printlogo


کد خبر: 197094تاریخ: 1397/5/24 00:00
اخبار

«ماجرای نیمروز ۲» کلید خورد
فیلمبرداری «ماجرای نیمروز ۲» به کارگردانی محمدحسین مهدویان از هفته قبل در سکوت خبری آغاز شده است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، «ماجرای نیمروز ۲» با بازی الناز شاکردوست جلوی دوربین رفته است. الناز شاکردوست در این فیلم نقش یک نیروی امنیتی ام‌آی۶ را بازی می‌کند که در زمان جنگ تحمیلی در ایران نفوذ کرده است. شنیده می‌شود که الفی الن، بازیگر مشهور انگلیسی نقش همسر الناز شاکردوست و سفیر انگلیس در عراق را بازی می‌کند. احمد مهرانفر و بهروز شعیبی هم بزودی جلوی دوربین می‌روند. گفتنی است؛ «ماجرای نیمروز یک» فیلمی به کارگردانی محمدحسین مهدویان، نویسندگی محمدحسین مهدویان و ابراهیم امینی و تهیه‌کنندگی محمود رضوی محصول سال ۱۳۹۵ است. این فیلم به ترور‌های سال ۱۳۶۰ به دست گروه سازمان مجاهدین خلق ایران می‌پردازد. این درگیری‌ها پس از برکناری ابوالحسن بنی‌صدر به عنوان رئیس‌جمهور توسط مجلس شدت می‌گیرد و... .


«شب‌های هنر» به شبکه 4 می‌رود
مسعود معینی‌پور،  مدیر شبکه 4 سیما با حضور در جمع اهالی رسانه از جدیدترین برنامه‌های این شبکه گفت. به گزارش «وطن‌امروز»، معینی‌پور درباره برنامه‌ها و رویکردهای جدید این شبکه اظهار کرد: در ماه محرم ۲ سریال متناسب با فضای این ماه داریم که احتمالا یکی از سریال‌ها «معصومیت از دست رفته» ساخته داوود میرباقری باشد، البته ما به دنبال این هستیم که سریال‌‌‌هایی متناسب با کارکرد شبکه بخریم. وی در بخش دیگری درباره تله‌تئاتر و تله‌فیلم عنوان کرد: پخش و تولید تله‌تئاتر و تله‌فیلم کارکرد ویژه شبکه 4 است که فعلا بودجه‌ای برای آنها نیست ولی باید به سمت احیای اینگونه آثار برویم. مدیر شبکه 4 درباره برنامه‌‌های جدید شبکه نیز گفت: برنامه جدیدی در حوزه سینمای کلاسیک داریم که پنجشنبه‌ها روی آنتن خواهد رفت. همچنین برنامه‌ای در یک ماه آینده به پخش خواهد رسید که «شب‌‌های هنر» نام دارد و 5 شب در هفته در حوزه‌‌های موسیقی، سینما، تئاتر، شعر و ادبیات داستانی روی آنتن خواهد رفت. از رویکردهای دیگر ما این است که برای همه برنامه‌ها سردبیر گذاشته‌‌‌‌‌ایم یا در حوزه کارگردانی هنری نیز ضعف جدی بوده است که روی آن هم در حال سرمایه‌‌گذاری هستیم.


همکاری جدید «اولیور استون» و «دل تورو»
«بنیسیو دل تورو» در فیلم جدید «اولیور استون» با عنوان «دروغ‌های سفید» بازی می‌کند. به گزارش فارس به نقل از ورایتی، اولیور استون این فیلم را با فیلمنامه‌ای خودنوشته کارگردانی می‌کند که نشأت گرفته از کار قبلی خود و روایتگر عشق و هجران و ماجراهایی از یک خانواده است. شرکت «نایت‌هاوک کپیتال» سرمایه‌گذار مالی این پروژه است که به تهیه‌کنندگی «فرناندو سولیچین» و «راس کاتز» ساخته می‌شود. تولید این فیلم در فصل بهار در نیویورک آغاز می‌شود. در این داستان که 3 نسل از یک خانواده را شامل می‌شود، دل‌تورو نقش یک کودک طلاق را بازی می‌کند که اکنون اشتباهات والدینش را در ازدواج خودش و فرزند پسری که دارد تکرار می‌کند. او احساس می‌کند در دام افتاده و می‌خواهد خود را برهاند اما همه چیز برای او بیشتر از دست می‌رود. این دومین همکاری مشترک «اولیور استون» و «بنیسیو دل‌تورو» است. آنها در سال ۲۰۱۲ اولین همکاری خود را در فیلم «وحشی‌ها» رقم زدند. «دل‌تورو» در سال ۲۰۰۰ برنده جایزه اسکار بهترین هنرپیشه نقش مکمل را برای بازی در فیلم «ترافیک» از آن خود کرد و برای بازی در فیلم «۲۱ گرم» ساخته ایناریتو نیز نامزد جایزه اسکار بهترین هنرپیشه نقش اصلی مرد شد. «اولیور استون» یکی از پرافتخارترین سینماگران تمام تاریخ هالیوود است. او برنده ۳ جایزه اسکار است. استون پک اسکار را برای فیلمنامه اقتباسی «قطار نیمه‌شب» در سال ۱۹۷۸ و 2 جایزه اسکار کارگردانی برای فیلم‌های «پلاتون» ۱۹۸۶ و «متولد چهارم جولای» ۱۹۸۹ دریافت کرد. استون همچنین ۸ بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.


Page Generated in 0/0051 sec