printlogo


کد خبر: 197007تاریخ: 1397/5/23 00:00
اخبار

آغاز پخش ۲ مسابقه جدید از شبکه 3
مسابقه‌های تلویزیونی «هفت در سه» و «برنده باش» از هفته جاری روی آنتن شبکه 3 سیما می‌روند. به گزارش فارس، مسابقه «هفت در سه» با اجرای دانیال عبادی روزهای یکشنبه و سه‌شنبه روی آنتن شبکه 3 سیما می‌رود. این برنامه به تهیه‌کنندگی و کارگردانی غلامحسین بای ساخته شده و فضای مسابقه دارای 7 اتاق، استخر و آکواریوم است. این مسابقه بخشی از بازی‌های کامپیوتری را در شرایط فیزیکی و با استفاده از نور، الکترونیک، لیزر، تیراندازی و... به نمایش می‌گذارد. همچنین مراحل فنی «برنده باش» از جمله ساخت دکور، تجهیز صدا، برق و تصویر استودیو و... از چندی پیش انجام شده و به پایان رسیده و ضبط این مسابقه بزرگ بتازگی آغاز شده است. محمدرضا گلزار که به عنوان سوپراستار سینما در آثار مطرح و پرفروشی حضور داشته، در «برنده باش» برای نخستین‌بار اجرای یک مسابقه تلویزیونی بزرگ و پرهیجان را برعهده گرفته است. در هر قسمت از «برنده باش» 4 نفر که از قبل پرسش‌های اپلیکیشن برنامه را بدرستی پاسخ داده‌اند، روی صندلی برنامه خواهند نشست. شرکت‌کنندگان با پاسخ دادن به پرسش‌ها به صورت پلکانی برای بردن جایزه یک میلیارد ریالی با مجری وارد رقابت می‌شوند. براساس برنامه‌ریزی‌ها، «برنده‌باش» به صورت 2 روز در هفته (پنجشنبه و جمعه شب‌ها) ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن شبکه 3 سیما می‌رود.


تهیه‌کننده «بازمانده» درگذشت
منوچهر عسگری‌نسب، تهیه‌ کننده و کارگردان پیشکسوت سینما در 82 سالگی درگذشت.
 به گزارش فارس، منوچهر عسگری‌نسب، تهیه‌کننده و کارگردان پیشکسوت سینما دار فانی را وداع گفت.  مراسم تشییع منوچهر عسگری‌نسب ساعت ۹ صبح سه‌شنبه ۲۳ مردادماه (امروز) از ساختمان شماره ۲ خانه سینما (خیابان وصال) برگزار می‌شود. منوچهر عسگری‌نسب متولد ۱۳۱۵ کرمان، دارای مدرک کارشناسی سینما و تلویزیون از دانشکده هنرهای دراماتیک و کارشناسی ‌ارشد سینما از دانشگاه ایالتی میشیگان  است. وی فعالیت سینمایی را سال ۱۳۴۵ با کارگردانی فیلم‌های مستند تلویزیونی آغاز کرد. از فعالیت‌های جنبی او می‌توان به تهیه فیلم‌های سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی و تدریس کارگردانی و اقتصاد سینما در مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی، دانشکده سینما و تئاتر، دانشکده صداوسیما و مدرسه عالی سوره اشاره کرد. زنده‌یاد منوچهر عسگری‌نسب کارگردانی فیلم‌های «آن سوی مه»، «خانه در انتظار»، «هی جو»، «پاییز بلند» و تهیه‌کنندگی فیلم‌های «چمدان»، «همسر» و «بازمانده» را در کارنامه خود داشته است.


هیولایی که شگفتی‌ساز گیشه هالیوود شد
فیلم اکشن «مگ» به کارگردانی جان ترتل‌تاب با بازی جیسون استاتهام، تحلیلگران باکس‌آفیس را با شگفتی روبه‌رو کرد. به گزارش مهر به نقل از ورایتی، فیلمی با بازی جیسون استاتهام درباره یک هیولای دریایی و تلاش دانشمندان در اعماق اقیانوس با فروش بیش از ۴۴ میلیون دلار در 3 روز نخست اکران در آمریکا و نزدیک ۹۷ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان، شگفتی‌ساز سینماها شد. محصول جدید کمپانی برادران وارنر در حالی که تابستان رو به پایان دارد، نظر سینماروها را به خود جلب کرده است. این فیلم موفق شد «ماموریت غیرممکن- فال‌آوت» ششمین فیلم از مجموعه «ماموریت غیرممکن» را در سومین هفته اکرانش براحتی کنار بگذارد. «مگ» درباره گروهی از دانشمندان است که در گودالی عمیق در دل دریا گونه‌های جدیدی کشف می‌کنند. یک کوسه غول‌پیکر به نام «مگالودون» که سال‌ها تصور می‌شد منقرض شده، از جمله این گونه‌های کشف‌ شده است. جونز تیلور، کاپیتان نیروی دریایی با نقش‌آفرینی استاتهام برای کمک به ایستگاه تحقیقاتی فراخوانده می‌شود اما خیلی زود هیولا فرار می‌کند و در مسیرش همه چیز و همه کس را می‌خورد و به این ترتیب یک مسابقه با زمان برای متوقف کردن آن آغاز می‌شود. «مگ» که با همکاری چین ساخته شده هنوز وقت برای فروش بیشتر دارد تا بتواند بودجه ۱۳۰ میلیون دلاری تولید خود را تامین کند. ۵۰ میلیون دلار از فروش بین‌المللی این فیلم از فروش در سینماهای چین کسب شده است.
 


Page Generated in 0/0062 sec