از سپیدرود جدا شده است. ظاهرا توافق شد او 30 درصد از مبلغ کل قرارداد خود و کادرفنی را دریافت کند. تا انتخاب سرمربی جدید، سهیل حق‌شناس تمرینات و دیدارهای سپیدرود را زیرنظر خواهد داشت.

خسارت وارد شده به ورزشگاه آزادی در جریان بازی استقلال و تراکتور اعلام شد
۴۵ میلیون تومان، جز سکوها
سرپرست ورزشگاه آزادی میزان خسارت وارد شده به ورزشگاه آزادی در جریان دیدار 2 تیم فوتبال استقلال و تراکتورسازی را مبلغ ۴۵ میلیون تومان عنوان کرد. فرهاد نیکوخصال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره میزان خسارات وارد شده به ورزشگاه آزادی در جریان دیدار 2 تیم فوتبال استقلال تهران و تراکتورسازی، اظهار کرد: میزان خسارت وارد شده به ورزشگاه آزادی ۴۵ میلیون تومان بابت خسارات وارد شده به وسایل و تجهیزات، اعم از صندلی، سرویس بهداشتی، فنس، داربست، شیرآلات، لوله، پرچم و... است و هنوز خسارات وارد شده به سکوها و سازه بتن به طور کامل مشخص نیست.
او ادامه‌ داد: در جریان این 2 دیدار سکوهای زیادی آسیب دید که به دنبال رفع این آسیب‌ها هستیم تا برای بازی روز پنجشنبه که پرسپولیس میزبان است، ورزشگاه آزادی را آماده کنیم.
سرپرست ورزشگاه آزادی ‌اضافه کرد: اگر بخواهیم خسارت وارد شده به سکوها را مرتفع کنیم قطعا همانند روز اول نخواهد بود و نیاز به بررسی ‌دقیق‌تری دارد. ما باید سعی کنیم برای بازی روز پنجشنبه بحث امنیتی ورزشگاه آزادی را ارتقا دهیم تا دیگر شاهد بروز چنین اتفاقاتی در ورزشگاه نباشیم. البته در این زمینه روز شنبه و یکشنبه جلساتی را با یگان ویژه‌ درباره بحث امنیت میان تماشاگران برگزار کردیم و به این توافق رسیدیم که شرایط امنیتی را در بازی روز پنجشنبه بین تماشاگران افزایش دهیم تا شاهد برگزاری رقابتی در فضای آرام و بدون تنش باشیم. وی در پاسخ به این پرسش که هزینه وارد شده چگونه پرداخت خواهد شد؟ خاطرنشان کرد: خسارت وارد شده را به سازمان لیگ اعلام کرده‌ایم و باید این هزینه از سوی تراکتورسازی یا سازمان لیگ پرداخت شود. نیکوخصال ‌اضافه کرد: در اغتشاشات اخیر تعداد زیادی صندلی سوخته و آسیب دیده است و همچنین شاسی صندلی‌ها خراب شده که باید جای صندلی‌های سوخته‌شده صندلی های جدیدی جایگزین کنیم.

حضور هادی ساعی در اردوی تیم‌ملی فوتبال امید در جاکارتا
 عضو تیم سرپرستی کمیته ملی المپیک برای رفع مشکلات تیم‌ملی امید در جاکارتا در اردوی شاگردان کرانچار حاضر شد. پس از مشکلاتی که برای تیم‌ملی فوتبال امید در جاکارتا به وجود آمد هادی ساعی و مسؤول امور بین‌الملل کمیته ملی المپیک در جمع ملی‌پوشان تیم‌ملی فوتبال حضور یافتند تا اقداماتی را در جهت رفاه این تیم در بازی‌های آسیایی جاکارتا انجام دهند. مسؤولان تیم‌ملی امید از اقداماتی که طی این حضور انجام شده است، راضی هستند. یکی از مشکلات شاگردان کرانچار گرفتاری در ترافیک شهر جاکارتاست که برای سهولت در رفت و آمد کاروان تیم‌ملی، تمرینات ملی‌پوشان از بعد از ظهر به صبح منتقل شده است تا تیم‌ملی کمتر در ترافیک بماند.


Page Generated in 0/0078 sec