printlogo


کد خبر: 197013تاریخ: 1397/5/23 00:00
اخبار

المپیاکوس روی انصاری‌فرد  ۷ میلیون یورو قیمت گذاشت
باشگاه المپیاکوس برای فروش مهاجم ایرانی خود خواستار حداقل ۷ میلیون یورو است.
 ‌به نقل از رادیو ورزش یونان، کریم انصاری‌فرد فصل گذشته در ۲۶ بازی خود در لیگ یونان موفق شد ۱۷ گل به ثمر برساند و 2 پاس گل هم ثبت کند. نمایش خوب او در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه و گلزنی برابر تیم‌ملی فوتبال پرتغال باعث شد المپیاکوس به فکر فروش این بازیکن باشد.
از تیم‌های فنرباغچه و بشیکتاش از لیگ ترکیه و اشتوتگارت و آگسبورگ از لیگ آلمان به عنوان مشتریان انصاری‌فرد نام برده شده است. باشگاه یونانی حداقل ۷ میلیون یورو برای انصاری‌فرد درخواست کرده است.

خطر حذف پرسپولیس از آسیا به خاطر ۱۰ میلیارد تومان
باشگاه پرسپولیس در ادامه مشکلات مالی برای پرداخت مطالباتش تا 9 شهریورماه باید ۱۰ میلیارد تومان تهیه کند.
به‌ گزارش ‌ایسنا، نهم شهریورماه ضرب‌الاجلی است کهAFC برای پرداخت مطالبات باشگاه‌ها تعیین کرده است. باشگاه پرسپولیس تا این تاریخ باید چیزی حدود
۱۰ میلیارد تومان تهیه کند تا از طریق آن تمام بدهی‌های خود را پرداخت کرده و مشکلاتش برطرف شود. مدیران باشگاه اگر تا این تاریخ نتوانند این مبلغ را تهیه کنند، خطر حذف از لیگ قهرمانان آسیا باشگاه را تهدید خواهد کرد.
البته نکته حائز اهمیت درباره باشگاه پرسپولیس حل مشکلات ارزی این باشگاه است. با اجرای قوانین جدید ارزی حالا مشکلات ارزی باشگاه هم حل شده و مدیران پرسپولیس می‌توانند از طریق صرافی‌ها و با قیمت روز برای پرداخت مطالبات خارجی‌شان ارز تهیه کنند.

اتوئو در قطر
ستاره سابق بارسلونا با باشگاه قطر به توافق نهایی رسید و قرارداد امضا کرد.
به نقل از الرای، ساموئل اتوئو، ستاره سابق بارسلونا تصمیم گرفت در سال‌های پایانی فوتبال خود راهی قاره آسیا شود و تیم قطر را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد.
اتوئو فصل قبل را در قونیه اسپور ترکیه پشت سر گذاشت. او با باشگاه قطر به توافق نهایی رسید و بعد از پشت سرگذاشتن تست پزشکی این باشگاه قرارداد خود را نهایی کرد.
این ستاره سابق بارسلونا در حالی به باشگاه قطر پیوست که پیش از این در 11 باشگاه اروپایی از جمله بارسلونا، اینتر، چلسی، اورتون و سامپدوریا بازی کرده است. خبرهایی درباره حضور او در استقلال هم به گوش رسید اما  در نهایت این بازیکن تصمیم گرفت راهی لیگ ستارگان قطر شود و باشگاه قطر را به عنوان تیم بعدی خود انتخاب کرد.

سامان قدوس نخستین‌ایرانی تاریخ لیگ فرانسه
رئیس باشگاه اوسترشوندز از جزئیات توافق سامان قدوس با تیم رن فرانسه پرده برداشت. او با قراردادی 5/3 میلیون یورویی به لیگ فرانسه خواهد رفت.
‌به نقل از «کانال فوتبال» سوئد، در حالی که گفته می‌شد سامان قدوس در فصل آینده با پیراهن تیم تازه صعود کرده اوئسکا به میدان خواهد رفت اما در نهایت به نظر می‌رسد رن فرانسه مقصد بعدی این بازیکن ایرانی است.
قدوس یکشنبه شب از ‌دقیقه 75 بازی برای تیمش به میدان رفت و موفق شد در این مسابقه یک گل به ثمر برساند و پاس گل دوم تیمش را نیز بدهد؛ دیداری که به نظر می‌رسد آخرین دیدار قدوس با اوسترشوندز است.
قدوس با قراردادی 2 ساله و به ارزش 5/3 میلیون یورو به رن خواهد رفت که از این مبلغ 20 درصد به باشگاه سوئدی می‌رسد.
قدوس نخستین‌ایرانی لیگ فرانسه خواهد بود. دنیل کیندبرگ، رئیس باشگاه اوسترشوندز درباره انتقال قدوس به رن فرانسه گفت‌: ما پیشنهاد باشگاه رن فرانسه را قبول کردیم. حالا قدوس می‌تواند این باشگاه را ترک کرده و به تیم رن بپیوندد.
بازیکن ایرانی درباره پیوستن خود به رن فرانسه، گفت‌: در ابتدا باید این را بگویم که در آستانه پیوستن به اوئسکا بودم ولی باشگاه پیشنهاد رن فرانسه را مورد تایید قرار داد. من حتی دیداری هم با سران تیم اسپانیایی داشتم.
سامان قدوس در 32 بازی خود در سال 2018 موفق شد 14 گل به ثمر برساند و حضور در لیگ اروپا را تجربه کند. او در جام‌جهانی 2018 روسیه برای تیم‌ملی فوتبال ایران به میدان رفت.
 


Page Generated in 0/0065 sec