printlogo


کد خبر: 197947تاریخ: 1397/6/12 00:00
تجربه‌‌های رسانه‌‌های بزرگ جهان در مواجهه با ستاره‌‌‌هایی که از سیاست‌‌های سازمان رسانه‌ای‌شان تخطی کردند

اخراج مجری سی‌ان‌ان به علت اظهارات ضدیهودی
یک روز پس از آنکه «ریک سانچز» مجری معروف شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان آمریکا در یک برنامه رادیویی مطالبی ضدیهودی را بیان کرد، از محل کار خود اخراج شد. ریک سانچز در یک مصاحبه رادیویی گفته بود یهودیان، سی‌ان‌ان و بیشتر رسانه‌های خبری در آمریکا را اداره می‌کنند.
ارجحیت شخصیت سازمان رسانه‌ای  در بی‌بی‌سی
جرمی کلارکسون، مجری پرمخاطب‌ترین برنامه تلویزیونی جهان به نام «تخت گاز» بود که از بی‌بی‌سی جهانی پخش می‌شد.  سر ضبط یکی از قسمت‌ها، کلارکسون با تهیه‌کننده برنامه مشاجره می‌کند و بی‌بی‌سی بین حفظ شخصیت رسانه‌ای خود و حفظ پرمخاطب‌‌‌‌‌ترین برنامه تلویزیونی‌‌‌‌اش اولی را انتخاب کرد.
اخراج از سی‌ان‌ان به‌خاطر یک توئیت
شبکه خبری سی‌ان‌ان «رضا اصلان»، مجری ایرانی- آمریکایی خود را که مجری برنامه مستند این شبکه بود اخراج کرد. علت این قطع همکاری توهین رضا اصلان به دونالد ترامپ در حساب توئیتر خود پس از حملات تروریستی لندن عنوان شد.
از فردا سرکار نیا کتی!
پس از اقدام مشمئزکننده کتی گریفین در انتشار تصاویری از ماسک خونین دونالد ترامپ، روابط عمومی سی‌ان‌ان با انتشار پیامی توئیتری از کنار گذاشته شدن مجری زن جنجالی از این برنامه خبر داد. این در حالی است که گریفین پیش‌تر با اظهار ندامت از این اقدام خود، از مردم عذرخواهی کرده بود.
 


Page Generated in 0/0055 sec