printlogo


کد خبر: 197122تاریخ: 1397/5/25 00:00
اخبار

رئیس ترابزون‌اسپور:
دیگر پورعلی‌گنجی را نمی‌خواهیم
پس از روزها اخبار ضدونقیض، رئیس باشگاه ترابزون اسپور اعلام کرد این باشگاه دیگر به دنبال جذب مدافع ایرانی نیست. ‌به نقل از سایت فوتواسپور، بعد از مذاکرات طولانی‌مدت بین مرتضی پورعلی گنجی، مدافع ۲۶ ساله تیم‌ملی فوتبال ایران و باشگاه ترابزون‌اسپور در نهایت این مذاکرات به نتیجه‌ای نرسید و باشگاه ترابزون‌اسپور نیز از جذب این مدافع دست کشیده است و گزینه‌های دیگری را برای جذب در خط دفاع دنبال خواهد کرد.
ترابزون‌اسپور در هفته‌ اول لیگ ترکیه در غیاب وحید امیری و سیدمجید حسینی شکست خورد و در حال‌ حاضر نیز به نظر می‌رسد که تعداد بازیکنان ایرانی این تیم در همان عدد 2 باقی بماند.
احمد آقااوغلو، رئیس باشگاه ترابزون‌اسپور نیز درباره این انتقال گفت: به دلیل درخواست‌‌‌هایی که از طرف پورعلی گنجی بوده، نتوانستند این انتقال را نهایی کنند و دیگر تمایلی برای این انتقال هم ندارند.
پورعلی‌گنجی فصل قبل در السد قطر توپ زد و در حال حاضر با شکست مذاکرات با ترابزون‌اسپور بدون تیم است و باید دید در ادامه راهی چه تیمی خواهد شد.

خداحافظی موقت مسی از تیم‌ملی آرژانتین
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی به طور موقت از تیم‌ملی کشورش خداحافظی کرد. به نقل از آ.اس، لیونل مسی در دیدارهای آینده تیم‌ملی آرژانتین به میدان نخواهد رفت. مهاجم آلبی‌سلسته حداقل تا پایان سال 2018 برای تیم‌ملی کشورش بازی نخواهد کرد و هنوز زمان بازگشتش مشخص نیست. مسی که تحت فشار رسانه‌ها و هواداران آرژانتینی قرار دارد، تصمیم گرفت مدتی در تیم‌ملی حضور نداشته باشد. ستاره آرژانتینی قصد داشت برای همیشه آلبی‌سلسته را ترک کند اما به‌خاطر رابطه خوبش با چیکی تاپیا (رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین) از این کار منصرف شد. او با لیونل اسکالونی صحبت کرد اما سرمربی موقت آرژانتین نتوانست ستاره آلبی‌سلسته را برای حضور در دیدار‌‌های دوستانه برابر کلمبیا و گواتمالا راضی کند. اکنون هدف فدراسیون فوتبال آرژانتین این است که ترتیبی اتخاذ کند تا مسی دوباره به تیم‌ملی بازگردد. در حال حاضر تصمیم مهاجم آلبی‌سلسته قطعی است اما ممکن است رابطه خوبش با فدراسیون برخی مسائل را تغییر دهد.

صعود دیناموزاگرب بدون محرمی
تیم اول فوتبال کرواسی بدون حضور صادق محرمی به مرحله بعد پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد. در ادامه دیدارهای انتخابی لیگ قهرمانان اروپا، دیناموزاگرب برابر آستانه قزاقستان قرار گرفت که این دیدار با برتری یک بر صفر تیم کروات به پایان رسید. با توجه به برتری 2 بر صفر دیناموزاگرب در بازی رفت، یاران محرمی به مرحله پایانی انتخابی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند.

بادران با رأی کمیته انضباطی ۳ بر صفر برنده می‌شود
نتیجه دیدار انجام نشده 2 تیم فوتبال بادران و ماشین‌‌سازی تبریز از طریق کمیته انضباطی اعلام می‌شود.
یکی از ۳ دیدار انجام نشده از هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته اول بازی بین 2 تیم فوتبال بادران و ماشین‌‌سازی تبریز بود. در حالی که انتظار می‌رفت نتیجه این بازی همچون دیدار تیم‌های خونه به خونه مقابل ملوان و نفت تهران مقابل سیاه‌جامگان ۳ بر صفر اعلام شود اما هنوز نتیجه این بازی اعلام نشده است.
از آنجایی که ماشین‌‌سازی در میدان حضور پیدا کرد اما مدارک این تیم در سازمان لیگ ثبت نشده و کارت بازی آنها صادر نشده بود، اعلام شدن نتیجه بازی در حیطه اختیارات سازمان لیگ نیست و پرونده این بازی باید در کمیته انضباطی طرح شده و نتیجه بازی را هم کمیته انضباطی اعلام کند.
شواهد نشان می‌دهد نتیجه این بازی نیز در نهایت همان ۳ بر صفر به سود بادران اعلام خواهد شد اما اعلام این نتیجه منوط به طی شدن مسیر قانونی آن از طریق کمیته انضباطی است.


Page Generated in 0/0113 sec