printlogo


کد خبر: 197838تاریخ: 1397/6/10 00:00
برندگان و بازندگان قرعه‏‏‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا
کار سخت بارسا، پی اس جی و یووه

مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا در شرایطی قرعه‌کشی شد که برخی تیم‌ها و چهره‌ها به عنوان برندگان و بازندگان این مرحله نام گرفتند. قرعه‎کشی مرحله گروهی رقابت‎های لیگ قهرمانان اروپا انجام شد و تیم‎ها حریفان‌شان را شناختند. سایت گل در مطلبی تحلیلی بررسی کرده که برندگان و بازندگان قرعه‏‎کشی لیگ قهرمانان اروپا چه تیم‎ها و افرادی هستند.
برنده: رئال‌مادرید
رئال‌مادرید با از دست دادن زیدان و رونالدو فصلی جدید را آغاز کرده و نتوانسته ترکیب تیمش را هم تقویت کند اما شانسی که داشته این بوده که در گروه مرگ قرار نگرفته است. می‏‎توان گفت در گروهی است که به‌راحتی راهی مرحله حذفی خواهد شد. فصل گذشته در گروه این تیم تاتنهام و دورتموند  قرار داشتند، این‌بار اما سخت‏‌ترین حریف‌شان رم است.
برنده: کریستیانو رونالدو
او در رقابت با مودریچ جایزه بهترین بازیکن سال اروپا را از دست داد اما به یووه رفته و در این تیم فرصت خوبی دارد تا به بسیاری از آمارهای خوبش بیفزاید. در لیگ قهرمانان هم تیم جدید او با والنسیایی همگروه است که برای رونالدو رقیبی شناخته شده است، یانگ بویز هم نمی‎تواند مشکلی برای قهرمان ایتالیا ایجاد کند و سخت‏‌ترین رقیب‌شان منچستریونایتد است، تیم سابق کریس که سرمربی سابقش هم هدایت آن را به عهده دارد.
بازنده: لیورپول
لیورپول که فصل گذشته فینالیست بود، گروه سختی دارد. حتی سرمربی این تیم هم گفته با وجود اینکه همه گروه‌‎ها در لیگ قهرمانان سخت هستند اما تمایل نداشته در چنین گروه سختی باشند. این تیم در گروهش بعد از پاری‏‎سن‌ژرمن شانس دوم صعود به حساب می‌‏آید، دیگر رقیبش هم ناپولی ایتالیا است که رقیبی خطرناک است و شاید ضعیف‏‌ترین تیم گروه‌شان را بتوان ستاره سرخ بلگراد نامید.
بازنده: ژوزه مورینیو
مورینیو فصل پیش هم با تیمش عملکرد خوبی نداشت و این بار هم با گروه سختی روبه‌رو شد. یکی از رقبای یونایتد، والنسیا است که مورینیو سابقه قرار گرفتن مقابل آن را دارد اما اینکه مقابل این تیم تهاجمی بازی کند یا عقب‎نشینی کرده و منتظر موقعیت‎ها باشد نشان می‌دهد که یونایتد تصمیم دارد با چه سیستمی بازی کند. مورینیو معتقد است جنگیدن برای رسیدن به موفقیت‎های بزرگ با بازیکنان فعلی تیمش کار آسانی نیست اما این را می‎داند که برای داشتن شانس صعود باید در هر 2 بازی رفت و برگشت تیم اسپانیایی را شکست دهد.
گروه بندی لیگ قهرمانان
چهره 8 گروه لیگ قهرمانان در فصل پیش‌رو مشخص شد و 32 تیم حاضر در این رقابت‌ها رقبای خود را در مرحله گروهی شناختند. این مراسم در موناکو برگزار شد و در خلال آن بهترین بازیکن فصل اروپا نیز از بین کریستیانو رونالدو، محمد صلاح و لوکا مودریچ برگزیده شد که ستاره 32 ساله کروات این عنوان را از آن خود کرد.
گروه A: اتلتیکومادرید- دورتموند- موناکو- کلوب بروژ
گروه B: بارسلونا- تاتنهام- آیندهوون- اینترمیلان
گروه C: پاری‌سن‌ژرمن- ناپولی- لیورپول- ستاره سرخ بلگراد
گروه D: لکوموتیو مسکو- پورتو- شالکه- گالاتاسرای
گروه E: بایرن‌مونیخ- بنفیکا- آژاکس- آ.اک آتن
گروه F: منچسترسیتی- شاختار دونتسک- لیون- هوفنهایم
گروه G: رئال‌مادرید- آ.اس‌رم- زسکا مسکو - ویکتوریا پلژن
گروه H: یوونتوس- منچستریونایتد- والنسیا- یانگ بویز


Page Generated in 0/0056 sec