printlogo


کد خبر: 198130تاریخ: 1397/6/15 00:00
اخبار

رای سوپرجام اعلام شد
برد ۳ بر صفر پرسپولیس
رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال از صدور رای بازی سوپرجام خبر داد. علیرضا صالحی، رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: با انصراف  استقلال و لغو بازی، رای کمیته انضباطی دائر بر احراز تخلف باشگاه استقلال و اعلام نتیجه ۳ بر صفر به نفع تیم حریف صادر شد و با تجدیدنظرخواهی باشگاه استقلال در مهلت مقرر و ارسال پرونده به کمیته استیناف، در نهایت این کمیته ضمن استماع اظهارات وکیل مدافع این باشگاه و از آنجا که طبق ماده ۶۱ آیین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه متخلف علاوه بر بازنده اعلام شدن محکوم به پرداخت حداقل ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نیز می‌شود و جمع تنبیهات قابلیت حذف نداشته، علاوه بر اعلام نتیجه مذکور، حکم بر محکومیت باشگاه به پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال جریمه
صادر می‌کند.

پایان همکاری پورموسوی و فولاد
پورموسوی با رای اعضای هیات مدیره باشگاه فولادخوزستان برکنار شد. پس از جلسه اعضای هیات مدیره باشگاه فولاد، این اعضا از اتمام همکاری با سیداکبر پورموسوی خبر دادند. در این جلسه عملکرد فولاد در بازی‌های اخیر مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت اعضای هیات مدیره رای به برکناری این مربی دادند. این در حالی است که چند روز پیش صحبت‌هایی مبنی بر برکناری این مربی مطرح شده بود. قرار است تا انتخاب سرمربی جدید، «ایلی استان» مربی خارجی تیم، هدایت موقت فولادی‌ها را برعهده داشته باشد.

اتفاقی عجیب در تیم‌ملی بسکتبال 3نفره جوانان
در حالی که قرار بود بهشاد عرب‌زاده در رقابت‌های بسکتبال جوانان 3 نفره در مالزی شرکت کند به‌یکباره متین آقاجانپور جایگزین این بازیکن شد. بهشاد عرب‌زاده عملکرد بسیار خوبی در رقابت‌های بسکتبال 3 نفره جوانان آسیا داشت که به همین دلیل توسط کادرفنی برای رقابت‌های 3 نفره در مالزی نیز انتخاب شد. حتی نام او در سایت رسمی مسابقات هم قرار گرفت اما به یکباره متین آقاجانپور جایگزین این بازیکن شد. عرب‌زاده که بازیکن تیم بسکتبال مهرام است حتی چمدان سفر خود را نیز جمع کرده و منتظر تماس مسؤولان برای سفر بود که به یکباره متوجه می‌شود جایش را به آقاجانپور بازیکن تیم کاله داده‌اند. نکته جالب توجه اینجاست که هیچ‌کدام از مسؤولان فدراسیون و کادرفنی با او تماس نگرفته‌اند و امیرحسین رضایی‌فر، یکی دیگر از بازیکنان تیم طی تماسی به عرب‌زاده خبر می‌دهد که خط خورده ‌است. مشخص نیست این اتفاق به چه دلیلی افتاده و چرا فدراسیون و مسؤولان تیم اینطور با روحیه یکی از ستاره‌های تیم‌ملی جوانان بازی می‌کنند اما هر چه باشد نحوه برخورد با بازیکنان جوان صحیح نیست و قطعا تاثیرات منفی زیادی روی آنها خواهد گذاشت.

در آمریکا محصولات نایکی را آتش می‌زنند!
عده‌ای از ملی‌گرایان آمریکایی در اعتراض به انتخاب کالین کپرنیک به عنوان چهره‌ کمپین تبلیغاتی جدید کمپانی نایکی، کفش‌ها و لباس‌های تولیدی این شرکت را به آتش کشیدند. به گزارش «ورزش 3»، کپرنیک که در لیگ فوتبال آمریکایی NFL بازی می‌کند در جریان پخش سرود ملی آمریکا در ورزشگاه به دلیل اعتراض به بی‌عدالتی نژادی و خشونت پلیس، زانو‌زده بود. نایک با شروع کمپین تبلیغاتی جدید خود در توجیه استفاده از کپرنیک برای حضور در این تبلیغ اعلام کرد: «کپرنیک یکی از تاثیرگذارترین و الهام‌بخش‌ترین ورزشکاران نسل خود است». ولی مخالفان اقدام کپرنیک با آتش زدن محصولات نایکی و قرار دادن فیلم اقدامات خود در شبکه‌های اجتماعی به مخالفت با این تصمیم نایکی پرداختند. آنها در توئیتر با استفاده از هشتگ #justburnit یعنی بسوزانش و همینطور #Boycottnike یعنی بایکوت نایکی دست به اعتراض‌زده و این دو هشتگ را ترند کردند. هشتگ #justburnit به شعار تبلیغاتی اصلی شرکت نایکی JUST DO IT اشاره دارد. سازمان لیگ NFL هم در بیانیه‌ای اعلام کرد: «این سازمان از نقش و مسؤولیت همه‌ دست‌اندرکاران این ورزش برای ترویج تغییرات مثبت و معنادار در جامعه‌ آمریکایی دفاع می‌کند. مسائل مربوط به عدالت اجتماعی که کالین و دیگر ورزشکاران حرفه‌ای مطرح کردند باید از طرف ما مورد توجه قرار گرفته و برای رسیدگی به آنها اقدام عملی انجام شود».


Page Generated in 0/0053 sec