printlogo


کد خبر: 198233تاریخ: 1397/6/17 00:00
اخبار

واکنش گرشاسبی به احتمال اعتراض استقلالی‌ها
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اظهارات مدیرعامل باشگاه استقلال درباره سوپرجام واکنش نشان داد. حمیدرضا گرشاسبی در گفت‌وگو با ایسنا در واکنش به اظهارات امیرحسین فتحی درباره سوپرجام اظهار کرد: موضوع سوپرجام با توجه به صدور رای از سوی کمیته استیناف، برای ما تمام شده است. وی درباره اینکه فتحی اعلام کرده قصد دارد به دادگاه CAS شکایت کند، گفت: بگذارید مدیران استقلال هرچه می‌خواهند بگویند، چرا که با رای کمیته استیناف، این موضوع برای ما تمام شده و الان منتظریم جام را به باشگاه پرسپولیس تحویل دهند. آنها در بازی حاضر نشدند و کمیته انضباطی و در ادامه کمیته استیناف رای خود را صادر کرده‌اند.

تغییر زمان بازی مسجدسلیمان با استقلال تهران
سخنگوی باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت هیات مدیره باشگاه موافقت کرده است دیدار برابر استقلال تهران در لیگ برتر کشور یک روز زودتر برگزار شود. ابوذر شجاعی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اظهار کرد: باشگاه استقلال تهران درخواست داشته است
2 بازی این تیم برابر نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر و جام حذفی به بعد از دیدار این تیم برابر السد در دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا موکول شود.
وی بیان کرد: هیات‌مدیره باشگاه موافقت کرده است دیدارمان برابر استقلال در لیگ برتر که قرار است 22 شهریورماه در مسجدسلیمان برگزار شود، یک روز زودتر و در تاریخ 21 شهریورماه انجام شود.
سخنگوی باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: همچنین باشگاه استقلال درخواستی برای تغییر زمان دیدار جام حذفی داشته است که باتوجه به عدم تعیین زمان برگزاری این دیدار از سوی سازمان لیگ، فعلا نمی‌توانیم نظری در این زمینه داشته باشیم.

داور خوش‌یمن سنگاپوری برای السد- استقلال
«محمدتقی‌الجعفری بن‌جاهاری» داور 33 ساله اهل سنگاپور، قضاوت دیدار برگشت استقلال با السد قطر در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را برعهده خواهد داشت. ایرانی‌ها از این داور سنگاپوری خاطره خوشی دارند. بن‌جاهاری در لیگ قهرمانان 2 فصل قبل داور بازی پرسپولیس و الوحده امارات در ابوظبی بود که پرسپولیس این بازی را با نتیجه 3 بر 2 برد. او همچنین قضاوت بازی دو تیم ایران و چین از مرحله مقدماتی جام‌جهانی را به عهده داشت که در این بازی نیز تیم‌ملی ایران با یک گل به پیروزی رسید. او 2 سال قبل در لیگ قهرمانان بازی ذوب‌آهن برابر بنیادکار را نیز قضاوت کرد که باز هم این نماینده ایران بود که با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید. البته قضاوت بازی السد و پرسپولیس در مرحله گروهی هم که با نتیجه 3 بر یک به سود السد به پایان رسید بر عهده او بود. از خصوصیات بن‌جاهاری می‌توان به این اشاره کرد که او خیلی سخت از کارت قرمزش استفاده می‌کند. سال گذشته نیز او کارت قرمزی را در مسابقات بین‌المللی نداده است اما میانگین 33/3 کارت زرد در هر بازی، نشان می‌دهد او در استفاده از کارت زرد داور دست و دلبازی است.

مارادونا سرمربی یک تیم  مکزیکی شد
ستاره سابق تیم‌ملی فوتبال آرژانتین هدایت تیم دورادوس دکولیاکان را بر عهده گرفت. به نقل از آ.اس، دیگو آرماندو مارادونا هدایت تیم فوتبال دورادوس د کولیاکان را در لیگ مکزیک بر عهده گرفت. باشگاه مکزیکی در صفحه خود به این موضوع اشاره کرد و به ستاره سال‌‌های دور تیم‌ملی فوتبال آرژانتین خوشامد گفت. هنوز جزئیاتی درباره قرارداد سرمربی آرژانتینی با تیم حاضر در دسته 2 مکزیک منتشر نشده است. مارادونا پس از جدایی از تیم الفجیره امارات، اکنون در مکزیک به مربیگری ادامه خواهد داد. او پس از جام‌جهانی به عنوان رئیس باشگاه دیناموبرست بلاروس معرفی شد اما تصمیم خود را عوض کرد و دوباره به شغل پیشین خود ادامه خواهد داد. ستاره سابق آلبی‌سلسته پیش از این هدایت تیم‌ملی آرژانتین را در جام‌جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی بر عهده گرفته بود که در مرحله یک‌چهارم نهایی این بازی‌ها حذف شد. او همچنین در فصل ۱۲-۲۰۱۱ سرمربی الوصل امارات بود.
 


Page Generated in 0/0051 sec