printlogo


کد خبر: 198135تاریخ: 1397/6/15 00:00
نهمین شب طنز انقلاب اسلامی برگزار شد
رونمایی از «جعبه خالی» دستاوردهای مسؤولان در «نطنز»

نهمین شب طنز انقلاب اسلامی با عنوان «نطنز»، به همراه اجرای برنامه‌هایی نظیر شعرخوانی طنز، استندآپ کمدی و ترانه‌خوانی طنز و با اجرای علی زکریایی، از سوی باشگاه طنز و کاریکاتور دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در محل حسینیه هنر برگزار شد. به گزارش
«وطن‌امروز»،«شاهرخ بایرامی» در این برنامه نثر طنزی را با عنوان «خیلی بوقی» خواند که با تشویق و استقبال خوب حاضران همراه بود. بخش ابتدایی این نثر طنز در ادامه آمده است. «بخشی از مکالمات تلفن پیغام‌گیر دفتر آقای نماینده: بوق بوق بوق (استثنائا این بوق‌ها یعنی تلفن زنگ می‌خورد) با اهدای سلام و احترام شما با دفتر نمایندگی و خدمات پس از فحوش (احتمالا جمع مکسر فحش باشد) آقای نماینده تماس گرفته‌اید. لطفا جهت شنیدن فحش‌های آب‌دار، عدد یک، فحش‌های خاردار، عدد 2، فحش‌های تیغ‌دار، عدد 3، دانستن فرق تیغ با خار عدد 4، فحش‌های بوق‌دار عدد 5 و بوق‌های فحش‌دار عدد 6 را شماره‌گیری نمایید». در ادامه نهمین شب طنز انقلاب، سیدمهدی موسوی، نثر طنزی درباره اتفاقات اخیر سینمای کشور خواند که بخش‌هایی از آن را می‌خوانید: «رنج‌هایی کشیده است که مپرس! جناب آقای رضا کیانیان در مراسم تشییع مرحوم ضیاءالدین دری از درد و رنج 40 ساله بعد از انقلاب سخن گفتند ولی متاسفانه یک عده به ایشون و حرف‌هایی که زدند، ناجوانمردانه حمله کردند و منکر سختی‌هایی که در طول این مدت کشیدند شدند ولی ما برای شما با سند و مدرک، دلیل می‌آوریم که حداقل در این 40 سال با زبان فارسی سخت مکالمه کردند». بعد از نثرخوانی محمدحسین علیان با عنوان «بیانیه»، محمدجواد رضایی، کمدین جوان برنامه «خندوانه» به عنوان میهمان ویژه نهمین شب طنز انقلاب اسلامی، استندآپ کمدی خود را اجرا کرد که با تشویق و استقبال خوب حاضران مواجه شد. رضایی که از خانواده روستایی شهرستان محلات است در استندآپ خود، خاطراتش درباره روستا، مشکلات و حضورش در برنامه خندوانه را بیان کرد. در بخش دیگری از این مراسم نوبت به اجرای یک نمایش کمدی رسید. این برنامه طنز که در قالب یک مسابقه اطلاعات عمومی درباره اتفاقات اخیر کشور برگزار شد با استقبال خوب حاضران روبه‌رو شد. امیر معظمی، شاعر طنزپرداز نیز سروده‌ای درباره «روشنفکرها» خواند که بخشی از آن را در ادامه می‌خوانید.
می‌نویسد شعار بر دیوار، می‌شود بی‌درنگ روشنفکر
می‌شود با جلیقه‌ای سبز و فاق کوتاه تنگ، روشنفکر
نیچه را دوست دارد و راسل، مرد کمپین‌های ایرانسل
عشق مستی است در نیوکاسل، دیده‌بان فرنگ، روشنفکر
در انتهای این برنامه بعد از گفت‌وگوی جذاب علی زکریایی و محمدجواد رضایی، جایزه ویژه نهمین شب طنز انقلاب اسلامی توسط این دو طنزپرداز، یک بسته پوشک و همچنین یک جعبه خالی به عنوان نماد دستاوردهای مسؤولان دولتی به یکی از حاضران که بهترین پاسخ را به سوال مسابقه این مراسم داده بود، اهدا شد.


Page Generated in 0/0052 sec