printlogo


کد خبر: 197331تاریخ: 1397/5/29 00:00
اخبار

انتصاب امیر سرتیپ نصیرزاده به فرماندهی نیروی هوایی ارتش
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده را به فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.
متن حکم فرمانده کل قوا به این شرح است:
بسم ‌الله ‌الرحمن الرحیم
امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده
بنا به پیشنهاد فرمانده کل آجا و نظر به تعهد و شایستگی و تجارب ارزنده، شما را به سمت فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌کنم.
اهتمام به تربیت و به‌کارگیری مدبرانه خلبانان ورزیده و تجهیزات با توسعه نهضت قطعه‌سازی، به‌روزداری آموزش‌ها توأم با انتقال دانش علمی و فنی به قشر جوان، ارتقای توان و آمادگی‌های رزم، و تعالی معنوی و بصیرتی و توجه به نیازهای معیشتی کارکنان با رویکرد ساخت نیروی هوایی تراز نظام و انقلاب اسلامی، در تعامل اثربخش و هم‌افزا با مجموعه بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و بخش‌های ذی‌ربط لشکری و کشوری مورد انتظار است.
از تلاش‌ها و خدمات ارزنده‌ امیر سرتیپ حسن شاه‌صفی در دوره مسؤولیت تشکر می‌کنم.
سعادت همگان را از خداوند متعال خواهانم.
سیدعلی خامنه‌ای، ۲۸ مرداد ۱۳۹۷

پیام تسلیت  رهبر انقلاب در پی درگذشت برادر امیر دریابان شمخانی
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت برادر امیر دریابان علی شمخانی را تسلیت گفتند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
امیر دریابان علی شمخانی دامت توفیقاته
درگذشت برادر گرامی‌تان را به جنابعالی و سایر بازماندگان محترم و خاندان مصاب تسلیت می‌گویم و رحمت و غفران الهی را برای آن مرحوم مسألت می‌نمایم.
سیدعلی خامنه‌ای، ۲۸ مرداد 97


عامل فشار اقتصادی امروز مدیریت‌ نادرست است
تولیت آستان قدس رضوی گفت در دهه چهارم انقلاب اسلامی، دشمنان با فشار به‌دنبال ایجاد ناامیدی داخلی، محدودیت و مهار قدرت معنوی جمهوری اسلامی در منطقه  هستند. به گزارش آستان نیوز، حجت‌الاسلام رئیسی در مراسم گرامیداشت سالگرد مرحوم آیت‌الله سیدجواد مدرسی که با حضور قشرهای مختلف مردم در مسجد بیاق‌خان یزد برگزار شد، با بیان اینکه عامل جدی فشار اقتصادی امروز بر مردم، مدیریت‌های نادرست در داخل کشور بوده، هرچند بنای دشمن هم فشار روزافزون بر ملت ایران است، گفت: راه‌حل مشکلات اقتصادی تسلیم شدن نیست، بلکه اقتصاد مقاومتی است، اقتصادی که تهدیدها آن را تکان ندهد و در واردات و صادرات زلزله ایجاد نکند.

شایعه بازگشت سایه جنگ کاسبی یک جریان سیاسی است
 محمدنبی حبیبی در پایان نشست دبیران حزب مؤتلفه، با اشاره به بدعهدی آمریکا در برجام خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها باب گفت‌وگو را بستند، آنها که به مذاکره مجدد فکر می‌کنند در رویا زندگی می‌کنند. مشکلات کشور هیچ‌گاه در دیپلماسی خارجی خلاصه نمی‌شود. ما در روابط خارجی مثل بقیه کشورها باید براساس منافع جامع ملی خودمان عمل کنیم. به گزارش مهر، وی با اشاره به توهم بازگشت سایه جنگ گفت: یک جریان سیاسی با شایعه‌پراکنی و توهم بازگشت سایه جنگ کاسبی می‌کند. حبیبی با اشاره به تشکیل گروه اقدام علیه ایران در آمریکا تصریح کرد: در سالروز کودتای ۲۸ مرداد آمریکایی‌ها یک اقدام نمادین دیگر که ناشی از خصومت‌ورزی با ملت ایران است انجام دادند، در این اقدام پاسخ به کسانی داده شده که هنوز در حالت وادادگی به غرب قرار دارند.
 


Page Generated in 0/0054 sec