printlogo


کد خبر: 198160تاریخ: 1397/6/15 00:00
اخبار

فرمانده ناجا  تشریح کرد
چگونگی برخورد پلیس با صرافی‌های غیرمجاز
فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد پلیس از هرگونه انتقاد به عملکرد خود استقبال می‌کند. به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری در پاسخ به سوالی درباره برخورد با صرافی‌های غیرمجاز نیز گفت: مسؤولیت نظارت بر صرافی‌ها بر عهده بانک مرکزی است و این بانک است که صرافی‌های مجاز را معرفی می‌کند و بر اساس لیستی که بانک مرکزی اعلام کرده‌، با صرافی‌های غیرمجاز برخورد خواهیم کرد.
پیش‌بینی تردد 2 میلیون زائر اربعین از مرز
 فرمانده ناجا همچنین با پیش‌بینی سفر بیش از 2 میلیون زائر اربعین حسینی اظهار داشت: امیدواریم با همکاری مردم و مسؤولان استان‌های ایلام، خوزستان و کرمانشاه  در صورت بازگشایی مرز خسروی بتوانیم شرایط خوبی برای تردد زائران برقرار کنیم. به گزارش فارس، سردار حسین اشتری درباره زیرساخت‌های جاده‌ای استان ایلام گفت: در چند سال اخیر فعالیت‌های خوبی در جهت ایجاد زیرساخت‌های این استان  انجام شده است، در بخشی از کار که بر عهده ناجاست، نیروی انتظامی به ۸۰ درصد از تعهدات خود عمل کرده است و مابقی هم تا پایان سال انجام خواهد شد. این مقام ارشد نیروی انتظامی با اعلام این مطلب که پیش‌بینی می‌شود در راهپیمایی اربعین حسینی ۲ میلیون زائر از مرزهای کشور تردد کنند، اظهار داشت: امیدواریم با همکاری مردم و مسؤولان استان‌های ایلام، خوزستان و در صورت بازگشایی مرز خسروی در کرمانشاه بتوانیم شرایط خوبی برای تردد زائران برقرار کنیم. سردار اشتری درباره  بازارچه‌های مرزی تصریح کرد: بازارچه‌های مرزی طبق قوانین و مقرراتی که وجود دارد حتما باید به کار خود ادامه دهند و منبع درآمدی برای مردم باشند.
دستگیری دلال با 200 سکه بازار در تهران
علاوه بر این، فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت از دستگیری دلال سکه با 200 قطعه سکه بهار آزادی در بازار تهران خبر داد. سردار مسعود مصدق در تشریح جزئیات این خبر گفت: در اجرای طرح برخورد با دلالان سکه و ارز و همچنین اخلالگران این بازار، ماموران یگان امداد پلیس اقدام به گشت‌زنی در محدوده بازار تهران و محل‌های خرید و فروش سکه و ارز کردند. وی افزود: در جریان این گشت‌زنی‌ها ماموران در محدوده سبزه‌میدان به رفتار مردی که یک عدد دستگاه کارتخوان در دست داشت مشکوک شده و برای بررسی بیشتر موضوع به وی نزدیک شدند اما این فرد به محض مشاهده مأموران، پا به فرار گذاشت. مصدق با بیان اینکه در تعقیب و گریز میان مأموران و این مرد، این فرد دستگیر و در بازرسی بدنی از وی 200 قطعه سکه تمام بهار آزادی کشف و ضبط شد، اظهار داشت: همچنین مقادیری پول و دستگاه کارتخوان نیز از متهم اخذ و ضمیمه پرونده شد. فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت با بیان اینکه این فرد در بازجویی‌های خود به خرید و فروش غیرقانونی سکه معترف شد، گفت: برای متهم پرونده‌ای تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم، روانه دستگاه قضایی شد.

آغاز فروش کتاب‌های درسی
فروش کتاب‌های درسی دانش‌آموزان از طریق کتابفروشی‌ها آغاز شد و دانش‌آموزان کلاس اولی تا ۲۰ شهریور برای ثبت‌نام کتاب فرصت دارند. به گزارش مهر، توزیع کتاب‌های درسی دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و پایه‌های دهم و یازدهم دوره متوسطه دوم در استان تهران و البرز از طریق کتابفروشی‌ها آغاز شد. همچنین دانش‌آموزان پایه‌های هفتم، هشتم، نهم، دهم و یازدهم دوره متوسطه جز شاخه فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش نیز می‌توانند با مراجعه به کتابفروشی‌ها برای تهیه کتاب‌های درسی اقدام کنند. دانش‌آموزان کلاس اولی‌ تا ۲۰ شهریور برای ثبت‌نام اینترنتی کتاب‌های درسی فرصت دارند و کتاب‌های درسی دوره ابتدایی، شاخه فنی و کاردانش پس از ثبت‌نام اینترنتی در سامانه فروش کتاب‌های درسی، اول مهر از طریق مدارسی که در سامانه ثبت کرده‌اند به دست دانش‌آموزان می‌رسد.
 


Page Generated in 0/0054 sec