printlogo


کد خبر: 197138تاریخ: 1397/5/25 00:00
مدیرعامل صندوق بازنشستگی خبر داد
ثبت‌نام «وام ضروری» بازنشستگان از شهریور

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ثبت‌نام «وام ضروری» بازنشستگان از اول شهریورماه خبر داد و گفت وام‌های ضروری 5‌‌‌میلیون تومانی از مهرماه واگذار و توزیع می‌شود.
به گزارش ایسنا، جمشید تقی‌زاده با بیان اینکه با توجه به سیاست‌های کلان ابلاغی رهبر انقلاب، رئیس‌جمهوری پاسداشت منزلت بازنشستگان را به عنوان اصلی مهم سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده است، گفت: صندوق بازنشستگی نیز ارائه مطلوب خدمات را تا حد ممکن برنامه‌ریزی کرده است. وی به سیاست خروج از بنگاه‌داری اشاره کرد و گفت: امسال تعدادی از شرکت‌ها از طریق بورس و فرابورس به بخش خصوصی واگذار شده و سود حاصله را در بازار پول و سرمایه گذاشتیم. تقی‌زاده ادامه داد: خروج از ۶۷‌شرکت زیان‌ده و کم‌بازده را در اولویت کاری خود قرار دادیم، توجه و تعیین استراتژی برای ۹ شرکت سودآور خارج از استراتژی را نیز مدنظر قرار داده و مدیریت ۲۳ شرکت را به زیر
۵۰ درصد سهام آوردیم. مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه ثبت‌نام وام ضروری از اول شهریور شروع و از مهر واگذار می‌شود، اظهار کرد: تعداد وام‌ها از ۳۰۰ به ۴۰۰ هزار نفر و مبلغ آن را از ۴ به ۵ میلیون تومان رساندیم و اعتبار آن 2 هزار میلیاردتومان و کارمزد آن 4 درصد است.
 


Page Generated in 0/0053 sec