printlogo


کد خبر: 198125تاریخ: 1397/6/14 00:00
کوتاه و گویا

  حجت‌الاسلام‌ سیدمحمدعلی شهیدی، نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به استان سیستان‌وبلوچستان از اعزام گروه تخصصی پزشکی بنیاد برای رسیدگی به وضعیت ایثارگران بویژه جانبازان شیمیایی این شهرستان و مناطقی که دارای وضعیت هوای مشابه هستند خبر داد.
  هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، صبح روز یازدهم شهریور ۱۳۹۷ در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی- ‌هنری آغاز شد. این جشنواره در 2 بخش رقابتی و غیررقابتی با حضور ۳۴ گروه نمایشی از مراکز فرهنگی- ‌هنری کانون استان تهران در حال برگزاری است.
  مدیر عامل شرکت شهروند گفت: این شرکت هیچ کمبودی در تامین و عرضه محصولات از جمله محصولات سلولزی ندارد و شهروندان از این بابت هیچ نگرانی نداشته باشند. مسعود سریع‌القلم گفت: شرکت شهروند به عنوان بازوی تامین کالا و مایحتاج شهروندان آمادگی عرضه تمام کالاها را دارد و به دلیل نظارت‌‌های دقیق و مستمری که توسط کارشناسان انجام می‌شود، نه‌تنها کمبودی در تامین و عرضه محصولات ندارد، بلکه این محصولات، با کیفیت و قیمت مناسب در فروشگاه‌‌های شهروند عرضه می‌شود.
  ساختمان جدید کلینیک‌‌های تخصصی بیمارستان ساسان شامل بخش‌های «آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی»، «کت لب» و «ام‌آرآی» افتتاح شد.
  با همکاری مشترک ستاد ویژه‌ توسعه‌ فناوری‌ نانو و مرکز آمار ایران، جمع‌آوری آمار اقتصادی کارگاه‌های صنعتی 10 نفر کارکن و بیشتر کشور که در حوزه‌ فناوری‌ نانو فعالیت دارند، از نیمه‌ دوم شهریور 97 آغاز خواهد شد.
  مسابقات روبات‌ها و گلایدرهای دست‌ساز نوجوانان در اختتامیه دوره‌‌های آموزشی تابستانه مرکز علوم و ستاره‌شناسی تهران برگزار شد. امیرحسین چیذری، مدیر مرکز علوم و ستاره‌شناسی تهران اظهار داشت: اختتامیه دوره‌‌های آموزشی مهارت‌افزای ترم تابستان97 مرکز علوم و ستاره‌شناسی تهران با حضور دانش‌آموزان، خانواده‌ها و مدرسان دوره‌ها برای گروه سنی 10 تا 13 سال با اجرای برنامه‌های متنوع و مسابقه روبات‌ها و گلایدرها در محوطه مرکز علوم برگزار شد.
  حمیدرضا رنجبر، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 تهران از ایمن‌‌سازی بخشی از معابر ناحیه 4 با حذف استوانه‌‌های ارتجاعی فرسوده و احداث رفیوژ میانی با هدف افزایش سطح ایمنی معابر و کاهش هزینه‌‌های نگهداری المان‌‌های ترافیکی خبر داد. همچنین وی از یک‌طرفه شدن خیابان آقابیگی منشعب از خیابان شهید قدوسی به دلیل مشکلات ترافیکی ناشی از پارک حاشیه‌ای خبر داد.
  شهردار منطقه 9 تهران از همکاری مجموعه شهری با موسسه پیام صلح رهایی در ارائه خدمات به کودکان در معرض آسیب در مرکز پرتو خبر داد. سیدعلی مفاخریان گفت: مرکز پرتو  با هدف کاهش آسیب‌‌های اجتماعی با گنجایش 75 نفر از کودکان کار  و در معرض آسیب‌‌های اجتماعی راه‌اندازی شد.
 


Page Generated in 0/0111 sec