printlogo


کد خبر: 197470تاریخ: 1397/6/3 00:00
اخبار

با حکم رهبر انقلاب انجام شد
انتصاب فرمانده نیروی دریایی و معاون هماهنگ‌کننده سپاه

حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، فرمانده کل قوا در احکام جداگانه‌ای دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری را به سمت فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دریادار پاسدار علی فدوی را به‌عنوان معاون هماهنگ‌کننده‌ سپاه منصوب کردند. متن احکام فرمانده معظم کل قوا به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری
بنا به پیشنهاد فرمانده کل سپاه و نظر به تعهد و شایستگی و تجارب ارزنده، شما را به سمت فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب می‌کنم. بهره‌گیری از کارکنان متدین و انقلابی، ارتقای آموزش و مهارت‌ها و تجهیزات و امکانات دریایی و اشراف اطلاعاتی توأم با رشد روزافزون توان و آمادگی‌های رزمی، تعالی معنوی و بصیرتی، توجه به نیازهای معیشتی با رویکرد ساخت نیروی دریایی متحرک و رو به رشد تراز انقلاب اسلامی، در تعامل اثربخش و هم‌افزا با خانواده بزرگ سپاه و بسیج و بخش‌های ذی‌ربط لشکری و کشوری در امور دریایی مورد انتظار است. از تلاش‌ها و خدمات خالصانه دریادار پاسدار علی فدوی در طول دوره مسؤولیت تشکر و قدردانی می‌کنم. سعادت همگان را از خداوند متعال خواهانم.
سیدعلی خامنه‌ای/ اول شهریورماه ۹۷
بسم الله الرحمن الرحیم
دریادار پاسدار علی فدوی
بنا به پیشنهاد فرمانده کل سپاه و نظر به تجارب ارزنده و شایستگی، شما را به سمت معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب می‌کنم. ارتقای ظرفیت‌های کارشناسی و کارآمدی ستاد سپاه با بهره‌گیری از توانمندی‌ها و قابلیت‌های نخبگی سپاه در نیل به پیشرفت و کسب آمادگی‌های همه‌جانبه در پاسداری از انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن در تعاملی سازنده و هم‌افزا با ستاد کل و سایر سازمان‌های نیروهای مسلح و لحاظ تدابیر فرمانده کل سپاه مورد انتظار است. از تلاش‌ها و خدمات سردار سرتیپ پاسدار جمال‌الدین آبرومند در طول دوره مسؤولیت تشکر می‌کنم. سعادت همگان را از خداوند متعال خواهانم.
سیدعلی خامنه‌ای/ اول شهریورماه ۹۷

آمریکا جرأت حمله به ایران را ندارد

خطیب موقت جمعه تهران با بیان اینکه آمریکایی‌ها جرأت حمله به ایران را ندارند، چرا که می‌دانند چه بر سرشان می‌آید، گفت: مسؤولان پل ارتباطی دائمی و سهل‌الوصول با مردم ایجاد کنند. به گزارش مهر، آیت‌الله موحدی‌کرمانی با بیان اینکه بنا به گفته امام(ره)، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، افزود: رهبری انقلاب هم چندی پیش بیاناتی را در همین باره فرمودند که آمریکا نمی‌تواند به ما حمله کند. این بیانات در واقع به این دلیل بود که رهبری خواستند به آنها که از آمریکا می‌ترسند تفهیم کنند آنها هرگز نمی‌توانند با ما درگیر شوند و هرگز جنگی رخ نخواهد داد. آیت‌الله موحدی‌کرمانی تصریح کرد: ترامپ از هزینه بی‌فایده‌ای که آمریکا در منطقه انجام داده عصبانی است و این یکی از سیاست‌های آنهاست که بخواهند از کشورهای منطقه هزینه تامین امنیت آنها را دریافت کنند. وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها جرأت حمله به ایران را ندارند، چرا که می‌دانند در آن صورت چه بر سرشان می‌آید، گفت: هزاران نیروی مستقر در سوریه و لبنان در کنار موشک‌های توانمندی که دارند می‌توانند تل‌آویو و حیفا را بر سر اسرائیل خراب کنند.

ایران به نشست تهیه قانون اساسی جدید سوریه دعوت شد
نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه از ایران، روسیه و ترکیه برای شرکت در نشست قانون اساسی جدید سوریه دعوت کرده است. قرار است در این نشست کمیته‌ای تشکیل شود که وظیفه آن تهیه قانون اساسی جدید سوریه خواهد بود. سخنگوی استفان دی‌میستورا گفته است این نشست 11 و 12 سپتامبر در شهر ژنو سوییس برگزار خواهد شد. این سخنگو گفته است این نشست همزمان با نشست دیگری به میزبانی سازمان ملل متحد برگزار خواهد شد که کشورهای دیگری از جمله آمریکا در آن مشارکت دارند.
 


Page Generated in 0/0047 sec