printlogo


کد خبر: 197633تاریخ: 1397/6/5 00:00
آوای شهر

به مناسبت دهه ولایت انجام می‌شود
کاهش خلافی خودروهای توقیفی
معاون هماهنگ‌کننده پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت از کاهش خلافی خودروهای توقیف‌شده به مناسبت دهه ولایت یعنی از اول تا هفتم شهریورماه خبر داد. سرهنگ ابوالفضل موسوی‌پور، معاون هماهنگ‌کننده پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت به فارس اظهار داشت: پیرو دستور سردار رحیمی، فرمانده انتظامی تهران، آن دسته از شهروندانی که خودرو یا موتوسیکلت‌شان به دلیل خلافی بالا در پارکینگ متوقف است می‌توانند در دهه ولایت یعنی از اول تا ۷ شهریورماه به ستاد ترخیص خودرو مراجعه کنند. معاون هماهنگ‌کننده پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت تصریح کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت تسهیلاتی را برای شهروندان مدنظر قرار داده است؛ بدین منظور در ستاد ترخیص خودرو در خیابان زنجان و ستاد ترخیص موتوسیکلت در بلوار خلیج‌فارس واحد رسیدگی به تخلفات و اخذ جرایم را به صورت موقت دایر کرده است. وی گفت: در این واحد قاضی مربوطه مستقر است و به جرایم رسیدگی می‌کند؛ اگر نیاز باشد تخفیف اعمال شده و از میزان خلافی وسیله نقلیه کاسته می‌شود. این مقام ارشد پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: مالکان خودرو یا موتوسیکلت‌های توقیف شده پس از پرداخت خلافی می‌توانند به ستاد ترخیص مراجعه کرده و برابر مقررات نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت تشریح کرد
تغییر مدل قاچاق موادمخدر به تهران
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از تغییر شیوه قاچاق موادمخدر به تهران از سوی سوداگران مرگ خبر داد. سرهنگ محمد بخشنده درباره اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از ابتدای امسال تاکنون به ایسنا گفت: امسال توفیقات خوبی در حوزه مبارزه با موادمخدر و همین‌طور جمع‌آوری معتادان متجاهر داشتیم، به طوری که از ابتدای امسال تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، شناسایی و انهدام باندهای قاچاق، تهیه و توزیع موادمخدر در سطح تهران افزایشی ۳۶ درصدی داشته است. وی با بیان اینکه در سال‌جاری تاکنون بیش از ۷هزار و 500 کیلوگرم انواع موادمخدر در تهران کشف شده است، گفت: همچنین در برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر نیز اقدامات خوبی انجام شده که طبق بررسی‌های انجام شده، رضایت مردمی را نیز در پی داشته است. سرهنگ بخشنده درباره فعالیت باندهای قاچاق موادمخدر به تهران نیز گفت: در طول یک هفته گذشته چند مورد از این باندها و افراد وابسته به آنها شناسایی شدند، البته دیگر بیشتر قاچاق موادمخدر با وزن و حجم بالا نداریم و قاچاقچیان شیوه خود در قاچاق موادمخدر به تهران را تغییر داده‌اند. بخشنده با بیان اینکه مبادی ورودی تهران نیز تحت کنترل پلیس مبارزه با موادمخدر است، اظهارکرد: خوشبختانه هماهنگی خوبی میان یگان‌های گوناگون پلیس تهران بزرگ و همچنین پلیس دیگر استان‌ها با پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت وجود دارد. وی درباره اینکه تغییر شیوه قاچاقچیان موادمخدر در وارد کردن مواد به تهران چه تغییری داشته است؟ گفت: قاچاقچی‌ها میزان مواد را کم کرده‌ و دفعات انتقال آن را افزایش داده‌اند و بیشتر با خودروی سواری این مواد را وارد می‌کنند که البته در اکثر مواقع از سوی پلیس شناسایی و دستگیر می‌شوند.

رئیس سازمان حج و زیارت عنوان کرد
رضایتمندی حجاج از حج
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: مشاهدات و نظر سنجی‌ها نشان دهنده میزان رضایتمندی مطلوب زائران عزیز است. به گزارش مهر، حمید محمدی با اشاره به برنامه‌های انجام شده در حج تمتع ۹۷ گفت: در حج تمتع امسال تمام دست‌اندرکاران اعم از بعثه مقام معظم رهبری، سازمان حج و زیارت، کارگزاران، مدیران کاروان‌ها، عوامل، کادر پزشکی، روحانیان و همه خادمان حجاج زحمات بی‌وقفه‌ای را انجام دادند و خوشبختانه حج موفقی را پشت سر گذاشته‌ایم و این موفقیت از زبان خود حجاج بیان شده و آنها نیز بر این موضوع صحه گذاشته‌اند. وی افزود: مشاهدات و نظرسنجی‌ها نشان‌دهنده میزان رضایتمندی مطلوب زائران عزیز است.


Page Generated in 0/0064 sec