printlogo


کد خبر: 197096تاریخ: 1397/5/24 00:00
آمریکا این ترسوها را دوست هم حساب نمی‌کند

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی*: همانطور که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر خود فرمودند قطعا جنگی وجود نخواهد داشت و در عین حال مذاکره‌ای هم صورت نخواهد گرفت. آمریکایی‌ها بخوبی می‌دانند که ممکن است آغازگر جنگ باشند اما قطعا پایان جنگ با آنها نیست و بدون شک گرفتار خواهند شد. امروز اقتدار جمهوری اسلامی ایران در حدی است که به همت جوانان و نیروهای مسلح جان بر کف، امکانات لازم برای دفاع همه‌جانبه در برابر دشمنان فراهم است و این مساله‌ای است که آمریکا و پادوهای منطقه‌ای آن می‌دانند.
همیشه در طول تاریخ انقلاب اسلامی کسانی وجود داشته‌‌اند که غرب‌گرا بوده‌‌اند و هر چقدر زمان بیشتر می‌گذرد، ماهیت آنها بیشتر اثبات می‌شود. این افراد همان کسانی هستند که یا واقعا مرعوب دشمن شده‌‌اند یا اصولا عقل کافی ندارند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. ما نباید فراموش کنیم که 2 سال در قالب مذاکرات هسته‌ای با طرف مقابل گفت‌وگو کردیم، سازمان ملل و دیگر کشورها به صحنه آمدند و توافقی حاصل شد که در آن تعهدات و چیزهایی دادیم اما مشاهده کردیم که در آخر آمریکا عهدشکنی کرد. باید پرسید چه تضمینی وجود دارد دوباره مذاکره کنیم و اتفاقات سابق تکرار نشود؟
افرادی که با ارسال نامه سعی دارند ترس را در دل جامعه بیندازند همان افرادی هستند که در مقاطعی انقلاب را با خطر مواجه کردند و از هیچ خیانتی هم دریغ نکردند. امروز این افراد باید کشور ترکیه را نگاه کنند و ببینند این کشور که حتی عضو ناتو است توسط آمریکا چگونه تهدید می‌شود.
بنابراین افراد ترسو و مرعوب نظام سلطه باید متوجه این موضوع باشند که ایالات متحده آمریکا هیچ‌گاه در طول تاریخ به هیچ‌کدام از تعهدات خود پایبند نبوده و درس‌آموز‌‌‌‌‌‌تر هم اینکه هیچ‌وقت به دوستانش وفا نکرده است. الان اصلا این آقایی که در آمریکاست، این جماعت داخلی را که دم از مذاکره می‌زنند دوست هم حساب نمی‌کند!
* عضو جامعه روحانیت مبارز


Page Generated in 0/0050 sec