printlogo


کد خبر: 197537تاریخ: 1397/6/3 00:00
کوتاه و گویا


 امیرحسین چیذری، مدیر مرکز علوم و ستاره‌شناسی تهران اظهار داشت: نشست ماهانه باشگاه نجوم مرکز علوم و ستاره‌شناسی تهران با عنوان پلاسما اختر فیزیک با حضور جمعی از منجمان آماتور، مدرسان نجوم و علاقه‌مندان به علم ستاره‌شناسی در تالار کهکشـان روز پنجشنبه اول شهریورماه از ساعت 15 تا 21 برگزار شد و در آن پیرامون ابرنواخترها و فیزیک ستارگان، فیزیک فضا و مگنتوسفر زمین، کیهان‌شناسی پلاسما و کاربرد آزمایشات پلاسما در علم نجوم، فیزیک جو و هواشناسی و دنباله‌دارها بحث و تبادل نظر شد.

 به مناسبت فرا رسیدن روز عرفه و عید سعید قربان یک هزار راس دام بهداشتی در شمال تهران به شهروندان متقاضی انجام این سنت نبوی، عرضه شد.

 باقر شهنی‌زاده، رئیس هیات مدیره انجمن دندانپزشکان عمومی ایران با اشاره به اینکه  از 2 هزار کالا تنها 50 مورد در حوزه دندانپزشکی مشمول ارز دولتی می‌شود، گفت: برخی سیاست‌های اتخاذ شده، تجارت نابسامان چمدانی را در حوزه دندانپزشکی ایجاد می‌کند.

 سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از کشف 160 میلیارد انواع شمش و ورق آلومینیوم احتکار شده در استان قم خبر داد. سیدیاسر رایگانی، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی  گفت: در گشت مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم با نمایندگان سازمان‌های  مربوط از یک کارخانه سنگبری متروکه حدود یک میلیون کیلوگرم انواع شمش و ورق آلومینیوم به ارزش 160میلیارد ریال به ظن احتکار و قاچاق کشف و ضبط شد. وی افزود: با ادامه بررسی‌ها مشخص شد 2 شرکت وارد‌کننده آلومینیوم با دریافت ارز دولتی در سال 96 اقدام به واردات کرده و به‌رغم تعهد این شرکت نسبت به عرضه کالا در بازار، مقدار زیادی از شمش‌ها را در انباری که در سیستم جامع انبارها نیز ثبت نشده، دپو کرده بودند.


Page Generated in 0/0071 sec