printlogo


کد خبر: 197944تاریخ: 1397/6/12 00:00
اخبار

رهبر انقلاب در پیامی به مدال‌آوران:
پرچم سرافراز ما را عزت بخشیدید
رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت موفقیت ایران در بازی‌های آسیایی پیامی صادر فرمودند. رهبر معظم انقلاب به مناسبت موفقیت‌های کاروان ورزشکاران ایران در بازی‌های آسیایی اندونزی پیامی صادر فرمودند.
متن پیام به این شرح است:
بسمه‌تعالی
مدال‌آوران عزیز کاروان ورزشی:
به همه شما تبریک می‌گویم و از همه شما تشکر  می‌کنم. 
ملت ایران را شاد کردید و پرچم سرافراز ما را عزت بخشیدید.
سیدعلی خامنه‌ای، ۱۱ شهریور ۹۷

اسامی تیم‌ملی فوتبال رسماً اعلام شد
فهرست تیم‌ملی فوتبال برای اردوی شهریور اعلام شد. به نقل از  سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فهرست تیم‌ملی برای اردوی شهریور به شرح زیر اعلام شد.
دروازه‌بان‌ها
علیرضا بیرانوند، رشید مظاهری، امیر عابدزاده،
سیدحسین حسینی
مدافعان
رامین رضاییان، محمدرضا خانزاده، روزبه چشمی، مجید حسینی، مرتضی پورعلی‌گنجی، پژمان منتظری، میلاد محمدی، صادق محرمی، وریا غفوری، آرمین سهرابیان
هافبک‌ها
سعید عزت‌اللهی، امید ابراهیمی، اشکان دژاگه، سامان قدوس، مهدی ترابی، مسعود شجاعی، وحید امیری، علی کریمی، احسان حاج‌صفی
مهاجمان
علیرضا جهانبخش، علی قلی‌زاده، مهدی طارمی، سردار آزمون، کریم انصاری‌فرد، کاوه رضایی
دعوت از سردار آزمون در حالی انجام شده که او بارها بعد از جام‌جهانی اعلام کرده نمی‌خواهد در تیم‌ملی بازی کند!

حاج‌صفی به تراکتورسازی پیوست
مدافع ملی‌پوش المپیاکوس یونان به تراکتورسازی پیوست. احسان حاج‌صفی ملی‌پوش فصل گذشته المپیاکوس یونان با عقد قراردادی به جمع تراکتورسازان تبریزی پیوست و شاگرد جان توشاک در این تیم شد.  تراکتورسازی که رقیب دیگر تیم ایرانی یعنی سپاهان برای جذب حاج‌صفی بود، توانست رضایت تیم یونانی را برای به خدمت گرفتن این مدافع جلب کند و از هفته هفتم از حاج‌صفی در تیمش بهره ببرد.

برند پوشاک تیم‌ملی فوتبال ایران مشخص شد
فدراسیون فوتبال از مشخص شدن برند تامین‌کننده البسه تیم‌ملی خبر داد. اقدامات نهایی درباره انتخاب برند پیراهن تیم‌ملی فوتبال ایران انجام شده و انتظار می‌رود با طی مراحل اداری بزودی قرارداد همکاری مشترک بین فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و شرکت آل‌اشپرت به امضا برسد. هدایت ممبینی، سرپرست کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال با اعلام این خبر، گفت: پس از پایان رقابت‌های جام‌جهانی اقدامات اولیه در مسیر انتخاب و توافق با برند پیراهن تیم‌ملی فوتبال انجام شد و پس از اعلام فراخوانی در این باره مذاکرات گسترده با همه شرکت‌های داخلی و خارجی مایل به همکاری در این زمینه آغاز شد.  با توجه به آنکه فدراسیون فوتبال به دنبال انعقاد قراردادی در راستای حفظ شأن و جایگاه تیم‌ملی فوتبال همچنین منافع اقتصادی مورد نظر بوده پیشنهادات همکاری تجاری در این زمینه مورد قبول قرار نگرفت و مقرر شد جهت انتخاب برند تیم‌ملی فوتبال طبق عرف و روال معمول، قرارداد اسپانسری با بهترین پیشنهاد و کیفیت به امضا برسد. عضو هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال اضافه کرد: در همین راستا مذاکرات با گزینه‌های نهایی به مراحل پایانی رسید و در نهایت تفاهم لازم با شرکت آل‌اشپرت حاصل شد که  انتظار می‌رود با  طی مراحل اداری قرارداد دوجانبه نیز به امضا برسد. سرپرست کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال همچنین گفت: بر اساس تفاهم انجام شده، شرکت مورد نظر همه لباس‌های تمام 18 رده تیم‌های ملی فوتبال را با کیفیت مطلوب به شکل کاملا رایگان تهیه می‌کند و علاوه بر این سود و فواید مالی نیز برای فدراسیون فوتبال در نظر گرفته شده است. یکی دیگر از شاخصه‌های مورد نظر در این توافق توجه به حمایت از کالای تولید داخل کشور بوده که بر همین اساس شرکت آل‌اشپرت امکان تولید بخش گسترده‌ای از محصولات در داخل کشور را خواهد داشت که بر این اساس حمایت لازم از تولید داخل نیز مورد توجه فدراسیون فوتبال قرار دارد. 


Page Generated in 0/0056 sec