printlogo


کد خبر: 197346تاریخ: 1397/5/29 00:00
کوتاه و گویا

 عماد احمدوند، مدیر کارگروه ترویج ستاد نانو، جایگاه فعلی ایران در حوزه فناوری ‌نانو را ماحصل یک تلاش 16 ساله دانست که افراد زیادی از بخش دانش‌آموزی تا دانشگاهی در آن مشارکت و همدلی داشتند؛ آشنایی و شناخت مردم از فناوری ‌نانو مرهون تلاش‌های رسانه‌ها بوده به‌طوری که معرفی این فناوری در ایران بهتر از دیگر کشورهای جهان است.
 غلامحسن شقاقی، معاون منابع انسانی شهرداری منطقه 2 تهران اظهار داشت: با تغییر نگرش شهرداری تهران به کارکنان و رویکرد نوین حوزه منابع انسانی و توجه ویژه به سرمایه‌‌های اجتماعی سازمان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، مدل تعالی منابع انسانی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار شده است که در این راستا علاوه بر تعیین معیارهای تعالی منابع انسانی این معیارها به عنوان اصول تعالی منابع انسانی منظور شده است.
 آیین افتتاح ویژه‌برنامه «مثل یک قصه»، بررسی ۵۰ سال آفرینش هنری خسرو سینایی، فیلمنامه‌نویس و کارگردان مطرح کشورمان، ساعت ۱۷ روز جمعه ۲ شهریور در باغ‌موزه هنر ایرانی برگزار می‌شود.
 فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه درباره نبود تهویه و فن در برخی ایستگاه‌های خط 3 مترو، گفت: در سنوات گذشته برخی ایستگاه‌های خط 3 بدون هواساز به بهره‌برداری رسیدند اما در حال پیگیری هستیم با نصب هواساز مشکل این خط را برطرف کنیم.
 حسین هوشیار، مدیر باغ‌موزه قصر گفت: مراسم اهتزاز پرچم حرم حضرت امام حسین(ع) در روز دوشنبه 29 مردادماه (امروز) از ساعت 18 در آستانه روز عرفه با حضور اقشار گوناگون مردم در مسجد باغ‌موزه قصر برگزار می‌شود.
 سیدعلی مفاخریان، شهردار منطقه 9 تهران گفت: «فلسفه شکل‌گیری هر کانون، تشکل و انجمنی وجود هدفی مشترک است و تشکل‌ها فرصتی را فراهم می‌کنند تا به نقص‌هایی که نهادهای عمومی جامعه نتوانسته‌اند نسبت به آنها پاسخگو باشند به ‌صورت تخصصی‌تری پرداخته شود».
 


Page Generated in 0/0048 sec