printlogo


کد خبر: 197560تاریخ: 1397/6/4 00:00
اخبار

وارد شدن به مباحث زودهنگام انتخاباتی، جفا در حق مردم  است
تولیت آستان قدس رضوی گفت: در شرایطی که فشار زیادی روی زندگی و معیشت مردم وجود دارد، وارد شدن به مباحث زودهنگام انتخاباتی، جفا در حق مردم است. حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در گفت‌وگو با فارس، درباره انتشار اخباری مبنی بر برگزاری جلسات انتخاباتی با محوریت وی و حضور شخصیت‌های اصلی جریان اصولگرا در این جلسات اظهار داشت: تاکنون هیچ بحث انتخاباتی در این جلسات مطرح نشده و در شرایطی که فشار زیادی روی زندگی و معیشت مردم وجود دارد، وارد شدن به مباحث زودهنگام انتخاباتی، جفا در حق مردم است. تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم، وظیفه همه نیروهای انقلاب را همفکری برای یافتن راه‌حل‌ها دانست و افزود: در شرایطی که هدف دشمن ناامید کردن مردم و بن‌بست‌نمایی از اوضاع است و متأسفانه عده‌ای نیز در داخل آگاهانه یا از سر غفلت همین خط را دنبال می‌کنند، همه آنهایی که دل در گرو انقلاب و ایران اسلامی دارند، موظفند برای عبور از مشکلات، همفکری و همکاری کنند.

حمایت آیت‌الله شبستری از رحیم‌پور ازغدی
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برخی تخریب‌ها علیه رحیم‌پور ازغدی، گفت: آقای رحیم‌پور ازغدی فردی متفکر، انقلابی، متدین و دلسوز است و نقدهای او از دلسوزی نشأت می‌گیرد. آیت‌الله محسن مجتهدشبستری با بیان اینکه رحیم‌پورازغدی آگاه به مسائل اجتماعی و روز است، اظهار داشت: در اینکه اشکالاتی به روحانیت و حوزه وارد است، تردیدی نیست، منتها این اشکال بهتر بود با ادبیاتی مناسب‌تر از سوی آقای رحیم‌پور مطرح شود. عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حوزه منشأ برکات شایانی بوده و خدمات حوزه قابل انکار نیست، تأکید کرد: اشکالات وارد به حوزه باید با ادبیات منطقی مطرح شود. بالاخره انسان‌ها به‌رغم تمام خوبی‌هایی که دارند، ممکن است اشکالاتی نیز داشته باشند که به نظرم آقای رحیم‌پور عزیز به‌رغم اینکه برای نظام و مردم بسیار مفید بوده و هستند، بهتر بود اشکالات خود را با ادبیاتی که موجب تکدر خاطر روحانیت نمی‌شد، مطرح می‌کرد اما این مسأله نباید موجب بهره‌برداری برخی برای تخریب و نادیده گرفتن خدمات آقای رحیم‌پور شود.

نامه لاریجانی به روحانی درباره استیضاح وزیر اقتصاد
عضو هیات‌رئیسه مجلس از نامه علی لاریجانی به رئیس‌‌جمهور برای حضور در نشست استیضاح وزیر امور اقتصادی و دارایی خبر داد. علی‌اصغر یوسف‌‌نژاد در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به زمان برگزاری جلسه استیضاح وزیر امور اقتصادی و دارایی در پارلمان، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است جلسه استیضاح مسعود کرباسیان، وزیر امور اقتصادی و دارایی امروز در صحن پارلمان برگزار ‌شود. وی افزود: طبق تصمیم هیات‌‌رئیسه مجلس و پیرو اعلام آمادگی وزیر اقتصاد، جلسه استیضاح آقای کرباسیان فردا (امروز) در مجلس برگزار می‌شود و نمایندگان موافق و مخالف، دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود پیرامون عملکرد وزیر امور اقتصادی و دارایی را مطرح می‌کنند. عضو هیات‌رئیسه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در نامه‌ای از سوی رئیس مجلس، از آقای روحانی رئیس‌جمهور دعوت کردیم برای دفاع از عملکرد وزیر اقتصاد، در جلسه استیضاح حضور یابد.

رئیس‌جمهور می‌خواهد کرباسیان را قربانی خودش کند
عضو کمیسیون اجتماعی گفت:  استیضاح وزیر اقتصاد در این بازه زمانی، صرفا برای تلطیف امور و تحت‌الشعاع قرار دادن سوال از رئیس‌جمهور است. رسول خضری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره استیضاح وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار کرد: بنده معتقدم دولت در آستانه طرح سوال از رئیس‌جمهور، می‌خواهد کرباسیان را قربانی کند تا به نوعی صورت مسأله را پاک کند. وی گفت: مهم‌ترین رکن اقتصاد ما، بانک مرکزی است و این نهاد است که چوب حراج به ذخایر ارزی و طلای کشور زد. نماینده مردم سردشت و پیرانشهر تاکید کرد: از آنجایی که رئیس‌جمهور باید در این هفته برای پاسخگویی به نمایندگان به مجلس بیاید، می‌خواهد تلطیف امور کند و وزیر اقتصاد را به مسلخگاه فرستاد تا قربانی خودش کند.
 


Page Generated in 0/0161 sec