printlogo


کد خبر: 197632تاریخ: 1397/6/5 00:00
کوتاه و گویا

 ششمین سمپوزیوم بین‌المللی صرع با حضور جمعی از متخصصان داخلی و خارجی و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران در بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) برگزار شد.
 نمایشگاه شهریورماه کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان مجسمه‌های کاغذی به منتخبی از کتاب‌های پاپ‌آپ (متحرک و سه‌بعدی) فارسی و غیرفارسی اختصاص یافته است. در این نمایشگاه 40 عنوان کتاب به نمایش گذاشته شده که از این میان 27 عنوان کتاب غیرفارسی و 13 عنوان آن فارسی است.
 مدیرعامل شرکت شهروند از آغاز جشنواره فروش فوق‌العاده با عنوان «به مدرسه برمی‌گردم» در فروشگاه‌‌های شهروند خبر داد. مسعود سریع‌القلم با اشاره به آغاز فروش فوق‌العاده شهروند گفت: این جشنواره به مناسبت بازگشایی مدارس با عنوان «به مدرسه برمی‌گردم» از 20 مردادماه در تمام فروشگاه‌‌های شهروند آغاز شده و تا 13 مهرماه ادامه خواهد داشت.
 سیدعلیرضا فاطمیان‌پور، مدیر
فرهنگی -  ‌هنری شهرداری منطقه ۱۲ تهران از برگزاری مجموعه ‌برنامه‌های مناسبتی دهه ولایت خبر داد و گفت: در دهه ولایت برنامه‌هایی با موضوع امامت و ولایت همچون نمایشگاه، مسابقه عکس، جشنواره نقالان علوی، دیدار با خانواده سادات شهید و جشن بزرگ ولایت در مراکز
فرهنگی- هنری منطقه ۱۲تهران  برگزار می‌شود.
 


Page Generated in 0/0052 sec