printlogo


کد خبر: 197001تاریخ: 1397/5/23 00:00
کوتاه و گویا

 نشست تشکل‌های شاهد و ایثارگر تهران بزرگ با مدیران دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر روز یکشنبه ۲۱ مردادماه در مجتمع جانباز شهید رسول‌زاده برگزار شد.
 معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 3 تهران از بهسازی مقطعی نهر ولیعصر از پل شهید همت تا ضلع جنوبی میدان ونک خبر داد. امیرهوشنگ گل‌محمدی گفت: حدود
60 درصد از عملیات بهسازی نهر ولیعصر در ضلع شرقی این نهر اجرا شده است.
  ۶۱ کشور جهان با ۴۴۶ فیلم برای شرکت در یازدهمین جشنواره دوسالانه بین‌المللی تهران ثبت‌نام کرده‌اند. ثبت‌نام اولیه در سایت جشنواره به نشانی www.tehran-animafestival.ir تا 14 آبان 1397 ادامه دارد و فیلمسازان ایرانی و خارجی می‌توانند با ارائه آثارشان در این رویداد هنری شرکت کنند.
  همایش کوهپیمایی خانوادگی با حضور شهروندان مناطق بیست‌ودوگانه شهر تهران به میزبانی منطقه یک در بوستان جمشیدیه برگزار می‌شود. مجتبی توسلی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک تهران با بیان این خبر گفت: همایش کوهپیمایی خانوادگی با حضور شهروندان تهرانی با هدف توسعه ورزش همگانی و گذران اوقات فراغت روز چهارشنبه 24 مردادماه از ساعت 8 صبح در بوستان جمشیدیه برگزار می‌شود.
 دیوان عدالت اداری با تایید بخشنامه دائمی شدن قرارداد کارگزاران مخابرات روستایی صادره از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  به دائمی شدن قرارداد کارگزاران مخابرات روستایی رای داد. هیأت تخصصی بیمه، کار و تامین اجتماعی دیوان عدالت اداری با رد شکایت شرکت مخابرات، بخشنامه دائمی شدن قرارداد کارگزاران مخابرات روستایی را تایید و به بلاتکلیفی کارگزاران مخابرات روستایی خاتمه داد.
 در راستای رفع مشکلات اهالی محله فرحزاد، به دستور شهردار منطقه 2 تهران کمیته راهبردی طرح حفاظت،  احیا و ساماندهی فرحزاد متشکل از معاونان فنی و عمرانی، ترافیک، خدمات شهری، روسای اداره املاک، طرح تفصیلی، 2 تن از اعضای شورایاری محله فرحزاد و مشاوران شرکت‌های عمرانی اجرای طرح تشکیل شد و آغاز به‌کار کرد.
 جمعی از منتخبان و اعضای هیات‌مدیره کانون سردفتران و دفتریاران استان خراسان رضوی در مشهد مقدس با دکتر تویسرکانی، معاون رئیس قوه‌قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور دیدار و گفت‌وگو کردند. احمد تویسرکانی در این دیدار گفت باید دغدغه اصلی ما به عنوان یک دستگاه حاکمیتی، افزایش و ارتقای اعتماد عمومی به سازمان و توسعه ثبت رسمی در جامعه باشد.
 مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از توقف انتقال مشاغل مزاحم به خارج شهر خبر داد. فرهاد افشار به رویکرد جدید شهرداری تهران برای فعالیت صنایع  و مشاغل در شهر اشاره کرد و گفت: در این دوره ما بنا نداریم اینگونه مشاغل را به خارج از شهر تهران منتقل کنیم و در واقع رویکرد ما فعالیت اینگونه مشاغل در شهر تهران اما بر مبنای برنامه‌ریزی خواهد بود.


Page Generated in 0/0062 sec