printlogo


کد خبر: 198123تاریخ: 1397/6/14 00:00
اخبار

فرمانده نیروی انتظامی مطرح کرد
برخورد با هر نوع هنجارشکنی  در جامعه
فرمانده نیروی انتظامی گفت: ناجا بر اساس وظیفه ذاتی و قانونی با هر نوع هنجارشکنی برخورد می‌کند، بر همین اساس با بی‌حجابی در خودرو برخورد شده و به مالک خودرو تذکر داده می‌شود و در صورت تکرار دوباره خودرو توقیف خواهد شد. به گزارش فارس، همایش فصلی فرماندهان و مدیران عالی نیروی انتظامی با حضور رحمانی‌فضلی وزیر کشور و سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد. سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه این نشست اظهار داشت: در چند نظرسنجی که توسط چند دستگاه معتبر انجام شد نشان داد که اعتماد مردم به ناجا افزایش یافته و پلیس جزو دستگاه‌هایی است که مردم بیشترین اعتماد را به آن دارند. فرمانده نیروی انتظامی درباره برخورد با هنجارشکنی اعلام کرد: ناجا بر اساس وظیفه ذاتی و قانونی خود با هر نوع هنجارشکنی برخورد می‌کند، مصداق آن در گذشته اعلام شده و یکی از موارد بر اساس قانون بی‌حجابی است. سردار اشتری اعلام کرد: بر اساس قانون با بی‌حجابی در خودرو برخورد و به مالکان خودرو تذکر داده می‌شود و در صورت داشتن تذکر قبلی و بی‌حجابی دوباره، خودرو توقیف خواهد شد. سردار اشتری در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا دستورالعمل امر به معروف و نهی از منکر به ناجا ابلاغ شده است یا نه، اظهار داشت: ما یک وظیفه ذاتی داریم و بر اساس قانون و قوانین وضع‌شده با هر نوع ناهنجاری درباره پوشش برخورد می‌کنیم.

وزیر آموزش‌وپرورش خبر داد
شناسایی مؤسسات  فاقد مجوز آموزشی
وزیر آموزش‌وپرورش گفت: سازمان صداوسیما براساس مجوزهای اخذ شده توسط شرکت‌های آموزشی، تبلیغات را پخش می‌کند اما ما به دنبال شناسایی موسساتی هستیم که مجوز ندارند. سیدمحمد بطحایی با اشاره به نامه خود به رئیس سازمان صداوسیما در رابطه با تبلیغات موسسات آموزشی و در پاسخ به اینکه آیا صداوسیما تبلیغات را براساس مجوزهایی که وزارت آموزش‌وپرورش صادر کرده پخش می‌کند، به خانه ملت گفت: سازمان صداوسیما براساس مجوزهای اخذ شده توسط شرکت‌های آموزشی، تبلیغات را پخش می‌کند اما ما به دنبال شناسایی موسساتی هستیم که مجوز ندارند، زیرا اطلاعی در این زمینه نداریم. وی افزود: اگر چه ممکن است موسسه‌ای مجوز داشته باشد اما برخی تبلیغات آزمون‌ها و کتب کمک آموزشی دوره ابتدایی را حتی برای پایه دوم ترویج می‌دهند که کاری خلاف اصول تربیتی و آموزشی ما است. وزیر آموزش‌وپرورش بیان کرد: در جلسه‌ای که با رئیس سازمان صداوسیما داشتیم ایشان ابراز لطف کردند تا این مهم محقق شود و تبلیغات محدود و ساماندهی شده و تبلیغات در این زمینه با حساب و کتاب انجام شود.

کشف 18 تن پودر  مکمل نیروزای قاچاق
فرمانده انتظامی استان البرز از کشف 18تن پودر مکمل نیروزای قاچاق و غیربهداشتی در شهرک صنعتی اشتهارد خبر داد. سردار عباسعلی محمدیان افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر نگهداری پودر مکمل نیروزای غیربهداشتی و قاچاق در انباری در شهرک صنعتی اشتهارد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت. وی گفت: ماموران انتظامی به همراه کارکنان اداره تعزیرات شهرستان اشتهارد به محل یاد شده اعزام شدند و در بازرسی از این مکان، 18 هزار کیلوگرم پودر مکمل قاچاق که به صورت غیربهداشتی نگهداری می‌شد کشف شد. سردار محمدیان با بیان اینکه در این زمینه یک نفر دستگیر شد، گفت: ارزش تقریبی کالای کشف شده 7 میلیارد ریال برآورد شده است. وی افزود: مبارزه با قاچاق، یکی از مهم‌ترین الزامات تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در سالی است که از سوی رهبر انقلاب به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی نام‌گذاری شده است.
 


Page Generated in 0/0063 sec