printlogo


کد خبر: 197221تاریخ: 1397/5/27 00:00
تازه ها

پوران درخشنده:
شبکه نمایش خانگی بلای جان فیلمسازان سینما شده است

کارگردان سینمای ایران گفت این روزها شبکه نمایش خانگی بلای جان فیلمسازان سینما شده است. به گزارش فارس، پوران درخشنده، کارگردان سینمای ایران درباره آخرین وضعیت ساخت فیلمنامه «هیس! پسرها گریه نمی‌کنند»، گفت: متأسفانه هنوز نتوانسته‌ایم این پروژه را وارد مرحله تولید کنیم و علت اصلی این تاخیر مشکلات اقتصادی و نبود سرمایه‌گذار است. وی درباره مشکلات این روزهای فیلمسازان برای شروع فیلم سینمایی اظهار داشت: متأسفانه سریال‌های نمایش خانگی این روزها بلای جان فیلمسازان سینما شده‌ است. یکی از معضلات سریال‌های شبکه نمایش خانگی، بالا بردن میزان دستمزدهای بازیگران است. بتازگی کانون کارگردانان سینمای ایران درباره این موضوع واکنش نشان داده و به نظرم واکنش بجایی است. این کارگردان سینمای ایران درباره زمان آغاز پیش‌تولید «هیس! پسرها گریه نمی‌کنند» بیان کرد: پیش‌تولید این فیلم را به صورت بسیار جزئی آغاز کرده‌ایم اما مشکلات مختلف باعث کندی پیشرفت کارها می‌شود. درخشنده در پاسخ به این سوال که فیلم سینمایی «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» بازخوردهای بسیاری را از سوی جامعه دریافت کرد، تصور می‌کنید دنباله آن هم چنین میزان بازخوردی را از سوی جامعه دریافت کند، گفت: تصور من این است «هیس! پسرها گریه نمی‌کنند» به مراتب بازخوردهای بیشتری را دریافت می‌کند و تاثیرگذاری بیشتری دارد، چرا که سوژه این فیلم، سوژه‌ای است که تاکنون به آن توجهی نشده است.

واکنش بسیج رسانه ملی به یک شایعه
روابط عمومی بسیج صداوسیما نسبت به خبر تعطیلی اجلاس پیرغلامان حسینی و توقف و انحلال فعالیت‌های بسیج رسانه ملی واکنش نشان داد. به گزارش تسنیم، برخی رسانه‌ها به انحلال و توقف فعالیت‌های بسیج صداوسیما و تعطیلی اجلاس پیرغلامان حسینی اشاره کرده‌اند. حامد یامین‌پور، مدیر روابط عمومی بسیج رسانه‌ملی این موضوع را تکذیب کرد و گفت: علی فروغی کماکان با قوت به کار خود در این سازمان ادامه می‌دهد و جلسه پیرغلامان حسینی هم در جریان است. ان‌شاءالله اجلاس پیرغلامان حسینی هم طبق روال سنوات قبل برگزار خواهد شد. علت کم‌‎شدن سرعت تولیدات مرکز بسیج صداوسیما، مشکلات بودجه‌ای است که گریبان بسیاری از نهادها و حتی برنامه‌ها و شبکه‌های تلویزیونی را گرفته و هیچ انحلال و توقفی در کار نیست. گفتنی است، برخی رسانه‌ها به این موضوع پرداخته‌اند که قرار است فرد جدیدی به عنوان رئیس بسیج صداوسیما معرفی شود و ماموریت مهم برگزاری اجلاس ملی پیرغلامان پس از برگزاری 15 دوره، در آستانه تعطیلی قرار گرفته و تدارکی از سوی سازمان صداوسیما برای برگزاری آن به چشم نمی‌خورد. این خبرها از سوی روابط عمومی بسیج صداوسیما تکذیب شد.

«بچه مهندس» در شهرک دفاع‌مقدس
این روزها تصویربرداری فاز 2 سریال «بچه مهندس» به کارگردانی علی غفاری در لوکیشن بوستان ولایت ادامه دارد و بزودی به شهرک دفاع مقدس خواهد رفت. به گزارش فارس، تاکنون ۶۵ درصد از تصویربرداری فاز 2 سریال «بچه مهندس» انجام شده و این فاز 20 قسمتی در لوکیشن  پرورشگاه (خانه خورشید) واقع در بوستان ولایت مقابل دوربین رفته است. از دیگر لوکیشن‌های این سریال می‌توان به شهرک دفاع‌مقدس، خیابان‌های تهران در دهه ۸۰ و... اشاره کرد. پرویز پورحسینی، بهاره رهنما، بهناز جعفری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، سیاوش چراغی‌پور، فرزین محدث، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی‌فر و حمید شریف‌زاده از بازیگرانی هستند که هم در فاز یک و هم در فاز 2 حضور دارند. همچنین قرار است بازیگران جدیدی نیز به این سریال اضافه شوند. مانی رحمانی، بازیگر نقش نوجوانی جواد و بنیامین محمدیان ایفاگر نقش نوجوانی رسول در این سریال حضور دارند و تا 2 ماه دیگر تصویربرداری این فاز نیز به پایان می‌رسد. سیما تیرانداز، ‌علی اوسیوند، نسرین نکیسا، صحرا اسداللهی، سیامک اشعریون، فرج‌الله گل‌سفیدی و... از بازیگرانی هستند که به فاز دوم این سریال اضافه شدند.


Page Generated in 0/0067 sec