printlogo


کد خبر: 197166تاریخ: 1397/5/25 00:00
اخبار

تکذیب جمله‌ تحریف‌شده منتسب به رهبر انقلاب در دیدار ۲۲ مرداد ۹۷
پیرو سخنان حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) رهبر حکیم انقلاب اسلامی که در تاریخ ۲۲ مردادماه در جمع هزاران تن از اقشار مختلف مردم بیان شد، از آنجایی که برخی حاضران درباره‌ فرازی از سخنان معظم‌له دچار ابهام شدند و به دنبال آن، این فراز انعکاس تحریف‌شده‌ای در رسانه‌ها یافت، به اطلاع می‌رساند: فرمایشات معظم‌له ناظر به صدور اجازه برای مذاکرات وزیر خارجه دولت یازدهم با همتای آمریکایی‌اش بوده است. به گزارش دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار فرمودند: «در قضیه‌ برجام، بنده اشتباه کردم اجازه دادم وزیر خارجه‌‌ ما با آنها صحبت کند؛ ضرر کردیم».

ارائه راهکارهای عملیاتی در حوزه ارز  و نقدینگی به دولت
قالیباف به سران 3 قوه نامه نوشت
محمدباقر قالیباف، شهردار اسبق تهران طی نامه‌ای به سران قوا پیشنهاداتی درباره مدیریت ارز و نقدینگی ارائه کرد. محسن پیرهادی، دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت و از نزدیکان محمدباقر قالیباف با تایید نامه نگاری قالیباف به سران قوا به باشگاه خبرنگاران گفت: قالیباف نامه‌ای را به سران 3 قوه به عنوان اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی ارسال کرده است. پیرهادی ادامه داد: در این نامه، راهکار‌های عملیاتی در راستای کمک به دولت جهت مدیریت حوزه نقدینگی و ارز به تفصیل ارائه شده است. دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت تاکید کرد: شرایط کشور ایجاب می‌کند همه دلسوزان مردم، نظام و انقلاب با همدلی و وحدت تمام فکر و توان خود را برای حل مشکلات مردم به کار ببندند.

ورود آستان قدس رضوی به حوزه فناوری‌های برتر کشاورزی
تولیت آستان قدس رضوی از ورود این نهاد به عرصه فناوری‌های نوین کشاورزی از جمله تولید و اصلاح بذر خبر داد. حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی ظهر روز چهارشنبه در بازدید از موسسه کشت و صنعت مزرعه نمونه آستان قدس رضوی یکی از سیاست‌های مهم آستان قدس رضوی را ورود به پروژه‌های ارتقای فناوری‌های نوین در حوزه کشاورزی از جمله اصلاح بذر عنوان کرد. رئیسی بیان کرد: ظرفیت‌های عظیم ایران اسلامی ازجمله سرمایه‌های مادی و انسانی به گونه‌ای است که به رغم همه فشارهای دشمنان، بن بستی در عرصه‌های مختلف اقتصادی وجود ندارد. وی با اشاره به اهمیت استراتژیک فناوری‌های نوین کشاورزی در جهت استقلال و خودکفایی کشور گفت: تنوع اقلیمی ایران به گونه‌ای است که اگر بتوانیم علاوه بر ارتقای کیفیت محصولات کشاورزی، حلقه تولید، توزیع و تجارت این محصولات را بخوبی تکمیل کنیم، می‌توانیم به نقطه برتر برسیم و بازار منطقه را از آن خود کنیم.

در حمایت از بیانات رهبر انقلاب و اعتراض  به مشکلات اقتصادی انجام می‌شود
تجمع طلاب و اساتیدحوزه علمیه قم در مدرسه فیضیه
طلاب و اساتید حوزه علمیه قم در حمایت از بیانات اخیر رهبر انقلاب و اعتراض به مشکلات اقتصادی کشور امروز پنجشنبه 25 مرداد ساعت 10:30 صبح در مدرسه فیضیه قم تجمع می‌کنند. به گزارش «وطن‌امروز»، در این تجمع که با عنوان «روحانیت همدرد مردم و عدالت اقتصادی» برگزار می‌شود، حسن رحیم‌پور‌ازغدی سخنرانی خواهد کرد.

آزادی سرباز ربوده‌شده ایرانی  بعد از 476 روز اسارت
فرمانده مرزبانی کشور از آزادی «سعید براتی» سرباز گروگان گرفته شده توسط اشرار در عملیات تروریستی اردیبهشت‌ماه ۹۶ در مرز میرجاوه، خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار  قاسم رضایی اظهار داشت: با تلاش و حمایت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، ستاد کل نیروهای مسلح و دستگاه‌های امنیتی، «سعید براتی»، سرباز گروگان گرفته‌شده توسط اشرار در عملیات تروریستی اردیبهشت‌ماه ۹۶ در میرجاوه، به آغوش خانواده بازگشت. گفتنی است، ششم اردیبهشت‌ماه ۹۶ پس از درگیری مأموران هنگ مرزی میرجاوه با اشرار مسلح و شهادت تعدادی از آنها، «سعید براتی» توسط اشرار گروگان گرفته شده بود.
 


Page Generated in 0/0054 sec