printlogo


کد خبر: 197660تاریخ: 1397/6/5 00:00
اخبار

ملت ایران پای آرمان‌‌های انقلاب  و نظام ایستاده است
سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور که روز گذشته در دانشکده ادبیات و علوم انسانی رازی استان کرمانشاه برگزار شد، شرایط امروز کشور را پیچیده و حساس و دغدغه بسیاری از دوستداران انقلاب و نظام توصیف و تصریح کرد: همانند دوران باشکوه دفاع‌مقدس که ملت ایران توانست مقابل دنیا ایستادگی کند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، امروز نیز این ملت با شور و بصیرت انقلابی برای پیشبرد انقلاب و دفع توطئه‌‌های دشمنان در صحنه است. به گزارش سپاه نیوز، فرمانده کل سپاه در ادامه با اشاره به برنامه‌ها و تهدیدات دشمن علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران، افزود: دشمنان تلاش می‌کنند با ایجاد جو ناامیدی در میان مردم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، انقلاب را به حاشیه بکشند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، چرا که براساس تجربه گذشته باور دارند با جنگ و حمله نظامی نمی‌توان کاری از پیش برد. سرلشکر جعفری در پایان شرایط پیچیده و حساس امروز را  برآیند چندین مؤلفه عمده و اساسی دانست و اظهار کرد: دشمنی دشمنان خارجی که همواره در تلاش برای توقف پیشرفت انقلاب اسلامی هستند، شیطنت برخی مخالفان داخلی که نشأت گرفته از تفاوت نگاه آنها با دیدگاه انقلابی و مبتنی بر اسلام ناب محمدی(ص) است و نیز غربت و مهجوریت مدیریت انقلابی و جهادی در کشور‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، از مهم‌ترین مولفه‌هایی است که از آنها می‌توان به عنوان تهدید و نقاط ضعف نام برد.

واکنش رحیم‌پورازغدی به اظهارنظرها درباره انتقادش از حوزه
حسن رحیم‌پورازغدی به برخی اظهارنظرها درباره سخنرانی اخیرش در مدرسه فیضیه واکنش نشان داد. به گزارش تسنیم، حسن رحیم‌پورازغدی در واکنش به برخی اظهارنظرها درباره سخنرانی اخیرش در مدرسه فیضیه قم گفت: همه آنچه در مدرسه فیضیه گفتم، حرف امام(ره) بود. وی گفت: خواهش می‌کنم آن سخنرانی یک‌ساعته را به‌صورت کامل گوش کنید؛ بحث چیز دیگری بود به‌جای دیگر کشیده شد؛ سکولاریسم در حوزه عین جمله رهبری است. رحیم‌پورازغدی همچنین گفت: دشمن می‌خواهد از این قضیه سوءاستفاده کند، باید اجازه دهیم زمان بگذرد.

شهادت یک خلبان در جریان حادثه برای یک فروند جنگنده F5
روابط عمومی پایگاه هوایی دزفول روز گذشته طی بیانیه‌ای اعلام کرد: پیش از ظهر امروز (دیروز یکشنبه) یک فروند هواپیمای F5 پایگاه هوایی دزفول حین پرواز آموزشی و هنگام نشستن به علت نقص فنی دچار سانحه شد که با مهارت تحسین‌برانگیز یکی از خلبانان، در حاشیه باند پرواز به زمین نشست. در این سانحه که منجر به شهادت یکی از خلبانان شد، هواپیما با مهارت خلبان دیگر تحت کنترل قرار گرفت و با کمترین آسیب در حاشیه باند پرواز متوقف شد. علت سانحه توسط تیم بررسی در حال پیگیری است و نتیجه متعاقبا اعلام خواهد شد.

اولین نشست برگزیدگان اقشار جبهه مردمی نیروهای انقلاب
در آستانه فرارسیدن عید سعید غدیر، نخستین نشست برگزیدگان اقشار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با حضور حجت‌الاسلام رحیمیان رئیس شورای مرکزی و اعضای شورا، امروز دوشنبه (۵ مردادماه ۹۷) در سالن همایش‌های مسجد امام صادق(ع) برگزار می‌شود. به گزارش مهر، در این نشست، 2 میز تحلیل سیاسی و تحلیل اقتصادی پیش‌بینی شده که آقایان فؤاد ایزدی، مهدی محمدی، غلامرضا مصباحی‌مقدم و یاسر جبرائیلی حضور دارند. جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی درصدد است کانون‌های اقشاری خود در سراسر کشور را تاسیس کند و گسترش دهد که تحقق این امر گام  مهمی در دستیابی جبهه مردمی به ایفای نقش مهم خود در کمک به به‌ثمر رسیدن اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.


Page Generated in 0/0054 sec