printlogo


کد خبر: 197255تاریخ: 1397/5/28 00:00
کوتاه و گویا


 اسامی فیلم‌ها و پویانمایی‌های نامزد دریافت جایزه جشنواره دوسالانه فیلم کودک برای کودک (قاصدک) کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام شد. هیات داوران این جشنواره پس از بازبینی و بررسی بیش از 620 اثر رسیده به دبیرخانه این جشنواره، 50 فیلم را به عنوان نامزدهای حضور در المپیاد فیلمسازی نوجوانان و دریافت جایزه این رویداد هنری معرفی کردند. بر اساس این گزارش، داوران در بخش فیلم‌های زنده تولید شده از سوی کودکان 24 فیلم را از میان 142 فیلم کوتاه، 13 مستند و 57 فیلم مربوط به بخش مروری بر جشنواره انتخاب و در بخش آثار پویانمایی نیز 26 اثر را نیز از میان 416 پویانمایی رسیده به دبیرخانه معرفی کردند.
 امیرهوشنگ گل‌محمدی، معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 3 تهران گفت: مطابق تدابیر شهردار این منطقه با هدف تجمیع فعالیت‌ها در قراردادهایی جامع، قراردادهای نگهداشت آسفالت معابر در نواحی ششگانه، طی برگزاری تشریفات مناقصه عمومی به 3 پیمانکار واگذار شد و به نحوی مدیریت شد که هر پیمانکار مسؤولیت نگهداشت معابر آسفالتی 2 ناحیه را داشته باشد.
 بیستمین کنگره بین‌المللی تازه‌‌های قلب و عروق به همت انجمن آترواسکلروز ایران در روزهای ۲۰ تا ۲۳ شهریور ۹۷ در سالن همایش‌‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار می‌شود.
 سمیه حاجوی، شهردار منطقه 7 تهران گفت: هم‌راستا با سیاست مدیریت شهری تهران درباره توزیع عادلانه امکانات و خدمات با نگاه ویژه به محلات کم‌برخوردار افزایش سرانه فضای سبز منطقه بویژه در محلات کم‌برخوردار در دستور کار قرار گرفت.
 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از کشف کالاهای احتکار شده از 14 انبار خبر داد. محمود احمدی گفت: با همکاری سایر دستگاه‌‌های متولی تاکنون از 300 انبار کالا بازرسی شده که از این تعداد 14 انبار، کالاهای ضروری مردم را احتکار کرده بودند. وی  افزود: با کشف این انبارها 5 پرونده به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد که برای 3 پرونده حکم صادر شد و برای 2 پرونده دیگر نیز پس از انجام استعلامات طی روزهای آینده حکم صادر می‌شود.
 استاد دانشگاه شهید بهشتی گفت: برای اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر باید با مردمی کردن مقابله با اعتیاد و انسجام همه سازمان‌های مسؤول، قدم‌های موثرتری برداشت. سیروس باهر افزود: ستاد مبارزه با موادمخدر تا امروز با اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی و متمرکز کردن امکانات نرم‌افزاری در زمینه سیاست‌گذاری‌ها، نقش موثری در پیشگیری از اعتیاد ایفا کرده اما با توجه به حجم گسترده تهاجم فرهنگی مصرف موادمخدر صنعتی و شیمیایی باید امر مبارزه اجتماعی با اعتیاد به شکل وسیع و از طریق مردمی کردن و انسجام همه سازمان‌های دست‌اندرکار انجام شود.


Page Generated in 0/0062 sec