printlogo


کد خبر: 197307تاریخ: 1397/5/28 00:00
اخبار

آمریکا قدرت جنگ علیه ایران را ندارد
محمدعلی پورمختار، نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ و عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «جنگ نخواهد شد و مذاکره نخواهیم کرد»، اظهار داشت: چهره آمریکا و رفتارهای این کشور علیه ملت ایران در طول یکصد سال گذشته خیلی واضح و روشن بوده است؛ آمریکا کشوری است که جنایات مختلفی را علیه ملت ایران مرتکب شده و همه منابع ایران را از بین برده و به نفع خودش مصادره کرده است و همه این موارد بسیار روشن است. به گزارش فارس، پورمختار با تأکید بر اینکه آمریکا امروز قدرت جنگ علیه جمهوری اسلامی ایران را ندارد، گفت: شرایط امروز آمریکا با لحاظ شرایط دنیا تغییر کرده است، آمریکا در 2 جنگ خود علیه افغانستان و عراق شکست خورد و ذلیل شد، به همین دلیل به کشورهای ضعیف‌النفسی مثل عربستان و سپس کشورهای کوچک حاشیه خلیج‌فارس روی آورد و سپس با ایجاد داعش خواست اهداف شومش را پیش ببرد.

پس از 16 ماه هنوز حقوق‌های نجومی آزاد است
حمیدرضا حاج‌بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه به سبب عدم ارائه لایحه مدیریت خدمات کشوری توسط دولت 16 ماه است حقوق‌های نجومی در کشور آزاد است، گفت: برخی نمایندگان فقط نطق‌های نمایشی دارند. به گزارش فارس، وی درباره حقوق‌های نجومی و ماده 38 برنامه ششم اظهار کرد: تصویب سقف حقوق 14 میلیون تومان چند بار به مشکل خورد، چون در عمل این کار بسیار سخت است و صنف‌های مختلف خواستار استثنا شدن می‌شوند و کار پیش نمی‌رود. نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: اما این مصوبه در نهایت به مجمع تشخیص مصلحت رفت و به سبب استدلال‌های دولت که مدیران ناامید می‌شوند و به خارج کشور می‌روند تصویب نشد، با این قول که دولت ظرف 2 ماه قانون مدیریت خدمات کشوری را بیاورد و این موارد را لحاظ کند. وی تأکید کرد: اما اکنون عملاً 16 ماه است حقوق‌های نجومی آزاد است و همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند اشرافی‌گری در برخی لایه‌های کشور نفوذ کرده و مانع اجرای عدالت می‌شود.

سالگرد شهادت «سیداسدالله لاجوردی» دوشنبه برگزار می‌شود
مراسم بیستمین سالگرد شهادت سیداسدالله لاجوردی، دادستان شهید انقلاب، روز دوشنبه ۲۹ مردادماه برگزار می‌شود. به گزارش مهر، مراسم بیستمین سالگرد شهادت سیداسدالله لاجوردی روز دوشنبه ۲۹ مردادماه برگزار می‌شود. این مراسم روز دوشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی واقع در میدان بهارستان، نرسیده به چهارراه سرچشمه، انتهای خیابان صیرفی‌پور برگزار خواهد شد.  

تلاش‌مان‌ رسیدن اصولگرایان به وحدت است
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اینکه به طور خاص برای انتخابات باید چه کارهایی انجام دهیم هنوز به مرحله‌ تصمیم‌گیری نرسیده است اما در آینده تلاش می‌کنیم در سطح تهران و مراکز استانی اصولگرایان با وحدت وارد انتخابات شوند. سیدکمال‌الدین سجادی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که تشکل متبوعش چه اقدامی برای ورود به انتخابات مجلس در سال آینده انجام داده است، اظهار کرد: اینکه به طور خاص برای انتخابات باید چه کارهایی انجام دهیم هنوز به مرحله‌ تصمیم‌گیری نرسیده است اما طبیعتا در این زمینه تحلیل‌هایی داده می‌شود و در آینده تلاش می‌کنیم در سطح تهران و مراکز استانی که جمعیت بیشتری وجود دارد اصولگرایان با وحدت وارد انتخابات شوند. وی در پایان تاکید کرد: آنچه برای جبهه پیروان خط امام و رهبری اهمیت دارد انسجام و همدلی اصولگرایان است که طبیعتا رایزنی‌هایی در آینده خواهیم داشت اما در حال حاضر بیشتر تشکل‌های جبهه پیروان که خود یک جبهه متشکل از اقشار است از جمله اقشاری چون مهندسان، پزشکان و کارمندان، در جمنا هم تشکیل شده‌اند، مثل جامعه کارمندان که مسؤول قشر کارمندان در جمناست و احکامی هم در این زمینه برای افرادی صادر شده است.


Page Generated in 0/0083 sec