printlogo


کد خبر: 197139تاریخ: 1397/5/25 00:00
کوتاه و گویا

 حجت‌الاسلام‌ سیدمحمدعلی شهیدی، نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:  با توجه به زیرساخت‌های فراهم‌شده در حوزه فناوری اطلاعات و نیز آموزش‌های نیروی انسانی، بنیاد توانایی اجرای سریع‌تر طرح‌های تحول اداری را دارد و این اقدام در بهبود خدمات‌رسانی و کسب رضایت جامعه ایثارگری مؤثر است.
 کورش قره‌گزل، دبیر سمپوزیوم علمی صرع مقاوم به درمان و اتوایمون با اشاره به اینکه ۳۰ درصد بیماران مصروع مقاوم به درمان هستند، گفت: 5 درصد بیماران مصروع صعب‌العلاج را می‌توان با جراحی درمان کرد و در این سمپوزیوم جدیدترین و آخرین دستاوردهای پزشکی، رادیولوژی، تشخیصی و درمانی صرع ارائه می‌شود.
  محمدجواد خسروی، معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 7 تهران  از مرمت و بازسازی عمارت کلاه فرنگی باغ‌موزه قصر در این منطقه با هدف حفظ و صیانت از ابنیه‌های تاریخی خبر داد.
 راهکارهای رفع موانع نوسازی و تسریع در روند اجرایی پروژه نوسازی «بهاران شرقی» به عنوان پیشروترین پروژه مسکن امید در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل سازمان نوسازی و شهردار منطقه 18 مورد بررسی قرار گرفت.
 آیین آغاز به کار قرارگاه فرهنگی - هنری و مردمی اربعین روز سه‌شنبه ۲۳ مردادماه با حضور مدیران فرهنگی و چهره‌های هنری برگزار شد.  
 به مناسبت فرارسیدن سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی،  نمایشگاه آثار منتخب جشنواره هنرهای تجسمی آزادگان عصر دوشنبه 29 مردادماه 1397 در نگارخانه ملک‌الشعرای بهار باغ‌موزه قصر افتتاح می‌شود.
 ساخت دهکده آبگینه تهران با هدف کارآفرینی، جذب و آموزش استعدادها و بازیابی هنر شیشه‌گری تهران در منطقه 9 شهرداری تهران آغاز شد، با بهره‌برداری از این دهکده به‌صورت مستقیم برای 200 نفر کارآفرینی می‌شود. ساخت این دهکده در مدت یک‌سال به پایان می‌رسد که پس از تجهیز، آماده بهره‌برداری در سال 98  خواهد بود.
 تفاهمنامه همکاری میان سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران و شرکت آب و فاضلاب استان تهران و شرکت آب منطقه‌ای تهران با هدف اصلاح الگوی مصرف و ارتقای فرهنگ عمومی امضا شد. این تفاهمنامه در راستای تحقق منویات رهبر انقلاب مبنی بر اصلاح الگوی مصرف و ارتقای فرهنگ عمومی با عزم ملی و مدیریت جهادی در مصرف بهینه آب و لزوم ایجاد همکاری بین مراکز برای تبادل تجارب و اطلاعات و بهره‌برداری از توانمندی‌های علمی، تخصصی، اجرایی و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری موجود 2طرف، امضا شد.


Page Generated in 0/0041 sec