printlogo


کد خبر: 197581تاریخ: 1397/6/4 00:00
اخبار

در کتاب «راه نشان» منتشر شد
پاسخ رهبر انقلاب  به نامه یک نوجوان لبنانی
پاسخ رهبر انقلاب به نامه یک نوجوان لبنانی برای نخستین‌بار در کتاب «راه نشان» که درباره دوران بلوغ و سن تکلیف و محوریت بیانات رهبر معظم انقلاب است، منتشر شد. به گزارش فارس، کتاب «راه نشان» با موضوع دوران بلوغ و سن تکلیف و با محوریت بیانات رهبر معظم انقلاب، برای استفاده دانش‌آموزان دوره‌‌های اول و دوم متوسطه و مربیان پرورشی، توسط اتحادیه انجمن‌‌های اسلامی دانش‌آموزان استان تهران منتشر شد. در بخشی از مقدمه این کتاب به قلم مسعود شاکر، سرپرست واحد استان تهران این تشکل دانش‌آموزی آمده است: «دوران بلوغ یکی از مهم‌ترین برهه‌های حساس زندگی هر نوجوانی است. دورانی که سرمنشأ تحولات روحی و جسمی فراوانی در میان دختران و پسران است. این تحولات اگر با برنامه‌‌ریزی صحیح همراه نبوده و در یک مسیر الهی مدیریت نشود، آینده‌ای پرمخاطره برای نوجوان رقم خواهد زد». در بخشی از این کتاب تحت عنوان پاسخ به نامه یک نوجوان لبنانی می‌آید: «نامه‌ تو را دریافت کردم و از محبت پاک و بی‌شائبه‌ات متشکرم. شما کودکان و نوجوانان لبنانی در دل من جای دارید و از خدا می‌خواهم شما را حفظ کند و شاد و سالم بدارد و برای آینده کشور و ملت‌تان ذخیره نماید. عزیزان من اسلام به جوانان مومن و عالم و شجاع و سالم نیازمند است تا بتوانند در مقابل دشمنان از آن دفاع کنند و دین خدا را که مایه سعادت انسان‌هاست به انسان‌ها هدیه کنند. سعی کنید خود را آنطور که اسلام می‌پسندد بسازید و برای آینده اسلام و مسلمین مفید باشید و خدا را از خود خشنود نمایید. به شما دعا می‌کنم».


«نفوذی» به «سینما روایت» رسید
سینماروایت در ششمین برنامه از سری جدید خود، فیلم مستند «نفوذی» را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد. به گزارش «وطن‌امروز»، مستند «نفوذی» تازه‌ترین ساخته جواد موگویی مستندساز و تاریخ‌پژوه کشورمان است که روایتگر گوشه‌ای از زندگی «مسعود کشمیری» عامل ترور شهیدان رجایی و باهنر است و قرار است در ششمین قسمت از سری جدید برنامه «سینما روایت» برای نخستین‌بار به نمایش درآید.  مسعود کشمیری از جمله نیروهای سازمان منافقین بود که با نفوذ در دستگاه‌های اجرایی کشور زمینه‌ساز بمب‌گذاری در دفتر نخست‌وزیری جمهوری اسلامی ایران در ۸ شهریور ۱۳۶۰ و شهادت شهیدان رجایی و باهنر شد و مستند «نفوذی» به بازخوانی بخش‌هایی از زندگی این فرد پرداخته است. جلسه نمایش و نقد و بررسی این مستند در برنامه سینما روایت روز یکشنبه 4 شهریور ماه، ساعت 18 با حضور عباس سلیمی‌نمین مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران و جواد موگویی نویسنده و کارگردان اثر، در مجموعه فرهنگی- هنری اسوه واقع در خیابان انقلاب، نبش خیابان بهار جنوبی برگزار می‌شود. گفتنی است شرکت در این مراسم برای عموم مخاطبان آزاد و رایگان است.


داستان «آسیایی‌های خرپول» ادامه پیدا می‌کند
ادامه فیلم پرفروشی که درباره آسیایی‌های پول‌دار ساخته شده است با همکاری «جان ام‌چو» ساخته می‌شود. به گزارش مهر به نقل از ورایتی، کمپانی برادران وارنر قصد دارد ادامه «آسیایی‌های خرپول» را به کارگردانی جان ام‌چو بسازد. وی که کارگردانی قسمت نخست را هم برعهده داشت با همکاری تیم سازنده فیلم اصلی ادامه آن را هم خواهد ساخت. فیلمنامه‌نویسان این کمدی رمانتیک پیتر چیارلی و آدل لیم فیلمنامه فیلم جدید را هم می‌نویسند. هفته پیش «آسیایی‌های خرپول» در بازار داخلی آمریکا فیلم نخست باکس‌آفیس شد و در 5 روز ۳۵ میلیون دلار فروش کرد. اهمیت این فیلم در عین حال به دلیل این است که نخستین فیلم هالیوودی است که پس از ۲۵ سال با حضور بازیگران غیرآمریکایی ساخته شده است. این فیلم با اقتباس از کتاب پرفروش کوین کوان به همین نام ساخته شد. کوان نویسنده سه‌گانه‌ای است که «دختر ثروتمند چینی» و «مشکلات ثروتمندها»
2 کتاب دیگر آن است.


Page Generated in 0/0144 sec