printlogo


کد خبر: 197306تاریخ: 1397/5/28 00:00
اخبار

فساد ریشه‌کن نشود، هر اقدام اصلاحی در اقتصاد بی‌فایده است
سیدمصطفی میرسلیم، رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، در اجلاس دبیران استان‌های حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به اعمال تحریم‌های جدید آمریکا اظهار داشت: امروز اغلب کشورهای دنیا از آمریکا می‌ترسند و نمی‌توانند به آن بی‌اعتنا باشند، بنابراین بسیار با احتیاط با آمریکا برخورد می‌کنند و قطعاً نباید توقع داشته باشیم اروپایی‌ها خلاف نظر آمریکایی‌ها عمل کنند. وی افزود: در وضعیت فعلی کشور جای هیچ ناامیدی نیست اما این را هم باید بدانیم مشکلات جدیدی برای ما ایجاد خواهد شد. رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت: امروز شرایط خودکفایی به لحاظ عمومی برقرار است البته ما در برخی موارد جزئی وابسته به وارداتیم اما مطمئنا با مدیریت صحیح توزیع و جلوگیری از هدرروی در اقتصاد فلج نخواهیم شد. میرسلیم اظهار کرد: اگر فساد ریشه‌کن نشود، هر اقدام اصلاحی در اقتصاد بی‌فایده است و همچون آب در آبکش ریختن است. باید شبکه فساد هرچه سریع‌تر فرو بریزد و برخورد قاطع و همه‌جانبه با آن انجام شود.

روحانی انتخاب عمران‌خان را تبریک گفت
حسن روحانی انتخاب عمران احمدخان نیازی را به عنوان نخست‌وزیر جمهوری اسلامی پاکستان تبریک گفت. بر اساس این گزارش، روحانی در پیامی با تبریک انتخاب عمران احمدخان نیازی به عنوان نخست‌وزیر جمهوری‌اسلامی پاکستان، گفت: جمهوری اسلامی ایران مانند همیشه و بویژه در دوران جدید، آمادگی خود را برای گسترش مناسبات و همکاری‌ها با جمهوری اسلامی پاکستان اعلام می‌نماید.
متن پیام حسن روحانی به این شرح است:
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
جناب آقای عمران احمدخان نیازی
نخست‌وزیر جمهوری اسلامی پاکستان
انتخاب جنابعالی به عنوان نخست‌وزیر جمهوری اسلامی پاکستان را که برخاسته از اراده ملت شجاع و عزتمند پاکستان است، صمیمانه تبریک می‌گویم. امیدوارم در دوره مسؤولیت جنابعالی، اتحاد و همگرایی روزافزون در جهان اسلام و تعمیق پیوندهای 2 کشور دوست و همسایه را بیش از پیش شاهد باشیم. جمهوری اسلامی ایران مانند همیشه و بویژه در دوران جدید، آمادگی خود را برای گسترش مناسبات و همکاری‌ها با جمهوری اسلامی پاکستان اعلام می‌نماید. از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن جناب و سعادت و سربلندی مردم جمهوری اسلامی پاکستان را مسألت دارم.

در نشست پویش جوانان انقلاب اسلامی مطرح شد
باورهای غلط و اعتماد بی‌جای برخی در داخل نسبت به آمریکا
نشست پویش جوانان انقلاب اسلامی، دیروز به همت موسسه سراج با محوریت بررسی نامه اخیر ۵ هزار جوان انقلابی به رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد. به گزارش مهر، سیدمحمدرضا سلیم‌بهرامی، سخنگوی پویش جوانان انقلاب اسلامی اظهار داشت: نویسندگان این نامه معتقد بودند امروز، طراحی‌‌های دشمن پیچیده‌‌‌‌‌‌تر و دقیق‌‌‌‌‌‌تر شده است؛ در کنار این شاهد کوتاهی‌ها، اشرافی‌گری‌ها و فاصله از آرمان‌های امام(ره) و شهدا هستیم. سلیم‌بهرامی تاکید کرد: متاسفانه برخی در داخل، باورهای غلط و اعتماد بی‌جایی نسبت به آمریکا دارند. همین هم باعث شد که صاحبان فکر از این نامه حمایت کنند. وی با اشاره به پیروزی‌‌های انقلاب اسلامی، تصریح کرد: بزرگ‌ترین پیروزی انقلاب، تربیت نیروی عظیم کار است. امروز ما ۳۰ میلیون نیروی متخصص داریم که اگر وارد بازار کار شوند، اتفاق بزرگی رخ خواهد داد.

بسیجیان با اقدام انقلابی مانع فشار آوردن محتکران به مردم می‌شوند
حجت‌الاسلام والمسلمین تویسرکانی، مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ایران درگیر جنگ اقتصادی است که از طرف دشمن تحمیل شده و بسیجیان همانند گذشته در کنار مردم خواهند بود، چرا که برخاسته از مردم هستند. وی با اشاره به اینکه بصیرت، رصد حوادث و اقدام هوشمندانه همواره از اصول اساسی بسیج است، گفت: در شرایط کنونی افراد معدودی با سوءاستفاده از شرایط و با هدف سودجویی مایحتاج مردم را احتکار می‌کنند و وظیفه بسیج است با اقدام انقلابی مانع فشار آوردن آنها به مردم شود.
 


Page Generated in 0/0056 sec